Личен опит с Goodyear ultra grip 7 185/60/14

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Чет 28 дек 2006 14:18


мииии смело не смело имах по 20 метра в ляво и дясно
така че мисля че си беше съвсем в границите на разумното
няма да тръгна в града при движение да правя такива работи...




Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Пет 29 дек 2006 21:58


Сега.... здравейте и от мен. Отдавна имам VW, но отскоро членувам в този интересен форум. Прочетох всичко написано по темата и искам да пиша за този модел Good year и ще пиша с двете ръце само и само да предпазя още някой от тази покупка, а на тези който вече ги имат им се извинявам, щото тва дето се случи с моите гуми никак няма да им хареса. Значи, първо за автомобила - Citroen C4 юни 2005, миналата зима гумите Good year ultraGrip 7 дебютираха и колата веднага беше оборудвана с четири такива-205/55 16. Повярвайте по-отвратителна гума не съм карал през карането си. След като минаха към 10 000 км при абсплютно благоприятно и нетормозещо каране се появиха вибрации, биене и ужасен грохот, като ли че лагерите на колелетата ромолят. Отивам в сервиза за лагери, хората казват, че са супер - да съм погледнел гумите. Оказа се, че протектора е неравномерно износен, като в средата е почти напълно свършил и са изкривени и какво ли още не. Хората в сервиза почнаха да си бият баници и да ме питат кво съм правил с тези гуми, а аз лично бях втрещен. Незнам дали има нещо общо Made in Slovakia вбито отстрани на гумата, но ви казвам и вашите ако са такива най-вероятно нищо добро не ви чака. Сега сложих TOYO Snowprox и да не чува дявола - добре е! Иначе за това как държи Good year-a влак по релси, е малко му липсват надлъжни канали, а съм чувал, че от тях зависи завиването. Но ми се струва, че завиваше добре. Поздрави!


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Пет 29 дек 2006 21:59


Ситорена е служебен и в момента е на 135 000 км. Не се чудете, VW-to го карам събота и неделя :)


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20292
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Съб 30 дек 2006 14:16


Протекторът се износва по средата, когато са пренапомпани гумите?

На колко атм. си ги карал?


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Нед 31 дек 2006 11:32


2.4


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Нед 31 дек 2006 11:41


ами какво да ти кажа

то първо определено има значение и размера...

но наистина от пренапопване се износва в средата повече
но пък и 2.4 не е кой знае какво
знам ли може и такива бройки да си хванал
като направя 10 000км ще видиме


Потребителски аватар
nylon
Мнения: 183
Регистриран на: Сря 22 ное 2006 15:42
Автомобил: T3 Caravelle
Двигател: DG 1988
Местоположение: Русе

Мнениеот nylon » Нед 31 дек 2006 15:58


няма, 2.4 им дават за предни и 2.2 задни, всичко спазвам табйетлийски.

Аз си имам едно мое предположение и си го обяснявам така:
както казах размера е 205/55/16, и това което вижда от съотношението височина/ширина е, че имаме широка и сравнително ниска гума. Замислете се за силите които действат при въртене на гумата. Това са центробежните сили. Според мен на най-силно центробежно влияние е изложена средата на протектора, защото е най-далече от бордовете(страните), за които се държи. Всички знаем, че във вътрешността на съвременните гуми има армировка, в примитивните модели тя беше метална (телове), сега вече е катове от найлонови нишки и платове. Та моето предположение е, ако този модел е с недостатъчно силна армировка, при висока скорост е възможно изпъкване(издуване) на средната част на грайферите, което логично би ги износило там където изпъкват, ако е така, разбира се би следвало да има и температурни изменения - по-голямо загряване, което пък при заредена с въздух гума води до повишаване на налягането.
Колата се кара предимно извънградско и на мен този сценарий ми се вижда твърде вероятен. От 4-те гуми, само една беше останала нормална. В допълнение пропуснах да кажа, че има и друга Ц четворка на фирмата, която я кара друг колега, на която нейните UltraGrip 7 са на същото дередже.

Ако някой му идва нещо друго на ума нека го сподели колеги.


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Вто 02 яну 2007 11:43


Забелязал съм подобно износване и при мен :? Но да не казвам марката, че ще се смеете всички :oops: Няма такива дрънгели за зимни гуми... Размер 185/60/14 и износени неравномерно отвън! Не съм ги въртял много, много, но при покупката на летните Goodyear Hydragrip ме посъветваха да търся само произведени във Франция - така и направих. Може би има защо...


Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Вто 02 яну 2007 21:15


160лева :roll: , идиално за мен - аз както ги сменям всяка седмица ще ми дойдат добре, пък и джантите са ми 15 цола, сигурно цената е по добра за тях......

Не са за мен тия гуми, на мен ми трябват някви галоши явно докато започна да бегам от тия гадни дупки по адекватно! :evil:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта