Палене с пуснати фарове?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
zdr_spasov
Мнения: 140
Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Swistow
Контакти:

Мнениеот zdr_spasov » Съб 30 дек 2006 7:58


Нормално е докато върти стартерът, фаровете да са изключени. То това си е реализирано фабрични във VW.
Но има една теория, която казва, че при минусови температури е хубаво да се пуснат късите светлини за 1-2 минути преди да се върти стартера и да се прави опит да се пали двигателя. Идеята е, че токът на късите подгрява електролита на акумулатора и го подготвя за многократно по-големия ток на стартера. Има логика, още повече, че ако акумулаторът няма капацитет да захрани за 2 минути късите светлини - за стартера хич не го и чакайте ...




Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Съб 30 дек 2006 8:57


Ех ... къде е сега колегата да обясни за руските машини на които им се палели фаровете първо и нежелателното работене на двг на място сутрин ....

лайномета написа:
bomber написа:И при мен докато паля на фарове ,примигват и също плеъра се изгася за момент,но интересно е ,че някой път не се гаси.


същото и при мен и още не мога да зацепя защо изключва плейъра когато му скимне-някой път се гаси,някой път си остава включен докато върти стартера...странна работа.
иначе на мен ми се струва,че моят таралясник(3-ка) не гаси автоматично фаровете като завърти стартера,по скоро до фаровете не достига достатъчно ток заради стартера и примигват.
затова ги гася преди да подпаля,както и всякакви други консуматори на ток :)



До фаровете ти стига достатъчно ток приятелю, просто Ханс се е сетил да направи така че фаровете ти да спират автоматично докато въртиш да палиш и да ти остават само габритите (когато са ти пуснати фаровете преди да въртиш).Просто консумацията се намалява и улеснява батерийката ти.Подобна икономия е измислил и относно маркерите - ляв мигач на изгасен двг = преден ляв и заден ляв габарит и обратно.
Айде дерзай.


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Съб 30 дек 2006 9:51


Хохохо,има едни автомобилна марка Peugeot :D ,на която не стига,че не й се гасят фаровете,докато въртиш,ами и като извадиш ключа не остава на габарити,а си продължава да свети :roll: .Яко,а?
На Форд Ескорт също не се гасят,докато въртиш стартера.Но поне като извадиш ключа си минава на габарити.
На VW се гасят автоматично при палене :lol:.


Потребителски аватар
varbanoff
Мнения: 490
Регистриран на: Съб 27 май 2006 13:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот varbanoff » Съб 30 дек 2006 10:30


При мен като дам на контакт фаровете светкат веднага ако съм ги оставил,и докато върти стартера примигват естествено,а са ми казвали че не е добре за акумулатора да се пали на фарове,а защо :dontknow:


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Съб 30 дек 2006 10:35


varbanoff написа:а защо :dontknow:


Консумация, колега:)


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 30 дек 2006 11:52


Но има една теория, която казва, че при минусови температури е хубаво да се пуснат късите светлини за 1-2 минути

хехе на печката като и се пуснат свещите с 48А как хубаво го подгрява електролита - направо му става весело :)


Потребителски аватар
oSViRePql
Мнения: 1735
Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 9:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот oSViRePql » Съб 30 дек 2006 11:52


Аз винаги като паля гася всичко възможно... Фаровете, парното, оставям само радиото да свири ама и то премигва :) Навици :lol:


Потребителски аватар
Muncho
Мнения: 2996
Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Muncho » Съб 30 дек 2006 13:48


Когато паля или гася винаги спирам всички консуматори ( парно, нагревател, фарове ). Защо ли?
За пример ще взема фаровете на Г2 - нямат релета.. следователно изключването им по време на палене/гасене става от клемореда. Те са доста голям консуматор така че при отлепяне на клемите предполагам се получава поне малка волтова дъга която колкото и да е малка не е полезна ( за клемите ).
Лично аз доста се наплаших - по едно време имаше един куп теми за издухани клеморедчета така че гледам да си го пазя моя :).


Потребителски аватар
izzo
Мнения: 1224
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 7:06
Автомобил: 96 Puntamera
Двигател: diesel
Местоположение: Kвартала на обречените
Контакти:

Мнениеот izzo » Съб 30 дек 2006 17:12


затфа 1000 ампера батерия и ме боли чепа


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 02 яну 2007 19:24


Винаги гася парното и фаровете,определено имам чуството че на колата не и харесва да пали с включени консуматори !


Потребителски аватар
hitrec
Мнения: 42
Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот hitrec » Вто 02 яну 2007 22:46


Аз паля с бутон и фаровете си светят докато въртя на стартер. Когато спирам за половин един час не ги гася и си седи на габарити.После вартя на фарове парно понякога реотани и касетофона и нямам проблеми за сега.И mp3 - то даже не гасне


Потребителски аватар
meltin
Мнения: 167
Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот meltin » Сря 03 яну 2007 0:08


hitrec написа:Аз паля с бутон и фаровете си светят докато въртя на стартер. Когато спирам за половин един час не ги гася и си седи на габарити.После вартя на фарове парно понякога реотани и касетофона и нямам проблеми за сега.И mp3 - то даже не гасне


И аз бях така две години ... сега нещо плейъра почна да се гаси от около 1 месец насам и аз почнах го гася принудително преди да паля да не се шашка..


Потребителски аватар
Sara_Bold
Мнения: 1698
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Sara_Bold » Сря 03 яну 2007 10:24


Stivi написа:Винаги гася парното и фаровете,определено имам чуството че на колата не и харесва да пали с включени консуматори !

И аз така!


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Сря 03 яну 2007 11:33


Sara_Bold написа:
Stivi написа:Винаги гася парното и фаровете,определено имам чуството че на колата не и харесва да пали с включени консуматори !

И аз така!


А най-добре е при студено време и да бъде натиснат амбриажа с цел освобождаването на двигателя от гъстото масло на диференцияла+СК.


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Сря 03 яну 2007 14:09


Scarchu написа:
А най-добре е при студено време и да бъде натиснат амбриажа с цел освобождаването на двигателя от гъстото масло на диференцияла+СК.

Да и на мен инстуктора ми го беше казал това :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anton76 и 116 госта