Нормално е докато върти стартерът, фаровете да са изключени. То това си е реализирано фабрични във VW.
Но има една теория, която казва, че при минусови температури е хубаво да се пуснат късите светлини за 1-2 минути преди да се върти стартера и да се прави опит да се пали двигателя. Идеята е, че токът на късите подгрява електролита на акумулатора и го подготвя за многократно по-големия ток на стартера. Има логика, още повече, че ако акумулаторът няма капацитет да захрани за 2 минути късите светлини - за стартера хич не го и чакайте ...



Палене с пуснати фарове?
- zdr_spasov
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 09 юли 2004 18:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Swistow
- Контакти:
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ех ... къде е сега колегата да обясни за руските машини на които им се палели фаровете първо и нежелателното работене на двг на място сутрин ....
До фаровете ти стига достатъчно ток приятелю, просто Ханс се е сетил да направи така че фаровете ти да спират автоматично докато въртиш да палиш и да ти остават само габритите (когато са ти пуснати фаровете преди да въртиш).Просто консумацията се намалява и улеснява батерийката ти.Подобна икономия е измислил и относно маркерите - ляв мигач на изгасен двг = преден ляв и заден ляв габарит и обратно.
Айде дерзай.
лайномета написа:bomber написа:И при мен докато паля на фарове ,примигват и също плеъра се изгася за момент,но интересно е ,че някой път не се гаси.
същото и при мен и още не мога да зацепя защо изключва плейъра когато му скимне-някой път се гаси,някой път си остава включен докато върти стартера...странна работа.
иначе на мен ми се струва,че моят таралясник(3-ка) не гаси автоматично фаровете като завърти стартера,по скоро до фаровете не достига достатъчно ток заради стартера и примигват.
затова ги гася преди да подпаля,както и всякакви други консуматори на ток
До фаровете ти стига достатъчно ток приятелю, просто Ханс се е сетил да направи така че фаровете ти да спират автоматично докато въртиш да палиш и да ти остават само габритите (когато са ти пуснати фаровете преди да въртиш).Просто консумацията се намалява и улеснява батерийката ти.Подобна икономия е измислил и относно маркерите - ляв мигач на изгасен двг = преден ляв и заден ляв габарит и обратно.
Айде дерзай.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Хохохо,има едни автомобилна марка Peugeot
,на която не стига,че не й се гасят фаровете,докато въртиш,ами и като извадиш ключа не остава на габарити,а си продължава да свети
.Яко,а?
На Форд Ескорт също не се гасят,докато въртиш стартера.Но поне като извадиш ключа си минава на габарити.
На VW се гасят автоматично при палене
.


На Форд Ескорт също не се гасят,докато въртиш стартера.Но поне като извадиш ключа си минава на габарити.
На VW се гасят автоматично при палене

- Muncho
- Мнения: 2996
- Регистриран на: Чет 07 юли 2005 15:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Когато паля или гася винаги спирам всички консуматори ( парно, нагревател, фарове ). Защо ли?
За пример ще взема фаровете на Г2 - нямат релета.. следователно изключването им по време на палене/гасене става от клемореда. Те са доста голям консуматор така че при отлепяне на клемите предполагам се получава поне малка волтова дъга която колкото и да е малка не е полезна ( за клемите ).
Лично аз доста се наплаших - по едно време имаше един куп теми за издухани клеморедчета така че гледам да си го пазя моя
.
За пример ще взема фаровете на Г2 - нямат релета.. следователно изключването им по време на палене/гасене става от клемореда. Те са доста голям консуматор така че при отлепяне на клемите предполагам се получава поне малка волтова дъга която колкото и да е малка не е полезна ( за клемите ).
Лично аз доста се наплаших - по едно време имаше един куп теми за издухани клеморедчета така че гледам да си го пазя моя

- meltin
- Мнения: 167
- Регистриран на: Вто 05 окт 2004 19:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
hitrec написа:Аз паля с бутон и фаровете си светят докато въртя на стартер. Когато спирам за половин един час не ги гася и си седи на габарити.После вартя на фарове парно понякога реотани и касетофона и нямам проблеми за сега.И mp3 - то даже не гасне
И аз бях така две години ... сега нещо плейъра почна да се гаси от около 1 месец насам и аз почнах го гася принудително преди да паля да не се шашка..
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anton76 и 116 госта