Размисли за съединител.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пон 15 яну 2007 13:57


И последна добавка най-добре е да е LUK мисля че такъв слагат при първоначално вграждане.




Потребителски аватар
jorkata_
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 06 яну 2007 0:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jorkata_ » Пон 15 яну 2007 17:19


И аз сам на тоя принцип така и иначе се сваля всичко най-добре да се смени комплект :)


Потребителски аватар
mely
Мнения: 2728
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
Автомобил: Citroen C crosser
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот mely » Вто 16 яну 2007 9:44


teodor6769 написа:Това че е с помпа има значение че не можеш да го регулираш както когато е със жило.

Колеги,провокиран от горното мнение да попитам /извинявам се на създателя на темата че не пускам нова а осквернявам неговата/моя е с жило и понеже отделя много отгоре как се регулира ? има една шашма прилича на кобелна муфа ама :dontknow:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 17 яну 2007 11:35


Щом вече боксува, няма какво да чакаш. Боксуването със сигурност може да доведе до принудителна смяна и на притискателния диск - от прегряване може да му сдадат пружините и т.н. Няма смисъл да протакаш - ремонта е неизбежен и нещата може само да се влошат. Може и да закъсаш някъде.

А дали да се сменя и притискателния - според мен като се отвори тогава ще се прецени.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Сря 17 яну 2007 11:46


... и аксиален лагер. :wink: Щото има случаи става на боза всичко от него точно. Не толкова от притискателния. :)


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 17 яну 2007 14:54


Колега не мисля, че е нужно здрав притискател да се сменя заради износен феродов, а и елементарна сметка можеш да си направиш и ще излезе, че 2-пъти да смениш феродов пак няма да да дадеш, колкото за смана на притискател и феродов,а 2 феродови докато износиш кола няма да е останало вече..., а това, че диска е заминал само за 50000 не ми се вярва, по-скоро да са ти сложили стар или просто иска настройка, дори и с надран притискател ще искара повече... Май трябва да смениш майстора...:wink:


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Сря 17 яну 2007 15:09


Я ни отвори очите, що на Вектрата може само феродов диск да се сменя, а за Пасата майсторите напъват за комплект? Има ли некаква конструктивна разлика? Заслужава ли си да се товаря, като обикновенно след 50000км пробег си продавам колата?


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Сря 17 яну 2007 15:25


Ми няма логика колега - еднакви трябва да са, по-скоро зависи от мениджърският подход на майстора... :roll:
BuGmaN написа: Май трябва да смениш майстора...:wink:


Потребителски аватар
oHua
Мнения: 476
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 20:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот oHua » Пет 19 яну 2007 15:31


Аз сменям всичко.Един път смених само феродовия,и след месец зе да буксува манията,оказа се че притискателя е леща.И от тогава съм сменял още два пъти,всичко комплект.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта