Размисли за съединител.
- mely
- Мнения: 2728
- Регистриран на: Пет 26 авг 2005 10:28
- Автомобил: Citroen C crosser
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
teodor6769 написа:Това че е с помпа има значение че не можеш да го регулираш както когато е със жило.
Колеги,провокиран от горното мнение да попитам /извинявам се на създателя на темата че не пускам нова а осквернявам неговата/моя е с жило и понеже отделя много отгоре как се регулира ? има една шашма прилича на кобелна муфа ама

-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Щом вече боксува, няма какво да чакаш. Боксуването със сигурност може да доведе до принудителна смяна и на притискателния диск - от прегряване може да му сдадат пружините и т.н. Няма смисъл да протакаш - ремонта е неизбежен и нещата може само да се влошат. Може и да закъсаш някъде.
А дали да се сменя и притискателния - според мен като се отвори тогава ще се прецени.
А дали да се сменя и притискателния - според мен като се отвори тогава ще се прецени.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Колега не мисля, че е нужно здрав притискател да се сменя заради износен феродов, а и елементарна сметка можеш да си направиш и ще излезе, че 2-пъти да смениш феродов пак няма да да дадеш, колкото за смана на притискател и феродов,а 2 феродови докато износиш кола няма да е останало вече..., а това, че диска е заминал само за 50000 не ми се вярва, по-скоро да са ти сложили стар или просто иска настройка, дори и с надран притискател ще искара повече... Май трябва да смениш майстора...

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта