Поредна тема за масло и вискОзитет

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
radionov
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот radionov » Пет 01 авг 2008 20:31


веселин написа:
lozan67 написа:Сутрешното тракане на повдигачите се дължи главно на скапани маслени филтри. На повечето им се скапва възвратния клапан и изпразват магистралата в картера.. Като случа на филтър сутрин притракват за 1-2 сек. Ако е некое менте стига и до 10-15 сек. За мене лично твърденията на майсторите за вискозитета на маслото са пълна глупост, Като карах с Мотул 15-50 след един час в задръстванията тракаше като дизел. Минах на Тотал 10-40 стана като добре запазен дизел. Минах на SPX на Моторекс и се укроти. Вече минах 10 000 с Моторекса и даже по-малко го бута. Та истината е да попаднеш на готино масло и филтър. Лошото е че от едно и също място си купувам еднакви филтри, които се държат по-коренно различен начин.

Ето при тези филтри няма различен начин !!! :bowdown
http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... subpage=02[/quote
]
Тези филтри се произвеждат в Русе.




Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 05 авг 2008 18:46


Няма начин да се произвеждат в Русе - :no-no


radionov
Мнения: 111
Регистриран на: Пет 11 яну 2008 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот radionov » Сря 06 авг 2008 8:02


веселин написа:Няма начин да се произвеждат в Русе - :no-no

Има начин , в безмитна зона може и да има начин. Въздушните със сигурност , а за маслените не съм сигурен.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 06 авг 2008 10:26


При мен уж филтъра е с 3 клапи и маслото не се връщало обратно, но си потраква 1 мин след запалване... :)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 06 авг 2008 11:59


Не знам само, защо се заблуждавате, че тракането на повдигачите е в следствие на масло или маслен филтър.
Проблема е единствено и само от самите повдигачи.
Това, че при изброените неща в по-горните постове, се променя времето на тракане не обеснява нещата.

Защо ли като си източа маслото, след което налея новото и запаля не ми трака нищо?
Клапана на масления филтър НЕ държи маслото в хидравличните повдигачи.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Сря 06 авг 2008 12:10


Ема те са три не е един в моя филтър марка Боши... Знам ли така казват...


milenig
Мнения: 42
Регистриран на: Нед 13 яну 2008 8:34
Автомобил: VW CC
Двигател: CFGC 2014
Местоположение: София

Мнениеот milenig » Сря 12 ное 2008 4:27


Филтрите Mann не се произвеждат в Русе и това е 100% сигурно, но и че не са най хубавите филтри също е сигурно. От моя опит мога да кажа че съм карал поне с десет вида масла със всякакви вискозитети и с четири вида филтри като постоянно съм ги въртял за да разбера разликата. Филтрите Mann,Hengst,Bosch и оригиналния в Юнитрейд са абсолютно едни и същи като форма технология на призводство и т.н. Различават се само по надписа. Който и да сложа от тях на 3-4 паления сутрин поне един път изтраква за 1-2 секунди ако маслото е 5W, ако е 10W за 3-4 секунди трака. Различен филтър като производство е Mahle, и според мен е доста по удачен за нашите коли защото с него не ми трака никога като паля сутрин, явно най добре държи маслото да не слиза в картера. И пак да кажа става въпрос за сутрешно палене, тракащите повдигачи на топъл двигател си е друга тема на разговор. Тогава може би са за смяна самите повдигачи или маслото е много старо.
Поздрави !



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта