веселин написа:lozan67 написа:Сутрешното тракане на повдигачите се дължи главно на скапани маслени филтри. На повечето им се скапва възвратния клапан и изпразват магистралата в картера.. Като случа на филтър сутрин притракват за 1-2 сек. Ако е некое менте стига и до 10-15 сек. За мене лично твърденията на майсторите за вискозитета на маслото са пълна глупост, Като карах с Мотул 15-50 след един час в задръстванията тракаше като дизел. Минах на Тотал 10-40 стана като добре запазен дизел. Минах на SPX на Моторекс и се укроти. Вече минах 10 000 с Моторекса и даже по-малко го бута. Та истината е да попаднеш на готино масло и филтър. Лошото е че от едно и също място си купувам еднакви филтри, които се държат по-коренно различен начин.
Ето при тези филтри няма различен начин !!!

http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_ ... subpage=02[/quote
]
Тези филтри се произвеждат в Русе.