:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Нужда от помощ-дали да купя VW Sharan_1.9 TDIi_1998_AFN dvig

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Вто 26 юни 2007 11:15


Предницата на Пасата е същата като на моето Ауди . Може да се каже ,че е доста сложна и скъпа ако се пазаруват частите от офицялния вносител . Има 8 носача с доста шарнири, цените на носач варират от 60 - 300 лв ( както можеш сам да се сетиш не се разбиват заедно ) Имам доста познати който за 3 години са сменили по 3-4 носача . На доста места вече ги рециклират ( дават и гаранция ) цените варират от 20 до 50 лв мисля . Много от офицялните сервизи също са започнали да рециклират ( което говори ,че в това няма нищо опасно ) . Само двигатеялите тея по новите 1.9TDI 116 и 131 кс нещо доста лоши думи чувам за тея ( Колегите с такива могат да споделят ) аз за това предпочетох 110 АФН ( поне се е доказал като доста здрав - дано :D )




INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Вто 26 юни 2007 11:22


Madj0 написа:Предницата на Пасата е същата като на моето Ауди . Може да се каже ,че е доста сложна и скъпа ако се пазаруват частите от офицялния вносител . Има 8 носача с доста шарнири, цените на носач варират от 60 - 300 лв ( както можеш сам да се сетиш не се разбиват заедно ) Имам доста познати който за 3 години са сменили по 3-4 носача . На доста места вече ги рециклират ( дават и гаранция ) цените варират от 20 до 50 лв мисля . Много от офицялните сервизи също са започнали да рециклират ( което говори ,че в това няма нищо опасно ) . Само двигатеялите тея по новите 1.9TDI 116 и 131 кс нещо доста лоши думи чувам за тея ( Колегите с такива могат да споделят ) аз за това предпочетох 110 АФН ( поне се е доказал като доста здрав - дано :D )

И аз това имам в предвид, което казваш и ти- май предницата на Шарана не е с алум.носачи и май е по.здрава, и може би с по-евтина подръжка.Онзи твой приятел дето има Шаран 90 к.с. може ли да го питаш колко горе долу му гълта в пари подръжката на предницата? И ако не е нахално- ангренажен ремък + ролки + филтри+ масло?
Ще ти бъда много задължен за "разузнаването".
Ще помогнеш ли?


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Вто 26 юни 2007 11:49


Преди година за ремаци и ролки бил дал 420лв с работата . Предницата каза че е доста тежка и доста работи е сменил сега пролета за към 500лв ( тои е от хората дето правят колата само пролет иначе само ако спре )


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Шаран срещу Опел Зефира

Мнениеот Cherepaha » Вто 26 юни 2007 12:12


INOX2 написа:Тенк ю, ама защо ? Какви са аргументите ти?


Шарана, от първите модели преди 2000 година се различава от Форд Галакси и Сеат Алхамбра само по-предната решетка. Правят съвместна разработка за да им е по-евтино и ги сглобяват в един завод. Зефирата е много по-нова, като концепция и прочее ... А пък и 1.9 ТДИ - 90 коня на Шаран е пълен мъртвец. Ускорение 0-100 км/ч - 20 секунди. :shock


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Вто 26 юни 2007 12:25


niks76 написа:за зафира си приготви в резерва :турбо и нафтова помпа :lol:
а за болежките на ФВ се знае доста
успех в избора
за сравнение ,цената на един шаран 98г е същата като на зафира 2001г извода си го прави сам


дам питай спеца...тия опелски ГНП-та ги научих от А до Я....

700 рециклаж без гаранция /средно изкарват по 6-8 месеца/....нова ел. 2600 с не голяма гаранция...няблюденията ми са че след даването на 2600 се решава проблема...ти си прави сметка...VW ЕСТЕСТВЕНО!


Потребителски аватар
madmen
Мнения: 3037
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливница

Re: VW Шаран срещу Опел Зефира

Мнениеот madmen » Вто 26 юни 2007 12:28


Cherepaha написа:... А пък и 1.9 ТДИ - 90 коня на Шаран е пълен мъртвец. Ускорение 0-100 км/ч - 20 секунди. :shock

Надявам се си карал и двете коли :twisted:
Щото аз имам наблюдения и върху двете, верно служебни, ама да ти кажа че Зафирата, колкото и "по-нова концепция" да мислиш че е -> на 150 к. км е пълно гробище. И на мен визуално Опела по-ми харесва, ама само визуално. Шарана е грозноват, но пък е товарен кон -> няма отказ.


INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Вто 26 юни 2007 12:31


Madj0 написа:Преди година за ремаци и ролки бил дал 420лв с работата . Предницата каза че е доста тежка и доста работи е сменил сега пролета за към 500лв ( тои е от хората дето правят колата само пролет иначе само ако спре )

Леле...
това всяка година по толкова ли дава ...много бе, за една предница... като сложиш и ежегодните масла, филтри и други гадости...
Да не би просто инцидентно да се е насъбрало...


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Вто 26 юни 2007 13:25


INOX2 написа:Леле...
това всяка година по толкова ли дава ...много бе, за една предница... като сложиш и ежегодните масла, филтри и други гадости...


Ние затова си караме двойчиците, евтини и лесни за подръжка :dontknow:

Много е лошо когато човек надскочи възможностите си. Кола лесно се купува - после е трудното :twisted:


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Madj0 » Вто 26 юни 2007 13:29


хихихиххиххи и аз бих карал на Niksi голфето :D


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 26 юни 2007 13:48


Стефан е напълно прав.
Най-лесно е да купиш дадена кола. Трудното идва после. Сложи си 10% от стойността на покупката като разход на година и то дори да не караш колата (каско, ГО, винетка, преглед). Ето ти 1000 лв за кола около 10 бона. Ами другите неща? Пари за бензин/нафта/газ, консумативи, непредвидени ремонти?
П.П. Само да това не съм скочил на Юбилейно Г4 (около 20 000 лв), защото не се чуствам готов да давам по приблизително 3000 лв на година само за поддръжка (в т.ч. и каско).


INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Вто 26 юни 2007 15:20


Уф, колеги, направо ме върнахте в първи клас, като убихте и детското у мен...
Сега вече съм на никъде.
Но доколкото разбирам, каквато и кола човек да си купи за 10 х.лв, все тия постоянни разходи ще има, нали- застраховки, винетки и прегледи. Тя май май всяка кола 98-99г. около 10 бона ще гълта по 1 бон годишно
Въпроса е колко ще ми струват ремонтите и поддръжката, чарковете демек...плюс труда...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 26 юни 2007 15:27


INOX2 написа:Уф, колеги, направо ме върнахте в първи клас, като убихте и детското у мен...
Сега вече съм на никъде.
Но доколкото разбирам, каквато и кола човек да си купи за 10 х.лв, все тия постоянни разходи ще има, нали- застраховки, винетки и прегледи. Тя май май всяка кола 98-99г. около 10 бона ще гълта по 1 бон годишно
Въпроса е колко ще ми струват ремонтите и поддръжката, чарковете демек...плюс труда...
абе 4овек ,имаш крава пиеш мляко :!:
няма кола без разходи,освен служебна.....
просто реши какво искаш;колата винаги е един разход в пове4е-прецени си сам какво можеш да си позволиш


INOX2
Мнения: 48
Регистриран на: Пон 25 юни 2007 1:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот INOX2 » Вто 26 юни 2007 15:40


niks76 написа:
INOX2 написа:Уф, колеги, направо ме върнахте в първи клас, като убихте и детското у мен...
Сега вече съм на никъде.
Но доколкото разбирам, каквато и кола човек да си купи за 10 х.лв, все тия постоянни разходи ще има, нали- застраховки, винетки и прегледи. Тя май май всяка кола 98-99г. около 10 бона ще гълта по 1 бон годишно
Въпроса е колко ще ми струват ремонтите и поддръжката, чарковете демек...плюс труда...
абе 4овек ,имаш крава пиеш мляко :!:
няма кола без разходи,освен служебна.....
просто реши какво искаш;колата винаги е един разход в пове4е-прецени си сам какво можеш да си позволиш

Абсолютно си прав! Въпросът, който задавам е: коя марка и кой модел, комби или ван, 1.9 дизел задължително, 98-99г.,ще е относително най-безопасна, относителон най-надежна, с относително най-малко извънредни ремонти, на относително най-ниски цени като разход.Разбираш ли- има и БМВта дизел комбита, има и Мрецедеси, има и Аудита - всичките все ще отговарят на тези критерии, но ПРОБЛЕМА Е ЧЕ НА ЕДНО БМВ ФАРА МУ Е КОЛКОТО СЕЗОННОТО ОБСЛУЖВАНЕ НА ПАСАТА. Та искам да отсея следния вариант: При равни други условия- 1.9 дизел, еднакви години, километри до 170 х.,
еднакви екстри, коя кола ще ми гълта най-малко извънредни разходи и постоянни разходи.Аудито например е много скъпа за подръжка.
Зефирата е по-евтина от Шарана като ремонти, на по-често и по-чуплива.Това е отправната точка на моето питане.Търся златната среда.
Така както стария ми Пасат комби 92г. 1.9 атм.дизел, преди три години /2004/ за 6 хил.лева беше златната средна кола-като здравина, обслужване и ремонти,
така и сега искам да намеря неговия еквивалент , роден 98-99г..Като цена-60-70% нагоре редно е и разходите да са до този праг.
Дотука- 1.Шаран /2.Пасат комби 1.9 ТДи и 3.последна- Зефирата


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Вто 26 юни 2007 15:51


не искам да ме разбереш погрешно ;но след като поставяш така въпроса да ти дам и аз един по -така отговор
НЯМА кола да не се 4упи;дори и новите
просто разбери 4е гаранция няма за нищо;има коли които не излизат от гаражите,а има коли които не ги и познават-но това е въпрос на късмет
така или ина4е отговора си го намерил,само си вземи с малко по голяма мощност-няма да съжаляваш :lol:
има още една алтернатива -сеат алхамбра(малко по евтина е от шарана и разликата е само в емблемата)
поздрави


Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Cherepaha » Вто 26 юни 2007 16:09


INOX2 написа:Въпросът, който задавам е: коя марка и кой модел, комби или ван, 1.9 дизел задължително, 98-99г, километри до 170 х.,


Мдам. Такива са 10 годишните дизели. Вървят страшно, нищо не харчат и след 10 години са като нови, по на 150 000 км макс .... mhihi mhihi

П.П. Взимай Пасат. Кво толко си се размислил. :beer



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта