
Въздух в купето ...
- stanislav_s
- Мнения: 579
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи от казаното дотук разбрах, че:
1. Колата е херметически затворена и като си затваряш вратата трябва да има от къде да излиза въздуха
2. След като е херметически затворена, като паднеш в някоя река няма да потъне
и
3. Като натиснеш бутона за спиране на въздуха отвън, след известно време ти свършва кислорода и трябва да вземеш назаем един "акваланг" от scuba

1. Колата е херметически затворена и като си затваряш вратата трябва да има от къде да излиза въздуха
2. След като е херметически затворена, като паднеш в някоя река няма да потъне
и
3. Като натиснеш бутона за спиране на въздуха отвън, след известно време ти свършва кислорода и трябва да вземеш назаем един "акваланг" от scuba



- pacoboy
- Мнения: 2699
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
- Автомобил: passat b7 4motion
- Двигател: CFGB
- Местоположение: Варна
- Контакти:
stanislav_s написа:Значи от казаното дотук разбрах, че:
1. Колата е херметически затворена и като си затваряш вратата трябва да има от къде да излиза въздуха
2. След като е херметически затворена, като паднеш в някоя река няма да потъне
и
3. Като натиснеш бутона за спиране на въздуха отвън, след известно време ти свършва кислорода и трябва да вземеш назаем един "акваланг" от scuba
![]()
![]()
Браво, отличник

- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
Имаше един стар виц:
Как се тества дали една кола е добре уплътнена?
Слагаш вътре една котка.
При японските коли- ако котката умре до час от задушаване значи е добре уплътнена.
При руските коли - ако котката не избяга до час значи е добре уплътнена.
При строителните машини примерно налягането в кабината принудително се държи по-високо чрез уплътняване за да не влиза прах в кабината по време на работа.
Как се тества дали една кола е добре уплътнена?
Слагаш вътре една котка.
При японските коли- ако котката умре до час от задушаване значи е добре уплътнена.
При руските коли - ако котката не избяга до час значи е добре уплътнена.

При строителните машини примерно налягането в кабината принудително се държи по-високо чрез уплътняване за да не влиза прах в кабината по време на работа.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
stanislav_s написа:Значи от казаното дотук разбрах, че:
1. Колата е херметически затворена и като си затваряш вратата трябва да има от къде да излиза въздуха
![]()
![]()
Може да Ви се струва смешно ама един приятел дойде с молба да се опитаме да регулираме вратата че голямо блъскане пада. След доста настройки и умуване забелязахме, че като свалим малко прозореца и е кат хладилник! Оказа се, че като са боядисвали колата, са му облепили клапите с тиксо и така са ги забравили

- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Dobromirski написа:stanislav_s написа:Значи от казаното дотук разбрах, че:
1. Колата е херметически затворена и като си затваряш вратата трябва да има от къде да излиза въздуха
![]()
![]()
Може да Ви се струва смешно ама един приятел дойде с молба да се опитаме да регулираме вратата че голямо блъскане пада. След доста настройки и умуване забелязахме, че като свалим малко прозореца и е кат хладилник! Оказа се, че като са боядисвали колата, са му облепили клапите с тиксо и така са ги забравили
Това на Г3 ли е ?
- bratignasio
- Мнения: 21
- Регистриран на: Чет 29 дек 2005 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
хаха
Колата е херметична-ясно е.Гледах наскоро кво става като потъва колата и си в нея,важно е да се чупи стъклото за да се измъкнеш бързо(при потъването остава достатъчно въздух да те закара на дъното жив и там да агонясваш като свърши въздуха).Та с тази идея пробваха различни чукчета и подобия(като в рейсовете)за трошене на стъкла.Оказва се,че така лесно несе троши стъклото.
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Виждам че bratignasio е повдигнал темата в малко по-друга насока, та да кажа и аз каквото знам. Дано не се случва на никого, но ако се случи да попаднете с автомобила във вода, не се опитвайте веднага да излезете ! Поради високото налягане отвън (на водата) и сравнително по-ниското вътре (на въздуха) в автомобила това едва ли ще е възможно - най-много да изгубите сили и кураж. Изчаква се водата вътре да се вдигне максимално - 1-2 педи до тавана, да речем, и тогава се поема дълбоко въздух и се отваря вратата - тогава вече налягането от двете й страни е почти еднакво, и се изплува.
Тези неща се знаят добре в страни с много водни басейни - като скандинавските, например.
"Упътването" по-горе важи за случая когато колата е в що-годе нормално положение във водата, без сериозни смачквания и здрави прозорци.
Тези неща се знаят добре в страни с много водни басейни - като скандинавските, например.
"Упътването" по-горе важи за случая когато колата е в що-годе нормално положение във водата, без сериозни смачквания и здрави прозорци.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
gr_kanev написа:Виждам че bratignasio е повдигнал темата в малко по-друга насока, та да кажа и аз каквото знам. Дано не се случва на никого, но ако се случи да попаднете с автомобила във вода, не се опитвайте веднага да излезете ! Поради високото налягане отвън (на водата) и сравнително по-ниското вътре (на въздуха) в автомобила това едва ли ще е възможно - най-много да изгубите сили и кураж. Изчаква се водата вътре да се вдигне максимално - 1-2 педи до тавана, да речем, и тогава се поема дълбоко въздух и се отваря вратата - тогава вече налягането от двете й страни е почти еднакво, и се изплува.
Тези неща се знаят добре в страни с много водни басейни - като скандинавските, например.
"Упътването" по-горе важи за случая когато колата е в що-годе нормално положение във водата, без сериозни смачквания и здрави прозорци.
Имаше едно предаване минала седмица по въпроса - давеха една кола с кран с човек вътре и показваха най-удачните методи за измъкване.
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Scarchu написа:gr_kanev написа:Виждам че bratignasio е повдигнал темата в малко по-друга насока, та да кажа и аз каквото знам. Дано не се случва на никого, но ако се случи да попаднете с автомобила във вода, не се опитвайте веднага да излезете ! Поради високото налягане отвън (на водата) и сравнително по-ниското вътре (на въздуха) в автомобила това едва ли ще е възможно - най-много да изгубите сили и кураж. Изчаква се водата вътре да се вдигне максимално - 1-2 педи до тавана, да речем, и тогава се поема дълбоко въздух и се отваря вратата - тогава вече налягането от двете й страни е почти еднакво, и се изплува.
Тези неща се знаят добре в страни с много водни басейни - като скандинавските, например.
"Упътването" по-горе важи за случая когато колата е в що-годе нормално положение във водата, без сериозни смачквания и здрави прозорци.
Имаше едно предаване минала седмица по въпроса - давеха една кола с кран с човек вътре и показваха най-удачните методи за измъкване.



- Plumber
- Мнения: 1426
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 20:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна / The Hague
Adnan написа:веселин написа:Твоя приятел кви цигарки пуши -![]()
Сори, не се сдържах!
Пуши си само на неговата колата при мене не се пуши който и да еИмам асма и ха е запалил ха сам почнал да не дишам
Затова си сменям филтъра през интервал и не отварям джамовете където е прашно.
Пробвай с хомеопатия,лекува я .Астмата,не въздуха в купето

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта