VR6 срещу АБФ- впечатления?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
wierdo
Мнения: 644
Регистриран на: Съб 13 яну 2007 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот wierdo » Пон 17 сеп 2007 9:21


The bigger, the better ... :D




Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Пон 17 сеп 2007 11:56


идеята е по-скоро друга,
с разликата в цената и поддръжката и данъците, не е ли по-добре да си пипаш АБФ, и да достигнеш вървенето на 6-така


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 17 сеп 2007 11:57


dude написа:не е ли по-добре да си пипаш АБФ, и да достигнеш вървенето на 6-така

А дали е възможно???


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 сеп 2007 12:10


Можеш да достигнеш мощноста ,ама вървежа и работата на шестака е друга.


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Мнениеот fast_t » Пон 17 сеп 2007 23:20


Шестака си е шестак! :twisted:


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 18 сеп 2007 10:04


е точно, щото е шестак, при четиритактов двигател, би трябвало да имаш поне 1 и нещо полезни такта , демек по-бърза реакция на двигателя
гледах, че са странно разположени и не мога да кажа как точно се застъпват
П.С логиката е 360 градуса завъртане се приема за един цикъл 4 такта, при 4 цилиндъра имаш 90 градуса разминаване, т.е всеки цилиндър е в различен такт, но при 6 цилиндрите са на по 60 градуса отместени, демек имаш два цилиндъра в еднакъв такт едновременно, нали така си го представям аЗ?

демек при една и съща мощност 6така трябва да дърпа повече нали?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 сеп 2007 10:36


Да дърпа повече ама обяснението е че за същия обем ако имаш 2.8 мотор с 4 цилиндъра са по 0.6 на цилиндър.Ако е 6так са 0.46 на цилиндър което води до по малки бутала с последващи биели,колянов вал,маховик което води до пъти по-малък инерционен момент на цилиндър което позволява мотора да се развърта доста по-добре дори и от АБФ който е с 0.5 кубика на цилиндър.Отделно като прибавиш че обема си е обем-демек въртящ момент и плавната работа и става :drive Естествено всичко това си има цена - повече цилиндри -повече лагери и триещи се части и топлинни загуби на по-малк мотор-тоест по-ниско КПД което води до малак спад в мощноста като цифра спрямо четирицилиндров и по-висок разход и евентуално повече карантий за смяна като му дойде времето.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 18 сеп 2007 11:56


Така след като един ден с брабуза си говорехме за вр6 той ми каза че имали някакъв дефект на оптегача на веригата.. след което реших да се осведомя по този проблем..

оказа се че проблема се е запазил при всички мотори с вериги на фауве .. до колкото разбрах понабиват отвреме на време клапанчета

иначе мотора е със скрит потенциал ... нормално 15 градусов В образен Редови (колкото и глупаво да звучи) приблизително 3к кубика ..!

Плюсове много .. минуси пак толкова.. зависи какво ти е на сърцето веке..!


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 18 сеп 2007 12:24


Да това е истина. Тъй като тук в Бг не е масов двигател, но в САЩ масово се кара, както 12V, така и 24V. Доста хора в Vortex-а предупреждават да се следи състоянието на обтегача на ангренажната верига, защото чест проблем е разхлабването му и вследствие на това прескачане на веригата и фатален удар.
Като цяло, аз който не съм почитател на коли, които стават само за 0-100 км/ч или за драг и като човек, който само един път съм имал щастието да покарам Голф с такъв мотор, но само около 10 км, твърдя че това е моя фаворит. Като забравям всякакви негови недостатъци.
П.П. Стига ме прекръщавали, бре! БаРбус бях, сега брабуЗ ... аз се бях писал бЛабус ... mhihi


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 18 сеп 2007 12:28


brabus написа:Стига ме прекръщавали, бре! БаРбус бях, сега брабуЗ ... аз се бях писал бЛабус ... mhihi


Стига мрънка ще съберем леф ти купим една риза деба :lol:

И аз долу горе толкова карах корадо с такъв двигател искам да кажа че съм очарован .. просто не спря да набира тая красавица... незнам как ще полудява като гледам че ги правят с дросели и инжектори и с 2 читави вала на шрик :( лудницата е голяма

както казах има плюсове има и минуси .. слагаш ги на кантара и даваш лева !


Потребителски аватар
Sukicha
Мнения: 9
Регистриран на: Чет 06 сеп 2007 9:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чепеларе

Мнениеот Sukicha » Сря 19 сеп 2007 9:09


driver написа:Аз си мислех, че VR6 е голямата работа, но срещу ABF му идва малко зор. :twisted: До колкото си мислех 6-така е мако по-муден на старта и мислех, че след 2-ра ще мине покрай мен, но противно на очакванията ми това не стана. Може екземплярчето да е било поиздухано /макар, че изглеждаше в отлично състояние/ но е факт, че на 400 м. да же и на доста повече VR6 беше на повече от 3-4 коли зад мен.

Повторихме няколко пъти старта, но резултата беше един и същ - ABF-a бие с доста добра преднина. Трябва да се има и в предвид, че дръпката я правихме по нанагорнище и там по пътя на логиката по-голяма кубатура, кончета и цилиндърчета трябва да взимат превес.


Бъди сигурен, че ако е читав VR6-а няма как да стане това :wink:

Ако на 23-ти си на Калояново, обади ми се, за да си сверим часовниците :handshake


Потребителски аватар
VeilSide
Мнения: 856
Регистриран на: Нед 13 авг 2006 5:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VeilSide » Сря 19 сеп 2007 9:58


Sukicha написа:Повторихме няколко пъти старта, но резултата беше един и същ - ABF-a бие с доста добра преднина. Трябва да се има и в предвид, че дръпката я правихме по нанагорнище и там по пътя на логиката по-голяма кубатура, кончета и цилиндърчета трябва да взимат превес.

Бъди сигурен, че ако е читав VR6-а няма как да стане това :wink:

Ако на 23-ти си на Калояново, обади ми се, за да си сверим часовниците :handshake


:039:


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 19 сеп 2007 11:43


Sukicha написа:Бъди сигурен, че ако е читав VR6-а няма как да стане това :wink:

Ако на 23-ти си на Калояново, обади ми се, за да си сверим часовниците :handshake


Няма проблем, ще ги дръпнем ако дойда. И на мен ми е много интересно как ще се представи голфарата ми. :beer


Потребителски аватар
aHToHuO
Мнения: 25
Регистриран на: Сря 19 апр 2006 2:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Мнениеот aHToHuO » Чет 20 сеп 2007 1:27


driver написа:
Sukicha написа:Ако на 23-ти си на Калояново, обади ми се, за да си сверим часовниците :handshake


Няма проблем, ще ги дръпнем ако дойда. И на мен ми е много интересно как ще се представи голфарата ми. :beer


интересен батъл :duel :039:


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Пет 21 сеп 2007 11:54


niikoo_1 написа:
А и на Голф 3 тоя супер тежък мотор му преебава адски много баланса и в никакъв случай не е най-добрата комбинация, ако трябва да се ката на писта или на път с много завой, там един лек КР ще си покаже зъбките и ще остави в точка VR6 :wink:


колега между КР и ВР6 разликата е 50кг което не е чак толкова много , а и щом си е излязал от завода нема грижи , там са подсигурили сигурно едно още 40% допълнителна маса , може да не ти се вярва но факт :lol: ще ти дам един пример от същия тип : schmidt space 18x8.5 i 18x10j имат едно и също тегло :lol: :lol: :lol:

p.s. pantera , fiuta :да:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта