заваряване с електрожен

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 19 сеп 2007 14:59


Smoke написа:нали трябва да се почне от някъде...а ти защо си се регистрирал?само да критикуваш ли?


браво това момче ми харесва !!! :wink:




psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 19 сеп 2007 15:00


Много е трудно с електрожен да се заварява ламарина. Действително е възможно, но е трудно, и още по-трудно е да стане херметичен шев. Вероятността да прогориш ламарината е огромна. :-)

Иначе там може и с поп-нитове да се действа (понеже не се вижда), но трябва да са качествени, иначе им изгниват главите на пироните дето всъщност държат.

С кит също може, стига да е само за запушване на малки дупки.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 19 сеп 2007 15:50


и мене доктора Хаус ме кефи :D


Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Сря 19 сеп 2007 16:00


ахахаха вие тука го обърнахте на .... и аз незнам на к'во точно


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Сря 19 сеп 2007 16:02


тръба написа:Половината ми седалка стои на този кит от 2 години. :D Никакви,ама никакви проблеми.Беше дупка,колкото главата ми.Има го в Бриколаж.Зелен,немски,един килограм в метална кутия.Махаш изгнилото,търкаш ръждата и пълниш.В кита има стъклени влакна за якост и стирол(или нещо си там беше :D )дето се свързва с метала.Като изсъхне-антикор.Забравяш за гниене форевър!
приятелю ти изобщо изучавал ли си металите ,че знаеш кое и как се свързва с метала ,не си правете такива експерименти защото последствията са жестоки и лошото става винаги по време на движение когато няма много време за реакция... :wink:


Потребителски аватар
тръба
Мнения: 1656
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот тръба » Сря 19 сеп 2007 17:57


Някакви голи недоказани теории...,а аз представям двегодишен факт!Мога да заварявам и запоявам.Когато се утрепя,пак ще поспорим...,може дори да си призная грешката...,дотогава :stumm :don't worry


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 19 сеп 2007 18:54


направи снимка на това което наричаш "сигурен" под замазан с кит...интересно ми е какво представлява


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 19 сеп 2007 20:56


Може , аз съм го правил но когато се опитвах да го направя с електрод "Вежен", ме видя един съсед заварчик та ми даде някакво тънко електродче май BORNER или нещо такова беше, та с малко опит-грешка става.
Така или иначе херметична заварка с СО не става, пак трябва с антикор да се обработи после.
Само да кажа че не съм заварчик :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта