Питане за наливно и бутилирано масло

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 24 сеп 2007 14:32


mafiota написа:Бях се спрял на Мотул 10/40 - 6100 Синерджи, но доста по скъпо ми се струва, а за лики молито чувам доста добри отзиви!!

Тук е 65 лева/4 литра.Скъпичко е щото е 85% синтетика :wink:




Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 24 сеп 2007 14:36


67лв. е в Бяла


Потребителски аватар
dmitko
Мнения: 465
Регистриран на: Вто 21 дек 2004 14:51
Автомобил: Tiguan II 4Motion
Двигател: CZEA 2016
Местоположение: София

Мнениеот dmitko » Пон 24 сеп 2007 14:41


На мен и 54лв. ми се виждат малко за 5 литровата туба. Толкова струваше преди година-две това масло, ама това може да е някакво залежало знам ли :roll: .
Иначе поне това масло /с МоS/ - наливното, няма как да го объркаш с друго ако си го ползвал преди това. Толкова типичен графитено-сив цвят има, че няма как да сложат нещо евтино според мен, че да ти пробутат менте.


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Пон 24 сеп 2007 14:46


dmitko написа:На мен и 54лв. ми се виждат малко за 5 литровата туба. Толкова струваше преди година-две това масло, ама това може да е някакво залежало знам ли :roll: .
Иначе поне това масло /с МоS/ - наливното, няма как да го объркаш с друго ако си го ползвал преди това. Толкова типичен графитено-сив цвят има, че няма как да сложат нещо евтино според мен, че да ти пробутат менте.


Ами незнам, но не ми се вярва да е залежало - такава си му е цената


Потребителски аватар
Birdie
Мнения: 798
Регистриран на: Съб 24 юли 2004 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СОФИЯ, Младост-1
Контакти:

Мнениеот Birdie » Пон 24 сеп 2007 15:00


Eдин единствен път си позволих да ми сипят наливно - то не бяха после пищене на зумери, диагностики, смяна на датчици, без това да доведе до някакъв резултат....карах си така годинка и след следващата смяна на маслото ни зумер е пищял, ни светкал.....може и да не е било това причината, но повече наливни масла - НИКОГА! :no-no


Потребителски аватар
Dpop
Мнения: 3400
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
Автомобил: VW
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Dpop » Пон 24 сеп 2007 15:57


mafiota, защо не попиташ хората които го продават, дали гарантират за произхода и качеството на маслото във варела. Помоли ги да ти сипят малко в прозрачен съд, за да прецениш дали отговаря цвета на описания от колегите.
Аз веднъж съм вземал наливно масло("Арал", защото германеца бил слагал такова) за моя пасат и не съм имал проблеми със зумери, тракания на клапани и др., но също бих ти препоръчал за собствено спокойствие да си вземеш тубата.
:да:


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Пон 24 сеп 2007 18:32


Бях се спрял на Мотул 10/40 - 6100 Синерджи, но доста по скъпо ми се струва, а за лики молито чувам доста добри отзиви!!

A бе моето мнение е , че което и от 2 те да вземеш , няма да сбъркаш :!: м/у другото сега съм с 6100 та - много мазно ;) ми работи кошничката ...и не го гори слава на бога засега поне .... казано честно , като го вземаш от официален представител , мисля все едно е от варел ли го взимаш ...... :roll:


Потребителски аватар
XIKS
Мнения: 896
Регистриран на: Пет 24 мар 2006 10:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

.....

Мнениеот XIKS » Пон 24 сеп 2007 19:48


взимай запечатено че и аз познавам едни дето правят магарии с приста


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Пон 24 сеп 2007 20:16


Ако ти е читав мотора - няма смисъл да му сипваш Лики с молибден - лятото 15w40 - зимата 10w40 - четири години и 9 месеца карам с тази марка масло - можеш спокойно да ми се довериш!


Потребителски аватар
kav4o
Мнения: 921
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 23:27
Автомобил: VW Golf MK2
Двигател: ABF 1988
Местоположение: Разград/Русе,club ProStreet

Мнениеот kav4o » Пон 24 сеп 2007 20:40


juve написа:
Бях се спрял на Мотул 10/40 - 6100 Синерджи, но доста по скъпо ми се струва, а за лики молито чувам доста добри отзиви!!

A бе моето мнение е , че което и от 2 те да вземеш , няма да сбъркаш :!: м/у другото сега съм с 6100 та - много мазно ;) ми работи кошничката ...и не го гори слава на бога засега поне .... казано честно , като го вземаш от официален представител , мисля все едно е от варел ли го взимаш ...... :roll:

Така е,от това което съм чел тука и от ползвали и патили което от тия две масла да избереш няма да сбъркаш(аз ще си потърся такова на лики моли)
На мотул в сравнение с другите не е чак толкова скъпо,даже на някой може и изгодно да му се стори:
Motul 6100 10w40 - 65 лв (85% Syntetic)
Mobil 1 0w40 - 102лв (100% Syntetic)
Mobil 10w40 - 58 лв
Q8 10w40 - 40 лв
Repsol 10w40 - към 50 лв (обаче не знам колко е истинско)
Total Quarz съм чувал също е добро,но не съм проверявал на каква цена е..
за други цени не се сещам...на някои наливни знам,но тубата си е туба най-вече от сигурен доставчик :D


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 25 сеп 2007 6:24


веселин написа:Ако ти е читав мотора - няма смисъл да му сипваш Лики с молибден - лятото 15w40 - зимата 10w40 - четири години и 9 месеца карам с тази марка масло - можеш спокойно да ми се довериш!


Ами как да ти кажа не знам колко ми е читав мотора - на 200 и косур хиляди километра, предния собственик е сменял гумички, и е карал колата с Лемфиордер 10/40, в момента съм с Mobil1 и смея да кажа че за 10 -те хил. километра който съм изминал маслото от мах. на щеката сега е на мин.


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Вто 25 сеп 2007 8:20


mafiota написа:
веселин написа:Ако ти е читав мотора - няма смисъл да му сипваш Лики с молибден - лятото 15w40 - зимата 10w40 - четири години и 9 месеца карам с тази марка масло - можеш спокойно да ми се довериш!


Ами как да ти кажа не знам колко ми е читав мотора - на 200 и косур хиляди километра, предния собственик е сменял гумички, и е карал колата с Лемфиордер 10/40, в момента съм с Mobil1 и смея да кажа че за 10 -те хил. километра който съм изминал маслото от мах. на щеката сега е на мин.
ами то това си е супер двигателя е добре...не лапа масло над нормата. :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Питане за наливно и бутилирано масло

Мнениеот joker » Вто 25 сеп 2007 12:43


mafiota написа:Та значи дойде време да си сменям маслото,и съм се спрял на:
Liqi Moly MoS2 Leichtlavf SAE 10W-40 (полусинтетика).

Пет литровата туба струва 54лв., а наливното (от варел) на същата марка и модел масло е 8лв. литъра.

Е според вас дали е по-добре да си взема 4 литра наливно - нали все пак е един и същ модел и марка но явно излиза по-евтино заради по-големите разфасовки, или да не се занимавам с тея наливни масла (двигателят ми събира около 3,8 литра)?

Проблемът не е в това,дали едното е истинско или не...
Всеки който е ползвал това масло знае,че молибденовият бисулфид частично се утаява на дъното!!!Тубата се разклаща добре преди да се налее маслото....вземайки от наливното там варелът няма как да го разклатиш и съдържанието на молибдена в маслото ще блъде много зависимо от това от кой слой на варела ти наливат.(със всички последствия за ДВГ)....отгоре ще има по-малко молибден отдолу ще бъде "гъста утайка"....който не вярва да остави такова масло в прозрачна чаша и да види след 1 час разликата в слоевете..
Ето затова от този тип масло наливно не бих купи НИКОГА!


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Re: Питане за наливно и бутилирано масло

Мнениеот mafiota » Вто 25 сеп 2007 12:57


joker написа:
mafiota написа:Та значи дойде време да си сменям маслото,и съм се спрял на:
Liqi Moly MoS2 Leichtlavf SAE 10W-40 (полусинтетика).

Пет литровата туба струва 54лв., а наливното (от варел) на същата марка и модел масло е 8лв. литъра.

Е според вас дали е по-добре да си взема 4 литра наливно - нали все пак е един и същ модел и марка но явно излиза по-евтино заради по-големите разфасовки, или да не се занимавам с тея наливни масла (двигателят ми събира около 3,8 литра)?

Проблемът не е в това,дали едното е истинско или не...
Всеки който е ползвал това масло знае,че молибденовият бисулфид частично се утаява на дъното!!!Тубата се разклаща добре преди да се налее маслото....вземайки от наливното там варелът няма как да го разклатиш и съдържанието на молибдена в маслото ще блъде много зависимо от това от кой слой на варела ти наливат.(със всички последствия за ДВГ)....отгоре ще има по-малко молибден отдолу ще бъде "гъста утайка"....който не вярва да остави такова масло в прозрачна чаша и да види след 1 час разликата в слоевете..
Ето затова от този тип масло наливно не бих купи НИКОГА!



Еи този последният пост ме накара сериозно да се замисля ......
Благодарско на многоуважавания ни колега joker :wink:


Потребителски аватар
mafiota
Мнения: 1582
Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
Автомобил: Audi A6 C5
Двигател: APU
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот mafiota » Вто 25 сеп 2007 12:59


веселин написа:Ако ти е читав мотора - няма смисъл да му сипваш Лики с молибден - лятото 15w40 - зимата 10w40 - четири години и 9 месеца карам с тази марка масло - можеш спокойно да ми се довериш!


Koлега нещо не те разбрах - маслото с коментираната присадка за по-износени мотори ли се слага предимно?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта