Vizor написа:в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
Vizore, айде без глупости


E щом казваш нп аз не разбирамVizor написа:rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен
в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
rusiq_24 написа:E щом казваш нп аз не разбирамVizor написа:rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен
в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
За скапаната инжекция на KR,за скапания компресор на PG,за пластмасовите колектори и като цяло скапан мотор АЕЕ,за провала в масленната система на ABU повечето сме запознати но за единичен случай за скъсана верига и не се знае на колко километра е била да казваш че VR6 е с дефект мисля че не е правилно.Аз като казах в предния си пост VR6 че е най сполучливият всъщност имах в предвид че стоковата му карантия издържа на тунинг ужасно много с което може да се похвали VR6 а за това което каза че който и мотор да го експлатираш правилно ще излезе най читавия напълно те подкрепям.И най хубавия и здрав мотор ако не му смениш маслото 25-30к км пиши го бракVizor написа:rusiq_24 написа:E щом казваш нп аз не разбирамVizor написа:rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен
в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
Да ти кажа само едно нещо стефка баце.. който и мотор да го експлоатираш правилно ще излезе най-читавия![]()
само че вр6 си има фабричен дефект.. това е.. абф няма.. пб няма.. за мен един двигател който излиза от завода... караш с правилна експлоатация.. и набива клапани защото веригата се отпуска..
неможеш да кажеш най-читавия мотор на фауве.. просто неможеш![]()
както примерно всички хвалят кр.. какъв бил хубав какъв бил здрав идиотоустойчив и така.. и изведнъж бош им спират поддръжката на инжекциона защото казват че е буклук
6ujuu написа:да ясно зна4и с две думи VR6 варви малко повече, повече харчи и е по скъп за експлотация, а ABF-ката си е доста по-нормална кола.
6ujuu написа:VR6 си е пове4ко за маняци и мисля 4е ниама смисал да го сменям,а при положение 4е вр6-цата е караана тука ме самнява малко,колкото и да е ла4ена
rusiq_24 написа:За скапаната инжекция на KR,за скапания компресор на PG,за пластмасовите колектори и като цяло скапан мотор АЕЕ,за провала в масленната система на ABU повечето сме запознати но за единичен случай за скъсана верига и не се знае на колко километра е била да казваш че VR6 е с дефект мисля че не е правилно.Аз като казах в предния си пост VR6 че е най сполучливият всъщност имах в предвид че стоковата му карантия издържа на тунинг ужасно много с което може да се похвали VR6 а за това което каза че който и мотор да го експлатираш правилно ще излезе най читавия напълно те подкрепям.И най хубавия и здрав мотор ако не му смениш маслото 25-30к км пиши го бракVizor написа:rusiq_24 написа:E щом казваш нп аз не разбирамVizor написа:rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен
в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
Да ти кажа само едно нещо стефка баце.. който и мотор да го експлоатираш правилно ще излезе най-читавия![]()
само че вр6 си има фабричен дефект.. това е.. абф няма.. пб няма.. за мен един двигател който излиза от завода... караш с правилна експлоатация.. и набива клапани защото веригата се отпуска..
неможеш да кажеш най-читавия мотор на фауве.. просто неможеш![]()
както примерно всички хвалят кр.. какъв бил хубав какъв бил здрав идиотоустойчив и така.. и изведнъж бош им спират поддръжката на инжекциона защото казват че е буклукп.п За несполучлив мотор според мен се води този който повредите му са идентични и се срещат на поне 50% от всички произведени мотори
VR6 написа:![]()
![]()
2.0 кубика 4 цилиндъра да бъде конкуренция на 2.8 или 2.9 - 6 цилиндъра, нещо не се връзва....
Ами като не може 2.0 кубика 4 цилиндъра да бъде конкуренция на 2.8 или 2.9, защо тогава пичагата от Смолян със синята Астра ГСИ бие вашата ВР6-ца?Изглежда смешно, не мислиш ли
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта