:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

какво мислите за VR6

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Пет 19 окт 2007 17:52


Vizor написа:в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..


Vizore, айде без глупости :wink: VR6-ка може да се окаже и най-добрия мотор на VW при правилна експлоатация :arrow:




Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 19 окт 2007 18:33


Vizor написа:
rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен :wink:


в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
E щом казваш нп аз не разбирам :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Пет 19 окт 2007 19:52


rusiq_24 написа:
Vizor написа:
rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен :wink:


в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
E щом казваш нп аз не разбирам :wink:



Да ти кажа само едно нещо стефка баце.. който и мотор да го експлоатираш правилно ще излезе най-читавия ;)
само че вр6 си има фабричен дефект.. това е.. абф няма.. пб няма.. за мен един двигател който излиза от завода... караш с правилна експлоатация.. и набива клапани защото веригата се отпуска.. ;)

неможеш да кажеш най-читавия мотор на фауве.. просто неможеш ;)
както примерно всички хвалят кр.. какъв бил хубав какъв бил здрав идиотоустойчив и така.. и изведнъж бош им спират поддръжката на инжекциона защото казват че е буклук :lol:


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Пет 19 окт 2007 21:27


Vizor написа:
rusiq_24 написа:
Vizor написа:
rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен :wink:


в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
E щом казваш нп аз не разбирам :wink:



Да ти кажа само едно нещо стефка баце.. който и мотор да го експлоатираш правилно ще излезе най-читавия ;)
само че вр6 си има фабричен дефект.. това е.. абф няма.. пб няма.. за мен един двигател който излиза от завода... караш с правилна експлоатация.. и набива клапани защото веригата се отпуска.. ;)

неможеш да кажеш най-читавия мотор на фауве.. просто неможеш ;)
както примерно всички хвалят кр.. какъв бил хубав какъв бил здрав идиотоустойчив и така.. и изведнъж бош им спират поддръжката на инжекциона защото казват че е буклук :lol:
За скапаната инжекция на KR,за скапания компресор на PG,за пластмасовите колектори и като цяло скапан мотор АЕЕ,за провала в масленната система на ABU повечето сме запознати но за единичен случай за скъсана верига и не се знае на колко километра е била да казваш че VR6 е с дефект мисля че не е правилно.Аз като казах в предния си пост VR6 че е най сполучливият всъщност имах в предвид че стоковата му карантия издържа на тунинг ужасно много с което може да се похвали VR6 а за това което каза че който и мотор да го експлатираш правилно ще излезе най читавия напълно те подкрепям.И най хубавия и здрав мотор ако не му смениш маслото 25-30к км пиши го брак :wink: п.п За несполучлив мотор според мен се води този който повредите му са идентични и се срещат на поне 50% от всички произведени мотори :wink:


Потребителски аватар
6ujuu
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 08 юли 2007 17:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 6ujuu » Пет 19 окт 2007 22:25


да ясно зна4и с две думи вр6 варви малко пове4е пове4е хар4и и е по скап за експлотация,а абф-ката си е доста по нормална кола.вр 6 си е пове4ко за маняци и мисля 4е ниама смисал да го сменям,а при положение 4е вр6-цата е караана тука ме самнява малко,колкото и да е ла4ена.


Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Пет 19 окт 2007 22:32


6ujuu написа:да ясно зна4и с две думи VR6 варви малко повече, повече харчи и е по скъп за експлотация, а ABF-ката си е доста по-нормална кола.


Ти си даде отговор на въпроса

6ujuu написа:VR6 си е пове4ко за маняци и мисля 4е ниама смисал да го сменям,а при положение 4е вр6-цата е караана тука ме самнява малко,колкото и да е ла4ена


Зависи кой и как си я е подържал колата


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Съб 20 окт 2007 10:19


Абе някъде четох, че са спънали АБФ-а, заради ВР6-цата защото му бил конкуренция верно ли? :roll:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Съб 20 окт 2007 12:46


VR6 написа:Абе някъде четох, че са спънали АБФ-а, заради ВР6-цата защото му бил конкуренция верно ли? :roll:


:lol: :lol: :lol: 2.0 кубика 4 цилиндъра да бъде конкуренция на 2.8 или 2.9 - 6 цилиндъра, нещо не се връзва :dontknow: Май VR6 е спъната в случая :wink:


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 20 окт 2007 15:06


rusiq_24 написа:
Vizor написа:
rusiq_24 написа:
Vizor написа:
rusiq_24 написа:За дефекти и дума да не става,та това е най здравия мотор на VW.Толкова е скопен заводски че кара ужасно много километри.Аз мисля че не си заслужава да сменяш АБФ за ВР6 ако не си решил да турбинираш ВР6то понеже сток ВР6 върви много малко повече от АБФ а гори доста повече от него.По добре си повиши мощноста на АБФа от колкото да си взимаш ВР6.Единствения + който се сещам аз е че ВР6 с турбо става нещо много яко но иначе в атмосверен вариант ми се струва доста тромав за кубатурата си аааа и другото в полза на ВР6 е звука,просто е невероятен :wink:


в грешка си .. в сравнение с абф-а вр6 е ебати дефектиралия мотор ! като не четеш и не търсиш и не се интересуваш по добре не давай такива мнения..
E щом казваш нп аз не разбирам :wink:



Да ти кажа само едно нещо стефка баце.. който и мотор да го експлоатираш правилно ще излезе най-читавия ;)
само че вр6 си има фабричен дефект.. това е.. абф няма.. пб няма.. за мен един двигател който излиза от завода... караш с правилна експлоатация.. и набива клапани защото веригата се отпуска.. ;)

неможеш да кажеш най-читавия мотор на фауве.. просто неможеш ;)
както примерно всички хвалят кр.. какъв бил хубав какъв бил здрав идиотоустойчив и така.. и изведнъж бош им спират поддръжката на инжекциона защото казват че е буклук :lol:
За скапаната инжекция на KR,за скапания компресор на PG,за пластмасовите колектори и като цяло скапан мотор АЕЕ,за провала в масленната система на ABU повечето сме запознати но за единичен случай за скъсана верига и не се знае на колко километра е била да казваш че VR6 е с дефект мисля че не е правилно.Аз като казах в предния си пост VR6 че е най сполучливият всъщност имах в предвид че стоковата му карантия издържа на тунинг ужасно много с което може да се похвали VR6 а за това което каза че който и мотор да го експлатираш правилно ще излезе най читавия напълно те подкрепям.И най хубавия и здрав мотор ако не му смениш маслото 25-30к км пиши го брак :wink: п.п За несполучлив мотор според мен се води този който повредите му са идентични и се срещат на поне 50% от всички произведени мотори :wink:


признавам това че ги чуваш работите .. но определено като не си запознат не говори така .. защото се получават двусмислия ;)
доста мотори имат разни малки дефекти ..
За тунинга на вр6 само едно ще ти подскажа първо се сменя обтегача на веригата и после се прави :lol: .. поне по цял ден вися у вортекса и виждам там хората (а те 99% са с вр6 на всякакви коли!) какво казват.. доста често съм виждал набити клапани заради този обтегач.. това визирах а не несменената верига.. повярвай ми..

за колегата дето казва че са го били спънали нарочно.. дори да е така тази информация ще я знаят доста малко хора..
само да ти кажа че знам за доста мотори които нарочно са били спънати заради акцизи и така.. примерно на пежо S16 (306-цата след фейслифт-а) тази машина с отпушена генерация и филтър върви ЗВЕРСКИ и доста доста повече от абф ц20хе и такива изпълнения... пак е 2.0 16В само че е с бубина на всеки цилиндър ..

а това че вр6 е бил спънат.. вр6 е с 12 клапана а не с предполагаемите 24 за 6 цилиндров мотор..
виждал съм елит вр6(вр6 с 24 клапанова глава от по новите машинки) какво прави ! просто респект за тази машинка

също така има проект във вортекса как гонят 250+ коня атмосферен вр6 :) само с извънземни правени колектори (входящи и изходящи) някакви луди инжинери го правят това.. (със сигурност доста по назаде с матеряла от тези които са работели по заводите на фауве...

Щом така са преценили така са го направили ние можем само да гадаем как ще стане по добре!

а за скапаната инжекция на КР дето доста доста доста мотори я ползват можем пак да поспорим.. това че не е толкова податлива на тунинг не означава че не е достатъчно пъргава.. за ПГ компресора не е скапан все едно да кажеш че за автоматика е скапан защото трябва да му се сменя масло на определени километри.. г-ладер при правилна експлоатация е бонбон просто... за другите мотори немога да кажа защото нямам преки наблюдения може и да си прав може и да не си...

писал си накрая че несполучлив мотор е този който повредите му са идентични и се срещат на 50% .. е при вр6 го има на всяка една бройка след ** година (не я помня точно ще излъжа само..) за това в германия ги сменят обтегачите..

само искам да кажа че това са наблюдения над писането на хората във вортекса.. няма от къде да имам преки такива не съм правил нито 1 вр6 до сега.. и немога да кажа от преки наблюдения... ! за това ако греша (значи грешат и те..) се извинявам


VR6
Мнения: 201
Регистриран на: Съб 02 юни 2007 10:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лондон

Мнениеот VR6 » Нед 21 окт 2007 11:12


:lol: :lol: :lol: 2.0 кубика 4 цилиндъра да бъде конкуренция на 2.8 или 2.9 - 6 цилиндъра, нещо не се връзва....


Ами като не може 2.0 кубика 4 цилиндъра да бъде конкуренция на 2.8 или 2.9, защо тогава пичагата от Смолян със синята Астра ГСИ бие вашата ВР6-ца? :roll: Изглежда смешно, не мислиш ли :lol:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Нед 21 окт 2007 11:23


VR6 написа: Изглежда смешно, не мислиш ли :lol:


Още по-смешно ми изглежда това, че си си сложил кола в "гаража" която даже не си и виждал на живо а само на картинка :don't worry


Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Нед 21 окт 2007 11:33


Баси тъпия спор.....
ВР6 е тромав (все пак е страшен мотор, но тромав)

А това че АБФ-а е бил 170+ коне и е бил спънат за да върви продажбата на ВР-а е истина, даже някъде имаше статия за това ... :wink:


Потребителски аватар
iurimil
Мнения: 244
Регистриран на: Пет 20 окт 2006 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен
Контакти:

Мнениеот iurimil » Пон 22 окт 2007 19:33


VR6 написа:
:lol: :lol: :lol: 2.0 кубика 4 цилиндъра да бъде конкуренция на 2.8 или 2.9 - 6 цилиндъра, нещо не се връзва....


Ами като не може 2.0 кубика 4 цилиндъра да бъде конкуренция на 2.8 или 2.9, защо тогава пичагата от Смолян със синята Астра ГСИ бие вашата ВР6-ца? :roll: Изглежда смешно, не мислиш ли :lol:


Баце на какво я би бре на разход може би къде отиваш ти?
Или на 0-100км. или на 400м., а да не би на олипийска дължина или до 4500 оборота?
Или на такава дистанция, че всеки момент може да излезе някой насреща и кво прайм тогаз?

:lol:

В крайна сметка единия е готвен най-вероятно за определената дистанция а другия е просто V6,2.9 и фабрично 172-174 к.с.

Та колко юркане ще издържи тая GSI с тези доработки и тоя фабричен VR6 при равни други условия?
Все едно да кажеш,че М3 на БМВ е келяв мотор щото е фабрично 2-300коня и муден до 5-6000 оборота - ам посе ?
Никога не съм карал и поддържал такъв мотор но за мен VR6 е нещо с което се съобразявам като давам мнение.


Потребителски аватар
nadasdi
Мнения: 576
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 5:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nadasdi » Чет 25 окт 2007 13:12


По принцип каквия пари върви смяната на обтегачите? Аз чувам за извънземни суми, понеже не само заигравката, но и консуматива си иска сериозни вложения. :roll:


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Чет 25 окт 2007 15:35


Има два вида обтегачи за двата вида мотори - единия струва 54лв. а другия е 140лв. Смяната му е малко сложна но не и невъзможна :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 102 госта