:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Колко милиампера трябва да харчи колата, когато е изключена?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Вто 16 окт 2007 20:40


При мен с включена аларма е 7 mA




Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Мнениеот pas1.8mi » Сря 17 окт 2007 7:20


baibradar написа:При мен с включена аларма е 7 mA


Може,ако не ти мига светодиода!


DundyTheCroc
Мнения: 811
Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4

Мнениеот DundyTheCroc » Сря 17 окт 2007 8:37


Диодите обикновено са към 20мА, 7мА си е малко. При мен е някъде към 30, но освен алармата бачка и NATS-а:)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 17 окт 2007 9:06


Червен LED свети що годе и на 5~7mA.


Потребителски аватар
baibradar
Мнения: 136
Регистриран на: Нед 08 окт 2006 12:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот baibradar » Сря 17 окт 2007 16:08


Диода е двуцветен и свети непрекъснато ту червено ту зелено. Явно работи с по малък ток.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Сря 17 окт 2007 16:40


Ярките диоди са на 20мА. Матовите са на 5-6мА Поне масовите дето се продават на пазара са така.


Потребителски аватар
Negramoten
Мнения: 66
Регистриран на: Нед 13 мар 2005 18:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Пасат B5.5

Мнениеот Negramoten » Съб 20 окт 2007 2:16


L&R написа:Или мериш на обхват 200mA, но ползваш шунтиращ проводник докато минат преходните процеси, на една от сбирките показах как :D


Грешката е била в мен. Аз съм мерил точно преходните процеси. 160 и 400 мА се задържат за 10-30 секунди. След което и с и без аларма ми дава малко над 50 мА. Първо шунтирах, а след минута мерих на обхват 200 мА. (преди това мерих на 10А и като видях че е под 200 мА повторих на 200 мА обхват).
Благодаря на всички за помощта!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта