



Association of Drivers Against Daytime Running Lights ?!?
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
според мен нещата са провокирани от "задължителния" характер на ползването на фарове...
Ако аз забравя да си пусна фаровете, най-вероятно ще ме глобят, но всички таксита например, на които фаровете им светят яко нагоре - никой не ги глобява, въпреки, че пак е нарушение на същия закон...
е на тва се дразня
Ако аз забравя да си пусна фаровете, най-вероятно ще ме глобят, но всички таксита например, на които фаровете им светят яко нагоре - никой не ги глобява, въпреки, че пак е нарушение на същия закон...
е на тва се дразня
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Association of Drivers Against Daytime Running Lights ?!
myrshavija написа:http://dadrl.hit.bg/
Подкрепям сайта, глупаво е да те задължават. Карал си 20 години без фарове и сега хоп решават еди какво си ... ако беше добра идеята в новите автомобили нямаше да има компче за гасене на фаровете

- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами в американските няма копче за гасене на габаритите:)
Аз съм твърдо за да се кара на фарове и през деня, обаче има и един момент в който водачите почват да разчитата на това срещу тях някой да кара на фарове и във дъжд може да се стигне до изпреварване и хоп - някой си забравил да си включи светлините. Няма значение че той е виновен, важен е резултата. Все пак имайте предвид че това че всички трябва да карат на фарове не може да бъде успокоение и винаги си имайте едно наум. Е сега, верно че е 31 октомври а не 1ви ноември, обаче като се прибирах от Перник и в княжево, при условия на проливен дъжд един пич с едно толедо изпреварваше в лентата срещу мене и го видях в последния моммент. Не само че е забранено да се изпреварва там иа и не мога да разбера какво самучувствие има тоз индивид и как очаква да го видя.
Сигурно и тои си има разпечатка във жабката от този сайт еи е твърдо убеден че
Мене оня ден ми изгоря една крушка и си я смених. Нищо не ми стана:)
Аз съм твърдо за да се кара на фарове и през деня, обаче има и един момент в който водачите почват да разчитата на това срещу тях някой да кара на фарове и във дъжд може да се стигне до изпреварване и хоп - някой си забравил да си включи светлините. Няма значение че той е виновен, важен е резултата. Все пак имайте предвид че това че всички трябва да карат на фарове не може да бъде успокоение и винаги си имайте едно наум. Е сега, верно че е 31 октомври а не 1ви ноември, обаче като се прибирах от Перник и в княжево, при условия на проливен дъжд един пич с едно толедо изпреварваше в лентата срещу мене и го видях в последния моммент. Не само че е забранено да се изпреварва там иа и не мога да разбера какво самучувствие има тоз индивид и как очаква да го видя.
Сигурно и тои си има разпечатка във жабката от този сайт еи е твърдо убеден че
Както OSRAM сами признават, стандартните им крушки с волфрамова нишка имат живот между 300 и 500 часа. Те не са разчетени за постоянна употреба, което налага по-честата им подмяна. Вместо това, те предлагат да си купите от тях друг комплект - с понижен интензитет и удължен живот. Това което пропускат да кажат е, че този вид крушки са подходящи само за светлата част на денонощието и дават много лоша осветеност през останалата! Това ги прави сериозен източник на заплаха за сигурността, живота и здравето.
Мене оня ден ми изгоря една крушка и си я смених. Нищо не ми стана:)
-
- Мнения: 397
- Регистриран на: Сря 08 ное 2006 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
VeilSide написа:"Дневните светлини са пример за неефективно използване на ресурси: разходът на гориво се покачва, количеството въглероден диоксид в атмосферата също, а крушките се налага да бъдат сменяни по-често. Те са допотопна технология, пренесена в 21-ви век."
е тва утрепа коня просто!
и кое не е вярно в това, би ли уточнил
- zaro
- Мнения: 2035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
iceto написа:VeilSide написа:"Дневните светлини са пример за неефективно използване на ресурси: разходът на гориво се покачва, количеството въглероден диоксид в атмосферата също, а крушките се налага да бъдат сменяни по-често. Те са допотопна технология, пренесена в 21-ви век."
е тва утрепа коня просто!
и кое не е вярно в това, би ли уточнил
не е вярно че употребата на фаровете през деня е основния замърсителна околната среда и също така че цената на две крушки не е равна на спасен живот. И понеже индивида сътворил написаното по горе не знам да е изобретил нещо по не допотопно като източник на светлина не е вярно че има право да обяснява кое от каде е пренесено:)
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Напълно вярно е за допотопната технология. Първо КПДто на стандартните лампи е много ниско - маса енергия отива за топлене а не за светене. Второ ел. енергията се генерира от ДВГ, който е с мизерен КПД.
Но не това е основното, това е най-дребния недостатък на дневните. Основното е че ползите не е сигурно че са повече от вредите.
Ще отрече ли някой че на фона на редица коли със запалени фарове всички други детайли се губят и не се виждат добре? Изобщо нужно ли е като караш по улица в града вниманието ти да се привлича от фарове на коли в насрещното, които коли изобщо не те интересуват (може и да са спрели даже), вместо да забележиш че някой е тръгнал да притича между тях? Ами в огледалото - още по-зле - виждаш ярък обект - фарове и всичко друго се губи, или това което си могъл да следиш само с периферно зрение вече не можеш.
Щом дневните светлини намаляват някой рискове, но едновременно увеличават други, то има ли смисъл от тях?
Но не това е основното, това е най-дребния недостатък на дневните. Основното е че ползите не е сигурно че са повече от вредите.
Ще отрече ли някой че на фона на редица коли със запалени фарове всички други детайли се губят и не се виждат добре? Изобщо нужно ли е като караш по улица в града вниманието ти да се привлича от фарове на коли в насрещното, които коли изобщо не те интересуват (може и да са спрели даже), вместо да забележиш че някой е тръгнал да притича между тях? Ами в огледалото - още по-зле - виждаш ярък обект - фарове и всичко друго се губи, или това което си могъл да следиш само с периферно зрение вече не можеш.
Щом дневните светлини намаляват някой рискове, но едновременно увеличават други, то има ли смисъл от тях?
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
L&R написа:Всички противници на движението със светлини денем да си разпечатат този Ентелегентно сътворен сайт и от 1.11 да го представят пред КАТ, а да и никакво каране на светлини денем
не искам да се отклоняваме, но мисля, че като продаваш такива неща на колегите, е нормално да защитаваш тезата, че са хипер полезни. Ама мнението ти е пристрастно, защото имаш пряк интерес, това че печалбата ти е незначителна не е важно, все пак имаш такава нали?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта