Въпрос за Passat

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
sashoskiora
Мнения: 449
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sashoskiora » Пон 19 ное 2007 22:32


Според мен при изброените условия/гуми,каско и др./си заслужава,но трябва и да те влече.
Аз утре ще купувам Голф и ми хареса още от начало,а и си е въпрос малко на късмет с колите,колкото и да я гледат никои не може да ти каже как е карана ,къде и т.н.,освен ако не си я купил нова.




Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 19 ное 2007 22:33


Точно на този сайт му нямам хич никаква вяра. Иначе проверихме колата, ама инфото е много - не можах да запомня всичко. Колегата си го чете.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 20 ное 2007 9:08


по Шваке със 115кс има два модела 1896см-(7500-8500)евро и 1984см (7000-8000)Евро.Това са цени курс- купува и курс -продава за автомобил призведен 2000година, за Германия, които се ползват от някои наши застрахователи.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 20 ное 2007 9:15


1984 е бензин, 2 литра. Нямат ли значение за цената други особености - като тип скоростна кутия, наличие и вид на климатична система, ... ? Също така и нивото на оборудване - Basis, Trendline, Highline, ...


Потребителски аватар
ickatagolf
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ickatagolf » Вто 20 ное 2007 11:10


Е, добре е значи. Щом по "Шваке" е 15 000лв значи си струва.
Иначе бях в UNITRADE и казаха че предницата е "бетон" и не е правена в България, но казаха че има скъсан маншон и трябва да се видят спрачките след няколко хиляди километра.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Вто 20 ное 2007 11:12


Маншона го сменяй веднага - на минутата; за спирачките какво - накладки, ли, дискове ли ? Руснаците споменават за някакви проблемни уплътнителни шайби от мед, които трябва да се сменят с алуминиеви (или обратното беше) - не издържали на нашите (техните) солени зимни условия. Но може това да е за по-старите модели.
Би било добре да се погледне с VAG-COM и двигателя. Също и на кутията (скоростната) не е лошо да се направи една диагностика (доколкото може - не съм запознат с тях).
Честно да си кажа, цената за всичките тези екстри ми се струва малко ниска (но нямам обективен поглед на цените в последно време), и си мисля че отнякъде може да изскочи нещо проблем (дано се лъжа !).


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Вто 20 ное 2007 11:29


gr_kanev, според мен цената е добра, все пак е Пасат В5, а не В5.5
Ако и двигателя не покаже някакви пролмеми при диагностика не се замисляй ако търсиш Пасат.


Потребителски аватар
ickatagolf
Мнения: 21
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 9:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ickatagolf » Пон 10 дек 2007 12:26


Изображение

Изображение

Видно от представените снимки в момента двигателят предполагам че затопля купето, но през климатроника. Как трябва да го регулирам за да работи сега през зимата и за затопля купето, като не включвам климатроника /да работи като обикновен автомобил, топло-студено/.


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 11 дек 2007 8:03


Поздравления, действително ако всичко и е наред това си е нормална цена. И мен като ме чуят че съм броил 6 евра в германско за моята, силистренските селски гъзари почват да се смеят, ама това е то... харесал съм я, платил съм и парите, кефи си ме и така!

Сега относно въпроса с климатроника: Не може да го накараш автомобила хем да топли купето, хем климатроника да е изключен. Няма начин просто. Ако искаш на мах топло да ти работи (се едно врътката да ти е на макс ляво) натискаш червения бутон на климатроника докато там където и температурата ти изпише НІ и това е! Успех!


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Вто 11 дек 2007 8:11


Натискаш ECON и компресора се изключва и си работи като нормално парно :wink:


Потребителски аватар
trunner
Мнения: 1624
Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра
Контакти:

Мнениеот trunner » Вто 11 дек 2007 9:02


GodLike написа:Натискаш ECON и компресора се изключва и си работи като нормално парно :wink:

Я си го карайте на Ауто, и без това зимата компресора се включва от време на време!


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Вто 11 дек 2007 9:25


GodLike написа:Натискаш ECON и компресора се изключва и си работи като нормално парно :wink:

И все пак виж дали и при натиснато Екон не се върти компресора?
Гледаш болта в средата на шайбата -когато се върти значи компресора е вкл, когато е в покой-изключен.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта