
Подръжка на GOLF G60 RALLYE?
- guard
- Мнения: 975
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Silicon Valley, CA
MK2 написа:Ами да!Това е оптимален вариант-една евтина колица на навта и един истински звяр,с който да всяваш смут навсякъде!
Мен ако питаш оптималния вариант не е дизелче и Голф рали, лично аз си го виждам оптималния вариант едно малко неангажиращо с подръжка Поло, може и бензиново и един извънградски Файтон.



- ivoturboto
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 сеп 2004 12:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Dic
- Мнения: 121
- Регистриран на: Съб 26 юни 2004 19:41
- Автомобил: Seat Leon 1M
- Двигател: ARL
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Стигнахте до същината
добра е колата, но както всичко специално, си иска своето.
Нищо конкретно не мога да кажа, но частите по задния мост на синхро не са от най-евтините.
На мен, лично, не ми допадат раздувките на калниците. Друго е да изглежда съвсем обикновен голф и пьк да си е звяр
- колко заблудени ще изненада 


На мен, лично, не ми допадат раздувките на калниците. Друго е да изглежда съвсем обикновен голф и пьк да си е звяр


- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
brabus написа:Драго има и обикновенно G60 Синхро (без да е Рали) пак 160 кс, а що се отнася до двигателя не е само коне. Я си представи примерно усилен колянов вал (не казвам, че е така), ами това си е съществена разлика.
такова нещо няма!!!Освен при Пасатора.
Принципно имат разлика в диаметъра на буталата ., едните са с 82.5мм а другите с 81,25 или 81.5мм не помня точно , суответно имат разлика и в биелите по куси и по дълги или единия мотор е с по - голям вал.
за окачвалето нямам представа но предполагам е като на синхрото тоест не е скъпо!
Скъп съединител, подръжка на мотора и комресора предимно, скоростната кутия им е слабичка и им вият задните диференциали!!!
Лично мое мнение, аз все още не сум видял един такъв голф които да върви за конете си!!! но това се опира до лоша подръжка

- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
KILLER GTI написа:brabus написа:Драго има и обикновенно G60 Синхро (без да е Рали) пак 160 кс, а що се отнася до двигателя не е само коне. Я си представи примерно усилен колянов вал (не казвам, че е така), ами това си е съществена разлика.
такова нещо няма!!!Освен при Пасатора....
Намерих ето това http://www.g60golf.i12.com/chaneys_vw_golf_g60_syncro_page_1.htm само че както си пише в линка е доработван....


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта