Подръжка на GOLF G60 RALLYE?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 13 юни 2005 12:41


Д :censored: ба тоя бензин това е единственото което ме плаши.Май ако реша да вземам такова ще трябва да си търся и кола за всеки ден,някое дизелче.




Потребителски аватар
MK2
Мнения: 424
Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот MK2 » Пон 13 юни 2005 13:07


Ами да!Това е оптимален вариант-една евтина колица на навта и един истински звяр,с който да всяваш смут навсякъде!


Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Мнениеот guard » Пон 13 юни 2005 13:26


MK2 написа:Ами да!Това е оптимален вариант-една евтина колица на навта и един истински звяр,с който да всяваш смут навсякъде!


Мен ако питаш оптималния вариант не е дизелче и Голф рали, лично аз си го виждам оптималния вариант едно малко неангажиращо с подръжка Поло, може и бензиново и един извънградски Файтон. :roll: :twisted: 6.0 или 5.0 ТДИ, дето не признава Голфове Ралита и т.н. :lol:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Пон 13 юни 2005 13:31


Нека не се отклоняваме от темата :!:


Потребителски аватар
ivoturboto
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 05 сеп 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ivoturboto » Вто 14 юни 2005 13:15


Тук стана страшно,а от начало някои написахте :shock: егати цената


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Вто 14 юни 2005 14:30


при всички положения ще е възможно най дебело mhihi ама тва е положението


Потребителски аватар
Dic
Мнения: 121
Регистриран на: Съб 26 юни 2004 19:41
Автомобил: Seat Leon 1M
Двигател: ARL
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот Dic » Вто 14 юни 2005 20:20


Стигнахте до същината :lol: добра е колата, но както всичко специално, си иска своето. :cry: Нищо конкретно не мога да кажа, но частите по задния мост на синхро не са от най-евтините.
На мен, лично, не ми допадат раздувките на калниците. Друго е да изглежда съвсем обикновен голф и пьк да си е звяр :lol: - колко заблудени ще изненада :twisted:


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 15 юни 2005 0:36


brabus написа:Драго има и обикновенно G60 Синхро (без да е Рали) пак 160 кс, а що се отнася до двигателя не е само коне. Я си представи примерно усилен колянов вал (не казвам, че е така), ами това си е съществена разлика.

такова нещо няма!!!Освен при Пасатора.
Принципно имат разлика в диаметъра на буталата ., едните са с 82.5мм а другите с 81,25 или 81.5мм не помня точно , суответно имат разлика и в биелите по куси и по дълги или единия мотор е с по - голям вал.
за окачвалето нямам представа но предполагам е като на синхрото тоест не е скъпо!
Скъп съединител, подръжка на мотора и комресора предимно, скоростната кутия им е слабичка и им вият задните диференциали!!!
Лично мое мнение, аз все още не сум видял един такъв голф които да върви за конете си!!! но това се опира до лоша подръжка :idea:


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 15 юни 2005 0:46


KILLER GTI написа:Лично мое мнение, аз все още не сум видял един такъв голф които да върви за конете си!!! но това се опира до лоша подръжка :idea:


Аз съм виждал,преди 4-5 години когато гонките бяха още в началото си имаше един червен от Надежда,така и не го видях да губи гонка.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 15 юни 2005 0:51


знам чо голфа!!!
по него имаше подобрения,
А аз тогава карах е30 320ис и го биех с колкото си исках!!!
А този черния на Цунами дето в момента е много правен с моя г3 на Божурище го биех с тоне 3 коли дължина!!!


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 15 юни 2005 0:59


Интереснто беше че се пускаше на гас.320 ис не беше ли някакъв Мpower с обратни скорости 200+ коня?


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 15 юни 2005 1:04


кои се е пускал на ГАЗ???
ако е голфа тва не го вярвам !!!
320ис е 2.0 16в 192кс М3 , да с обратни скорости е 1-ва на местото на 2-ра, модел само за италия с 4 порти :D много смешна беше :D но си вървеше много!!!


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 15 юни 2005 8:54


Да голфа,само че беше газов инжекцион,не знам на 100% дали винаги се е пускал на газ,но го правеше.


Потребителски аватар
KILLER GTI
Мнения: 847
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KILLER GTI » Сря 15 юни 2005 21:36


gti написа:Да голфа,само че беше газов инжекцион,не знам на 100% дали винаги се е пускал на газ,но го правеше.

ами можв и така да е не знам, аз ще го питам тоя пич дето беше негов голфа че често го засичам в едно кафе в младост!


Потребителски аватар
tyo
Мнения: 1884
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: в покрайнините на EU
Контакти:

Мнениеот tyo » Чет 16 юни 2005 0:08


KILLER GTI написа:
brabus написа:Драго има и обикновенно G60 Синхро (без да е Рали) пак 160 кс, а що се отнася до двигателя не е само коне. Я си представи примерно усилен колянов вал (не казвам, че е така), ами това си е съществена разлика.


такова нещо няма!!!Освен при Пасатора....


Намерих ето това http://www.g60golf.i12.com/chaneys_vw_golf_g60_syncro_page_1.htm само че както си пише в линка е доработван....

Изображение

Изображение



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта