мигачи-комфорт....

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Чет 29 ное 2007 18:03


Той всеки лост може да подаде импулс без да щракне! Пробвай да видиш че и твоят го може, ако си достатъчно нежен :-P
М/у другото аз много го използвам това именно на магистрала, ама кофтито е че мигва по веднъж ... ще се радвам и ще си купя ако колегат L&R измисли нещо по въпроса! :)




Потребителски аватар
napster
Мнения: 1158
Регистриран на: Съб 23 дек 2006 18:29
Автомобил: BMW E30
Двигател: 1.6 LPG
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот napster » Чет 29 ное 2007 19:09


хитро ама за 116лв ебати ще си ги пускам и спирам сам


Потребителски аватар
digigi
Мнения: 192
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
Двигател: 2019
Местоположение: Варна-->London

Мнениеот digigi » Чет 29 ное 2007 19:50


Biser написа:Колегата DRL дали не може да измисли нещо по-въпроса? Аз съм готов да си купя от него.


Ника на колегата L&R а той прави DRL-та! mhihi
Но и аз съм готов да си купя таман две такива устройства ако успее да ги направи!
Така, че L&R е на ход :lol: . Пък ние все ще разберем, че го предлага(дори и да няма тема) от кой да си го вземем... mhihi


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 29 ное 2007 20:56


L&R няма да допусне грешка да пусне тема свързана с авто електроника в раздел "Направи си сам ".
Там топ темите ще са сини светдиоди в таблото:)

Респект към всички които ми гласуват доверие!


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 ное 2007 21:29


Ама айде и ти им гласувай един комфорт - модул :lol:
P.S.Убеден съм че първия дето си закачи такъв модул много ще се хвали :lol:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Чет 29 ное 2007 21:56


L&R написа:..........


В теб ми е надеждата :D


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 29 ное 2007 22:27


Кофти момент е че не на всички модели може да се натисне лоста така че да даде импулс на релето към лампите за кратко, но не и да превключи постоянно.
Доколкото помня с лостчето се подава маса през лампите, а релето е вързано на +.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 29 ное 2007 23:22


L&R написа:Кофти момент е че не на всички модели може да се натисне лоста така че да даде импулс на релето към лампите за кратко, но не и да превключи постоянно.
Доколкото помня с лостчето се подава маса през лампите, а релето е вързано на +.

На почти всички коли такова нещо е предвидено..
поне след 90 г. сочат моите наблюдения

зависи колко сложно искаш да го правиш.
има няколко подхода:
единият е с допълнително реле и окабеляване /не за всички автомобили се предлага/ мисля струваше около 30евро + доставката от ebay.

По-лесният вариант е с едно времезадържащо реле, всъщност 2..
за около 5 лв и двете.. да накараш импулса да задържи около 4-5 сек.

единственият страничен ефект би билда накараш това реле, след 4 сек подаване на импулс /демек си си чукнал нормален мигач/ да не сработи...

би следвало да е относително просто..
стига да разбираш от електроника.
отправна точка:
http://passatplus.de/umbauten/blinker/index.htm
http://cgi.ebay.at/Plug-Play-Adapterkab ... otohosting


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пет 30 ное 2007 0:32


Айде за спорта няколко хора които още не са са си научили урока, даже и схемки с hex филета са дали..
http://www.jalt.de/Downloads/BS/BS.zip
http://www.jalt.de/sites/init.html
http://www.jalt.de/sites/blinkersteuerung.htm


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 30 ное 2007 2:01


Ами чудесно е че има всичко наготово, въпреки че атмел в кола не бих сложил :)


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 30 ное 2007 7:34


Както каза L&R атмел в кола :screwy , или трябва да филтрираш всички входове /изходи и пак не е гаранция , че няма да се ошашка.
За тъпанарите кат мен дето ги мързи да научат С+ и да си програмират един PIC , да си купят един двоен чакащ мултивибратор (LS123 например, или някой C-mos na 12V) да му турнат една RC група на 4-5 сек. и на изхода да подложат по един N-MOS транзистор (IRFZ44)
Ей Ви конфорт модул :wink:
123-ката да се задейства от прехода от високо към ниско ниво, в противен случай ще цъка още 4 сек, след изключване на нормалният мигач. За по сигорно сигнала да се вземе през 10к и 100n към маса да се избегнат евентуални смущения от входа.
пп: няма да смятам колко ще излезе , защото кабелите и кутийката ще са по-скъпи :)

L&R

аз си научих урока и съм пас иначе идеята не е лоша ще се радвам да се развие


Нещо съм пропуснал :shock ! Какво е станало ?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пет 30 ное 2007 9:01


Dobromirski написа:...


Ето един колега с който можем да поговорим на един език, малко е разхищение с микроконтролер и според мен, а за да сложим N-mos и товара да е след него към маса ще трябва схема инвертор за управление на гейта, което оскъпява, я да сложим P-mos :twisted: и релето е аут.

Последна промяна от L&R на Пет 30 ное 2007 9:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9887
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Пет 30 ное 2007 9:04


L&R написа:
Dobromirski написа:...


Ето един колега с който можем да поговорим на един език....

говорете си, лошо няма :lol:
сега целия форум вази гледа :wink:
и аз се записвам една джаджка :lol:


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пет 30 ное 2007 10:24


L&R написа:
Dobromirski написа:...


...... я да сложим P-mos :twisted: и релето е аут.

:No
Рано е още и не си се събудил ...простено ти е :)

Товара не е към маса, а към + (поне като гледам картинката ръчката за мигачите е със средното краче към маса, която се прехвърля съответно към левият или десният мигач)
Връзваме N-mos транзистор ( S-на маса (средното краче на ръчката), D-ляв мигач (единият контакт на ръчката), G-към изхода от мултивибратора).
Другият аналогично на този, но от другият мултивибратор и към 3-тият контакт на ръчката(десен мигач).
Входа на мултивибраторите се връзва към Дрейновете на транзисторите.
Когато дойде "-" (маса) мултивибратора се задейства и отпушва транзистора за време RxC, като по този начин окъсява ръчката. Ако ръчката сте я върнали преди да изтече времето,(тоест само сте я клик) транзистора я "задържа" докато изтече времето.Ако сте я щтракнали за повече от RxC импулса изтича докато ръчката е щракната и като я изключите мигача гасне. Това е защото мултивибратора се задейства ЕДИНСТВЕНО от прехода от + към - и времето тече от момента на цъкването , а не от момента на изключването :)
Щеше да ми е по-лесно да го начертая, ама няма да ви спирам мисловният процес я :lol:

Последна промяна от Dobromirski на Пет 30 ное 2007 12:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
simon
Мнения: 218
Регистриран на: Пон 06 мар 2006 11:27
Автомобил: Hyundai Tucson
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот simon » Пет 30 ное 2007 11:43


Хич не ви разбирам на термините,но ДРЛ модула ми от Л&Р работи невероятно :bowdown между другото това за мигачите го бях подметнал в една тема за дрл....IN L&R WE TRUST ПУ ЕДНО ЗА МЕНЕ КАТО СТАНЕ :D



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта