leonardo_vd написа:KATAНЕЦО![]()
Темата се обезмисля
golf mk3 benz / tdi
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
BAHKATA_TDi написа:niikoo_1 написа:mi_ho написа:stoqn_g60 написа:щом седят така нещата дизела ... шот поне харчи ( и върви по-малко) . аз ако бях на твоето място щях да предпочета бензинкатаSw!zz3r0 написа:Може би трябваше да се доуточня. Колебая се поради 2-те оферти който имам: мк3 вариант 1.6 клима, другия е 4-вратка ГТ ТДи, а автомобила ще се кара предимно градско![]()
Успех в избора
Нещо не схванх. Искаш да кажеш, че 1.6 мотора ще върви повече от TDI?. И TDI-то няма да е спряло на едно място? Хм..., интересно мнение. А случайно да си се качвал на TDI?
Това ТДИ-то било некъв самолет![]()
Ама пак сте се превъзбудили с тия дизеличе са хубави спор няма ама не се надъхвайте толкоз много с подобни коментари щото става смешно.
Господин GTI, да Ви попитам Вие някога сядали ли сте зад волана на seat Ibiza 1.9 TDI Cupra 160 магарета, та сте компетентен за вървенето на бенз/дизел
Господин всезнайко сядал съм и зад волана на новат Ибиза КУПРА 1.8 180коня, случайно тия коли съм ги продавал и съм карал почти всичко от моделната им гама така, че не ми пиши тъпотии


Бъди сигурен, че съм компетентен, кое как върви щото съм имал допир с немалко дизели и бензини.
А ти карал ли си бензинов мотор с принудително пълнене (турбо или комресор), покарай и тогава пак си помисли кое как върви.
Не отричам качествата на модерните дизели, но се дразня на превъзбудени типове.
Дето преди това са карали 1.4 или 1.6 бензин карбуратор на газ и после като се е качил от малолитражката на ТДИ-то и му се струва, че кара самолет.
Слезте на земята, това ми е идеята на поста.
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Jetman написа:Защо не кажете на човека каталожните данни на двата автомобила, а спорите кой вървял и кой не! Ето фактите:
Г3 1.6 75к.с.
14с от 0-100км/ч
168 макс. скорост
среден разход 8-8.8л на 100км
Г3 1.9ТДИ 90к.с.
12,5с от 0-100км/ч
178 макс. скорост
среден разход 4.9-5.1л на 100км
NO COMMENT
Аз ши дам още един пример,
Турбина - +1000лв.
дебитомер - +200лв.
ГНП - +много пари
Изкривена глава - +много пари
Tракане, гаден шум, вибрации, ужасен студен старт, проблеми при сериозни минусови температури.
No Comment
П.С 1.6 75коня бензиновия мотор е кенеф, много е бъгав и капризен.
ТДИ-то е по-правилен избор, но пък от друга страна винаги бих взел 1.8 90коня пред 1.9ТДИ, в пъти по надежден и безпроблемен и при газифициране излиза много по-евтино, частите му са без пари и се намират на път и под път.
Дизел само нов, иначе е котка в чувал в повечето случай и нямаш никаква икономия, а повечето хора ги купуват само заради това (въпреки, че отричат)

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
leonardo_vd написа:Е нека някой модератор поразчисти.
Нека да остави, темата си върви добре

Може още доста неща да се изпишат.
Аз мойто мнение го казах и мога да го аргументирам мн.добре.
Винаги бих предпочел Голф 3 бензин 1.8моно пред дизел 1.9ТДИ 90коня.
Нека дискусията да продължи, без отклонения.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
niikoo_1 написа:leonardo_vd написа:Е нека някой модератор поразчисти.
Нека да остави, темата си върви добре
Може още доста неща да се изпишат.
Аз мойто мнение го казах и мога да го аргументирам мн.добре.
Винаги бих предпочел Голф 3 бензин 1.8моно пред дизел 1.9ТДИ 90коня.
Нека дискусията да продължи, без отклонения.
Да ти кажа честно, с рука на сърце. От 1.8 моно и ТДИ бих скочил на дизела. Ако ще е бензин да е пълна спринцовка и задължително вентилирана,или най малкото което може да иска 1,6 16v
- stoqn_g60
- Мнения: 4380
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 14:13
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: ADA
- Местоположение: у Софията
господин gti непознавам иначе съм G60 аз не говоря че дизела не върви даже напротив, но ако е над 140 коня а тук споменаваме 75 коня. и не говорим за сеатBAHKATA_TDi написа:niikoo_1 написа:mi_ho написа:stoqn_g60 написа:щом седят така нещата дизела ... шот поне харчи ( и върви по-малко) . аз ако бях на твоето място щях да предпочета бензинкатаSw!zz3r0 написа:Може би трябваше да се доуточня. Колебая се поради 2-те оферти който имам: мк3 вариант 1.6 клима, другия е 4-вратка ГТ ТДи, а автомобила ще се кара предимно градско![]()
Успех в избора
Нещо не схванх. Искаш да кажеш, че 1.6 мотора ще върви повече от TDI?. И TDI-то няма да е спряло на едно място? Хм..., интересно мнение. А случайно да си се качвал на TDI?
Това ТДИ-то било некъв самолет![]()
Ама пак сте се превъзбудили с тия дизеличе са хубави спор няма ама не се надъхвайте толкоз много с подобни коментари щото става смешно.
Господин GTI, да Ви попитам Вие някога сядали ли сте зад волана на seat Ibiza 1.9 TDI Cupra 160 магарета, та сте компетентен за вървенето на бенз/дизел



Последна промяна от stoqn_g60 на Нед 06 яну 2008 16:58, променено общо 1 път.
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- slavi ivanov slavov
- Мнения: 563
- Регистриран на: Вто 28 авг 2007 12:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: варна
- Контакти:
Вии сьвсем обьркахте човека.Сега аз имам такова голфче бензиново за което питаш ти 1.6-75 коня моно, самоче не е АБУ, ами малко от по новите двигатели АЕА.Сега ако си някои спортен тип няма да ти допадне, но не е и някои ептен куц кон. За 1.6 си вьрви точно като за 1.6.Лятото сьс пуснат климатик преде сьс 130-140.Аз по принцип сьм го взел за жена ми, като за нея и вьрши работа. Е стана -15 колата си пали на бензин на гас няма проблеми никакви. За ТДИ-то аз малко сьм пристрастен кьм дизела, но определено е по правелният избор, малко гори, много вьрви- и ако можеш 110-коня да намериш цена няма да имаш, не може да му се упре и АБС -а 1.8-90коня. НО като се взема гледаите хубаво да е читаво ТДИ-то защото ще те вьрне в предучелищна(не знам дали си карал едно време таквос нещо).Един приятел си взе заедно с мене голф 3 -ТДИ. От един автовоз слязаха двете голфчета, моито бензиново неговото ТДИ, сьответно на цена 4200лв и неговото на 4900лв -1997г. До този момент аз сьм скьсал 300лв подир моито ти е на 2300 лева подир неговото. Ти си направи сметката парите са си твои ти си им чорбаджията. Но ТДИ-то читаво ли го вземеш ще ти вьрне инвестицията за 2-3 годинки.И ако има от кьде да скубиш петела краи.
Просто проблема тук е не кое от двете а как да намери читаво ТДИ, че трудно се намират! Щото 1.6 бенз - добре ама в града ще гори 2 по-вече от дизела и ще тръгнеш да слагаш газ и там 400лв!
И колега дизела е 1000-1200 по-скъп от бнзина същата година(има защо) така че, ако намериш ТДИ дето е с по малка разлика и е "на сметка" не вземай - после ще се видиш в чудо! Повече пари в началото - мирна глава после!
И колега дизела е 1000-1200 по-скъп от бнзина същата година(има защо) така че, ако намериш ТДИ дето е с по малка разлика и е "на сметка" не вземай - после ще се видиш в чудо! Повече пари в началото - мирна глава после!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 92 госта