DAXC написа: ....... http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=30180.0 ............
точно от това се ентусиазирах и аз

DAXC написа: ....... http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=30180.0 ............
mafiota написа:Само да споделя че сигурно с кислол ще стане, за сега имам известен напредък
chefito написа:хм, на пасата ако не пада половината табло не виждам смисъл от друга алтернатива освен ново....ся като направих сметка те материалите и нервите за почистване на старото за около 15 кинта....по убао ново
joker написа:mafiota написа:Само да споделя че сигурно с кислол ще стане, за сега имам известен напредък
Смел човек си ти!!!А като го монтираш и като го напъне налягането в системата????И като полуразядения от киселината и антифиза метал на тръбичките поддаде????Ами като вземе да цвърчи в краката ти???
Хайде разглобявай таблото за да сменяш радиаторче!Ами ако си на път???
velinsl написа:Има и мноо по-лесен начин:
Просто разкачаш маркучите на радиаторчето още в двигателя и в изходящия на радиатора вкарваш по-тънък маркуч в него и пускаш вода под налягане.От изходящия маркуч трябва да излезе цялата помия в радиаторчето.
dandan написа:velinsl написа:Има и мноо по-лесен начин:
Просто разкачаш маркучите на радиаторчето още в двигателя и в изходящия на радиатора вкарваш по-тънък маркуч в него и пускаш вода под налягане.От изходящия маркуч трябва да излезе цялата помия в радиаторчето.
Пробвано на радиатор на Голф. Изчисти се перфектно с вода от чешмата под налягане като от време на време се сменя посоката- подава се на входящия и изходящия- така няколко пъти и беше ОК.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта