chefito написа:Veso101 написа:.......
Двувалките тръгват след 4000 оборота и реално до към 6000 изнасят много добре......

Като захапе на 3500 и до 7200 направо неиздържа
chefito написа:Veso101 написа:.......
Двувалките тръгват след 4000 оборота и реално до към 6000 изнасят много добре......
ми колега ако искаш максимално ускорение си трябва да си го "режеш" до лютеницатаVeso101 написа:Въпросът е защо ти е да го режеш?
Макс. мощност се достига при повечето мотори в по-ниски обороти.
Не знам защо цари тази заблуда , че да ускорява максимално бързо автомобила трябва да стигаш до лютеницата.
Оптималните обороти са тия при които като включиш на горна предавка влизаш в зоната с макс. въртящ момент.
Или в моя случай ускорявам до 3500, превключвам и съм на 2500 тоест в зоната на макс. въртящ момент.
Ама ако искаш да го режеш, режи си го.
е, то бмв-тата са ясниshenko написа:vladko_g40 написа:айде поясни защо тогаваshenko написа:За бензинките мисля, че няма проблем, но на дизеларките не се препоръчва![]()
Щото три пъти съм пукал глава на дизеларки от каране на червено(Рено 5, 524 td и Astra 1.7D![]()
gr_kanev написа:Имам съсед с Лада 1500S, кара я откак се помня (има-няма 25-30 години). Със всяко запалване доказва, че двигателя може да развие максималните си обороти още на първата секунда. А, и след това, като тръгва, я гаси (опитва да я кара с обороти около 400-500) по няколко пъти. Е, двигателя похапва малко масло, ама още се движи.
Никого не съветвам да прави така, обаче !
Veso101 написа:Въпросът е защо ти е да го режеш?
Макс. мощност се достига при повечето мотори в по-ниски обороти.
Не знам защо цари тази заблуда , че да ускорява максимално бързо автомобила трябва да стигаш до лютеницата.
Оптималните обороти са тия при които като включиш на горна предавка влизаш в зоната с макс. въртящ момент.
Или в моя случай ускорявам до 3500, превключвам и съм на 2500 тоест в зоната на макс. въртящ момент.
Ама ако искаш да го режеш, режи си го.
bomber написа:gr_kanev написа:Имам съсед с Лада 1500S, кара я откак се помня (има-няма 25-30 години). Със всяко запалване доказва, че двигателя може да развие максималните си обороти още на първата секунда. А, и след това, като тръгва, я гаси (опитва да я кара с обороти около 400-500) по няколко пъти. Е, двигателя похапва малко масло, ама още се движи.
Никого не съветвам да прави така, обаче !
Мети ми е съсед и прави същото
ако немаш прекъсвач си е бая вредно. само после да не сбираш карантияFaTDoG написа:много ясно че е вредно нали за това са в червено
passat123 написа:Да така е , и аз вече мисля като вас няма лошо от време на време да я топвам в лутеницата , и да прави цън цън цън прекъсвача и да ти изпълва душицата с радост !
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 97 госта