Теч от радиатора

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Чет 20 мар 2008 1:22


StanTheMan написа:RadWeld на Holts е истината. Сипах го преди 3 седмици и от тогава не съм текъл! Времето само ще покаже.
До сега негативно мнение (от някой, който го е ползвал, а не от такъв дето само си мисли, че трябва да запуши цялата охладителна система, парното, главата, двигателя,... а защо не и колекторните тръби после mhihi ) не съм чул.
8 и нещо от ОМВ.
Успех!


е малко ли се изказаха колеги..с негативно мнение..
да ти кажа какъв е резултата от подобни присадки:
1. Работят САМО докато са вътре.. смениш ли антифриза.. тръгва с двойна сила..
2. Запушват парното.. ама наистина го запушват..
3. Вадил съм около 15 см.. твърд гнилоч.. от маркучето за автоматичният смукач на Г2... ръчках с тел като бесен... и отделно почиствах авт. смукач...
4. Температурният режим на колата ВИДИМО се повишава...особенно при по-стари дръгели..

ами в общи линии.. тези добавки са да закърпиш положението за месец два, докато сложиш нов радиатор.




Потребителски аватар
StanTheMan
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:09
Автомобил:
Двигател: AFT
Местоположение: Смолян; София
Контакти:

Мнениеот StanTheMan » Чет 20 мар 2008 11:40


wili98 написа:
StanTheMan написа:RadWeld на Holts е истината. Сипах го преди 3 седмици и от тогава не съм текъл! Времето само ще покаже.
До сега негативно мнение (от някой, който го е ползвал, а не от такъв дето само си мисли, че трябва да запуши цялата охладителна система, парното, главата, двигателя,... а защо не и колекторните тръби после mhihi ) не съм чул.
8 и нещо от ОМВ.
Успех!


е малко ли се изказаха колеги..с негативно мнение..
да ти кажа какъв е резултата от подобни присадки:
1. Работят САМО докато са вътре.. смениш ли антифриза.. тръгва с двойна сила..
2. Запушват парното.. ама наистина го запушват..
3. Вадил съм около 15 см.. твърд гнилоч.. от маркучето за автоматичният смукач на Г2... ръчках с тел като бесен... и отделно почиствах авт. смукач...
4. Температурният режим на колата ВИДИМО се повишава...особенно при по-стари дръгели..

ами в общи линии.. тези добавки са да закърпиш положението за месец два, докато сложиш нов радиатор.

С цялото ми уважение към старите кучета с голям опит искам да кажа, че за хора като мен, които нямат време и нерви да се занимават със смяна на радиатор (което никак не е лесна работа според мен)
и им се налага да дават поне по 10-20 лева на месец за антифриз и всеки ден да дебнат колко течност са загубили, това с добавките си е решение на проблема (било то и временно).
Като намеря време и пари може да седна и да реша проблема както трябва, но за сега съм доволен. Аз съм го написал: Времето ще покаже.
Знам, че по принцип евтиното излиза скъпо, но за мен все още не е доказано, че тези добавки запушват всичко, каквото трябва и каквото не трябва.
Пък и човек, ако стигне до смяна на радиатор тогава не мисля че е кой знае каква философия да си прочисти и цялата охладителна система.
Истина е, че това е най-елементарния и мързеливия начин за оправяне, но американците са го казали: "Something beats nothing"
Лично мнение! Така ги разбирам аз нещата. RESPECT :wink:


chriss
Мнения: 181
Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
Автомобил: VW MK4
Двигател: ATD PD TDI
Местоположение: Русе

Мнениеот chriss » Чет 20 мар 2008 15:04


И при мен има малък теч от радиатора, доливам по около 100 грама седмично. Като сложа вечерта вестник под радиатора, на сутринта има мокро петно, но не е много. Интересното е, че теча е по сериозен ако допълня разширителното казанче точно до средата - там докъдето трябва да е . Ако е малко под средата почти не губя антифриз. Какво ще ме посъветвате, да сложа ли добавка? И няма ли да се влоши охлаждането, идва лято все пак?!


ZTR
Мнения: 9
Регистриран на: Пет 07 мар 2008 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот ZTR » Пет 04 апр 2008 23:11


Имаше едни стружки, които сипвахме в радиаторите и имаше ефект. Но внимавай, заштотп доста често запичат термостата.


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Съб 05 апр 2008 8:06


А в кой магазин мога да намеря от този пластелин :roll:


Потребителски аватар
svetlin
Мнения: 743
Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: На Софията
Контакти:

Мнениеот svetlin » Съб 05 апр 2008 12:00


На стария ми Голф слагах от тези стужки и в последствие ми се запуши радиатора на парното, после ми се запуши и смукатекния колектор (водната му част) ама там вече не съм сигурен дали не беше от котлен камък :lol: та върши работа ама може да си имаш ядове после а и при смяна на антифриза обикновено пак протича..


Потребителски аватар
yossarian
Мнения: 526
Регистриран на: Вто 29 юни 2004 10:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ...

Мнениеот yossarian » Съб 05 апр 2008 12:35


wili98 написа:
е малко ли се изказаха колеги..с негативно мнение..
да ти кажа какъв е резултата от подобни присадки:
1. Работят САМО докато са вътре.. смениш ли антифриза.. тръгва с двойна сила..
2. Запушват парното.. ама наистина го запушват..
3. Вадил съм около 15 см.. твърд гнилоч.. от маркучето за автоматичният смукач на Г2... ръчках с тел като бесен... и отделно почиствах авт. смукач...
4. Температурният режим на колата ВИДИМО се повишава...особенно при по-стари дръгели..

ами в общи линии.. тези добавки са да закърпиш положението за месец два, докато сложиш нов радиатор.


Radweld e водоразтворима добавка за запушване на МАЛКИ течове. Ако дупката е голяма не помага. Не запушва радиатор на парно, термоампули и др. подобни. Отстранява от охладителната система с обикновенна промивка при смяна на антифриза. Дали ще тръгне с двойна сила след това зависи само от размера на дупката. Температурният режим на автомобила не се променя. И това са наблюдения от няколко различни автомобила в продължение на 4-5 години. При смяна на антифриза се налива по едно шише за 8 лева. Икономическият ефект от това е към 130 лева на автомобил за 4 години. Естествено не и ако радиатора е като лейка.

Споменатите стружки запушват и по-големи течове, но запушват и др. неща :)


julib
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 26 мар 2008 15:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот julib » Съб 05 апр 2008 14:09


със стружките карам вече седем години и эа сега не сам имал проблеми.При мен сълзи само когато е студено.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Нед 06 апр 2008 18:22


карах си голфчето 1 година с RADWELD така го продадох и новият собственик го кара още 1 година без никакви проблеми



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта