TDI <> T

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen

TDI &lt;&gt; T

Audi A4 2,5 TDI (150HP)
28
49%
VW Golf IV 1,8T (150HP)
29
51%
 
Общо гласове: 57
Потребителски аватар
madcap
Кенанския лъв
Мнения: 6685
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 11:56
Автомобил: 1990 VW Golf 2
Двигател: APP turbo
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот madcap » Съб 06 авг 2005 3:50


аз гласувах за Голф-а , бензина си е бензин (лично мнение-че веднага некой може да разводни темата)
а колкото до Аудито, за мене по добрия двг. е 1.9Т :idea:
от 2.5 :lol:




Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 06 авг 2005 15:58


stilko написа:Ако Golf IV 1,8T гори 9 извън градско е добре.


Толкова гори и то със скорост 150+ км/ч

със сигурност Golf-а ще те радва повече..

Последна промяна от Sir T на Съб 06 авг 2005 16:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Съб 06 авг 2005 16:00


Vladko написа:На вървене Аудито няма разлика с Голфа но подръжката му е скъпа.


аз пък си мисля, че има .. :roll:


stilko
Мнения: 604
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот stilko » Съб 06 авг 2005 19:32


Определено има разлика във вървенето. Днес пробвах и двете едно след друго и 1,8Т(типтроник) направо е фурия. Но ще си потърся с ръчни скорости. Благодаря на всички за мненията.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 10 авг 2005 0:45


Привет,

Аз карам Пасат с 1.8Т двигател и GIAC 1.1bar програма на ECU-то и някой други подобрения. В това състояние до което съм го докарал за сега бих го сменил само за S4 или R32, което разбирасе няма да стане защото нали се сещаш $$$$$$$$$. Така че моят личен съвет към тебе е взимай Голфа с 1.8Т и ръчни скорости и се не бой. След това му сложи един чип от една от следните компаний: Wetterauer , Revo , APR или разбирасе моето лично предпочитание GIAC и само гледай как обектите в задното стъкло се отдалечават с невероятна скорост.

Успех и пиши ако ти трябва още инфо.

Алек


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Сря 10 авг 2005 7:51


ето го моя човек ;)

Със сток турбината ли си при налягане 1.1? И аз се оглеждам за чип на GIAC, лошото е, че искат да им пратиш ECU-то, а USA е далеч. Имат някъв дилър в Европа .. Англия ако не се лъжа ама пак ми идва далеч да му се невиди?

Ако спам-ваме темата можем да си отворим нова - "Доработки на 1.8Т", защото от 1 седмица съм се забол в Интернет, чета всички форуми, сайтове и навсякъде, където 1.8Т е споменат, да се ограмотя за моя мотор.


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: TDI <> T

Мнениеот tatenceto » Сря 10 авг 2005 7:58


stilko написа:Дойде време да се сменя колата. Какво ще ми препоръчате? Въпросът ми е към самите двигатели.
не искам да ти се бъркам в парите но предполагам знаеш че аудито и то 2.5 е доста по скъпо за подръжка от ГОлФА


Потребителски аватар
gti
Мнения: 1793
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
Автомобил: MK4 R32
Двигател: BFH 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gti » Сря 10 авг 2005 10:11


Ако толкова те притеснява разхода на ГТИ-то потърси си TDI 4 Motion,там хем вървиш хем харчиш малко.Аз за 2,5 ТДИ мотора до сега не съм чул от никого нищо добро,Черноглав от форума е с такъв мотор и той беше доста недоволен. :idea:


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Сря 10 авг 2005 10:34


2.5 мотора си е здрав, просто тези, които продават тук са на по 400-500 000км и им е взет акъла, дървото остава в нас и после мотора ни е крив. Имах приятел, които взе такова A4 с 2.5TDI на 1 година и го скъса от каране без да има какъвто и да е било проблем. Продаде го на много километри пак без проблем. Поддържан ли е мотора е железен.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 10 авг 2005 16:55


Tomcat написа:ето го моя човек ;)

Със сток турбината ли си при налягане 1.1? И аз се оглеждам за чип на GIAC, лошото е, че искат да им пратиш ECU-то, а USA е далеч. Имат някъв дилър в Европа .. Англия ако не се лъжа ама пак ми идва далеч да му се невиди?


Да, турбината е сток К03-0025. Понеже разположението на дригателя в Голфа е напреко твоята предполагам че ще е K03-0011. Добавил съм датчици за температура на маслото, налягане на маслото и налягане на турбината защото при този режим на работа е добре да се наблюдават тези неща често и внимателно.
Незнам за дилъри на GIAC в Европа, но съм чувал хубави неща за Wetterauer които са в Германия. Ако само те притесниява транспорта до щатите, аз лично мога да ти помогна. Ще съм си в София на 28ми.


Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Сря 10 авг 2005 23:25


последен оффтопик - 20vTurbo да продължим в http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=8430 там отворих нова тема по този въпрос..



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта