Катализатор - плюсове и минуси! СЪС или БЕЗ е по-добре?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Вто 18 мар 2008 10:24


ecstasy написа:Мерси колеги!
Последно - тръба ли да заваря на негово място или да сложа гърне?


Ами ако търсиш малко по-вече да бръмчи :) Слагай права тръба.
Аз навремето като махах моя питах майстора и той ми каза така:
"Не съм 100% сигурен при ПОЛО как е? Ако беше Корса 1.4 100% слагам права тръба. Общо взето си на границата, на всички от 1.6 нагоре слагаме гърне, защото стават много шумни!"

В крайна сметка аз сложих гърне, и шума може би се увеличи малко, но само във високи обороти.




Потребителски аватар
drumvarna
Мнения: 16
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот drumvarna » Вто 18 мар 2008 12:12


На мен ми сложиха резонатор за да обира шума и е ОК.процедурата със смяна и нов резонатро ми излезна 50лв!!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 18 мар 2008 15:25


Не съм много съгласен че няма разлика със и без. А хубавата генерация си отпушва колата и си тръгва доста по-прилично след това. За конете съм чувал че разликата с хубава генерация е около 3-5 отгоре. Иначе ако махнем катализатора и сложим някое гърне от илиянци за 30лв може и по зле да стане.

Аз какво да кажа, като освем катализатора на гърнето имам и друг. :roll:

Изображение

Изображение

:lol:


Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Speed_Am_All » Вто 18 мар 2008 17:21


Колеги от скоро имам нова кола (Корадо 2.0 16V). След три хиляди оборота се чува едно метално дрънчене, като на резонираща ламарина. Може ли това да е от катализатора. Как мога да разбера дали е запушен катализатора като не съм е карал друга такава и незнам дали върви много или малко.


Потребителски аватар
freshenero
Мнения: 585
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:44
Автомобил: Sharan
Двигател: ADY 2000
Местоположение: КаНдахар-КюстеНдил

Мнениеот freshenero » Вто 18 мар 2008 18:12


Колега мисля че са те изпреварили с махането.Този резониращ шум се получи при мене след като го махнах.А при жсе не знаех че ги изкупуват,та вместо да зема някой лев,аз дадох за изтьрбушването му.Не усетих никаква разлика вьв вьрвежа.Обаче ме дразни шума.


Потребителски аватар
Hunterman
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 14 май 2006 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Hunterman » Вто 18 мар 2008 18:18


Ако е здрав не го махай колега,че май от 2009г.всички ще карама с катализатори.Аз моя го махнах щот беше свършил курса и сега карам с резонатор 8)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Вто 18 мар 2008 20:16


Що за въпрос се разисква тук-тоя катализатор се слага ЕДИНСТВЕНО И САМО заради екологията какво значи по-добре и по-зле :?: За всички които мислят че е по-добре с катализатор да проверят колко километра е живота на един такъв после да помислят на колко километри са им колите /това на таблото да не се гледа/ и би трябвало отговора да стане ясен :!:


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Вто 18 мар 2008 23:34


Запушен катализатор или заминал се разбира когато, при малко повече ръчка и след това спрете, започва да мирише на сяра и развалени яица, това идва от катализатора. :wink: :roll:


Потребителски аватар
everlastt
Мнения: 275
Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот everlastt » Сря 19 мар 2008 11:21


Запушен катализатор или заминал се разбира когато, при малко повече ръчка и след това спрете, започва да мирише на сяра и развалени яица, това идва от катализатора.
точно това ми се случи скоро карам с 140 и намалявам на 80 и хоп нещо от парното понамириса :( май ще го къртя


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 19 мар 2008 17:03


Ако не работи (това се установява елементарно с проверка на газовете), очевидно е по-добре да се разкара.

Ако работи, то според мен е добре да се свали и да се подмени с тръба или гърне, но така че лесно да може да се върне. Т.е лесно да се менка катализатора с тръбата/гърнето. :-)

Идеята е - преди да идеш на ГТП го слагаш, връщаш се - сваляш го, завиваш го във вестник и го оставяш да чака за прегледа другата година. :-)


KillingSpree
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 19 ное 2007 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот KillingSpree » Сря 19 мар 2008 20:13


Зависи какво търсиш :wink:


siem
Мнения: 139
Регистриран на: Чет 22 ное 2007 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот siem » Сря 19 мар 2008 20:46


колеги ще ми се да сложа но карам на газ и някой ми каза че се запушват от газта.някой може ли да каже вярно ли е това и защо?


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Сря 19 мар 2008 23:01


Ако АГУто ти е обикновено - не газов инжекцион и нямаш ламбда контролер, то сместта в голяма част от времето ще е неоптимална, което ще му скъси живота (аналогично на това което му се случва ако караш на бензин с повредена ламбда сонда).


svilen5
Мнения: 45
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 16:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Добрич

Мнениеот svilen5 » Чет 20 мар 2008 8:38


колите са направени да вървят на бенз, газовото (дори ламбда контрол) разказва играта на катализатора-за 3 месвца в БГ от работещ се превърна в боботещ


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Чет 20 мар 2008 8:56


Катализаторите трябва да се избушват дори и на новите коли



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта