



дискове jurid...ръжда...
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Re: дискове jurid...ръжда...
mitko66 написа:Нормално ли е вови дискове на 500-600 километра да са целите в ръжда...колата не екарана десетина дни
ДА и тези на 2 км ще ръждясат, темата е ясна.
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
shenko написа:поеснявам:за най-новата Audi S8 цялостен ъпгрейд с метало-керамични дискове и накладките към тях(такива като на SLR-a) струват 70 бона
Олеле

За SLR може и да са 35 000 евро, но там колата е 500 000 евра

Keramikbremse
19-Zoll-Hochleistungsbremsanlage mit kohlefaserverstärkten Keramikbremsscheiben, speziell entwickelte Kühlkanäle der innenbelüfteten und gelochten Bremsscheiben, anthrazitfarbener Bremssattel, vorn mit Schriftzug "Audi ceramic"
Hinweis: nur in Verbindung mit Reifendruck-Kontrollsystem bestellbar
8.205,00
Дудко, ма така са оспамили въпроса вкл. моя приятел Иво-брабуса.dude написа:добре де ,стига глупости, кажете как да я махна тая ръжда?

При предишната смяна на накладките не са ти почистили двете направляващи втулки на спирачния апарат, вследствие на което външната накладка не е трила нормално. Това се усеща много трудно, колата си спира нормално.
Действай така: Ако и при тази смяна на накладките не са почистили и смазали въпросните втулки бягай да го направят и то много търпеливо, защото поне едната, ако не и двете са яко спекли(операцията е много гадна, може и да искат да нагряват с оксижен - според мен не им давай


По-точно да кажа това са направляващи оси и трябва да ги извадят от водачите. При мен стана с яко въртене с пневмопистолет и придърпване със специални клещи.
Re: дискове jurid...ръжда...
mitko66 написа:Нормално ли е нови дискове на 500-600 километра да са целите в ръжда...колата не е карана десетина дни
Темата е за дискове!
Твоята одисея е за апарати!

- BlackStar
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 28 фев 2007 22:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
не съм виждал диск да не ръждясва тякава е структората на метала , направен е да носи на температура , това става като ти измият колата поне в повечето случай , щото дори и да вали когато спираш дисковете се нагряват и не остава вода по тях , при първото натискане на спирачка няма следи от окисляване
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта