
Дилема - нов метанов Фолксваген на лизинг!
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Ако минаваш около 10 000 и нагоре км. на месец ще покриваш голяма част от вноската от направената икономия, но се замисли каква ще е конюнктурата например след 2-3 години, защото лизинга не ще е за 1 година. Ако дизела поевтинее ще се набутваш. Иначе впечатление от автомобила нямам никакви. Вариант е да си вземеш по-мощен автомобил бензинка и ти да си му сложиш допълнително метан. Няма кой знае какво да прецака маторя. Тъкмо ще ти е и по-евтин и избора ти ще се разшири. А ако ти сложат качествен метанов инжекцион мисля че няма да прецакаш нещо. Успех с избора!!!
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
embi4a написа:Ако минаваш около 10 000 и нагоре км. на месец ще покриваш голяма част от вноската от направената икономия, но се замисли каква ще е конюнктурата например след 2-3 години, защото лизинга не ще е за 1 година. Ако дизела поевтинее ще се набутваш. Иначе впечатление от автомобила нямам никакви. Вариант е да си вземеш по-мощен автомобил бензинка и ти да си му сложиш допълнително метан. Няма кой знае какво да прецака маторя. Тъкмо ще ти е и по-евтин и избора ти ще се разшири. А ако ти сложат качествен метанов инжекцион мисля че няма да прецакаш нещо. Успех с избора!!!
Дизелът няма да поевтинее, приятелю.
А защо не си купиш бензиниов и не му сложиш газов инжекцион на прупан-бутан - пак е ти е евтино, но няма да караш спъната кола - щото газовия инжекцион си върви като бензин.

- сава
- Мнения: 113
- Регистриран на: Пет 14 дек 2007 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перущица
така,нещата които на мен не ми харесват в тази кола са доста 1. тясни и къси седалки страшно неудобни за дълъг път 2. ужасно шумен мотор 3. ламаринките и са тънки като цигарена хартия и се съмнявам да изкарат много 4. возията е като каручка а е качена на 17ки. От друга страна пък върви чудесно и ако незнаеш че е на метан сигурно няма и да познаеш,,разхода е перфектен Пловдив София Пловдив 15лв.И въпреки всичко лично аз не бих дал 50к за тази кола
- The Red Guy
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Чет 19 апр 2007 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
Meрси на всички за мненията, засега съм на стендбай (до ново фрапиращо повишаване на цената на нафтата), днес бях във Фолксваген център в Русе, гледах, пробвах едно такова, оферти имам няколко от различни лизонгови къщи и от техния лизинг, гледах си километрите на месец досега, цял ден с това се занимавах и след дълъг анализ от моя страна установих, че нещата в момента са точно на кантар. Има и друго - за тоя метановия Тоуран трябва да чакам до 48 седмица на тази година, като оптимистичният вариант е до 3-4 месеца. Трябвало да се направи поръчка или от мене към завода или от дилъра към завода. Направените поръчки от бг представителстовто към завода са най-рано за 48 седмица. Човекът рови в системата и ми показва. Мерси още един път на всички!
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Според мен реално бъдеще имат дизеловите хибридни двигатели. Всичко останало е неособено сериозно - засега и в близките години. Но така мисля аз, ще видим
Я да те питам, като си бил при дилъра, интересувам се от дизеловите модели на Туран, като цена, както и като начин на финансиране. Също така, някой тук каза, че качеството на колата е лошо. А от други места разбирам, че е доста високо. Кое по-точно е проблема, че никъде не намирам да прочета за конкретни такива.

Я да те питам, като си бил при дилъра, интересувам се от дизеловите модели на Туран, като цена, както и като начин на финансиране. Също така, някой тук каза, че качеството на колата е лошо. А от други места разбирам, че е доста високо. Кое по-точно е проблема, че никъде не намирам да прочета за конкретни такива.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сериозен недостатък на този "хибрид" според мен, е че имаш малък пробег с едно зареждане..
Да речем минаваш 300 км на метан и от там имаш 10 лтр бензин..
което е кошмарно малко..
Все пак това е голям семеен автомобил..
да върви само 400 км с всичко квот може.. е несериозно..
поне резервоара да бе 30-40 лтр.. бенз.. щеше да е идеал петров...
А сега си представи чужбина.. метан грънци..
ще трябва да се оглеждаш на магистралата като идиот... да си търсиш бензиностанция..
в ресултат от което... ще сложиш 20 лтр туба отзад.. най-накрая..!!!
абе.. недомислил немецо в това отношение....
иначе и аз я имам същата дилема...
а меривата надали ще падне на 6-7 градско...
Да речем минаваш 300 км на метан и от там имаш 10 лтр бензин..
което е кошмарно малко..
Все пак това е голям семеен автомобил..
да върви само 400 км с всичко квот може.. е несериозно..
поне резервоара да бе 30-40 лтр.. бенз.. щеше да е идеал петров...
А сега си представи чужбина.. метан грънци..
ще трябва да се оглеждаш на магистралата като идиот... да си търсиш бензиностанция..
в ресултат от което... ще сложиш 20 лтр туба отзад.. най-накрая..!!!
абе.. недомислил немецо в това отношение....
иначе и аз я имам същата дилема...
а меривата надали ще падне на 6-7 градско...
- connor cane
- Мнения: 1281
- Регистриран на: Чет 05 апр 2007 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
wili98 написа:Сериозен недостатък на този "хибрид" според мен, е че имаш малък пробег с едно зареждане..
Да речем минаваш 300 км на метан и от там имаш 10 лтр бензин..
което е кошмарно малко..
Все пак това е голям семеен автомобил..
да върви само 400 км с всичко квот може.. е несериозно..
поне резервоара да бе 30-40 лтр.. бенз.. щеше да е идеал петров...
А сега си представи чужбина.. метан грънци..
ще трябва да се оглеждаш на магистралата като идиот... да си търсиш бензиностанция..
в ресултат от което... ще сложиш 20 лтр туба отзад.. най-накрая..!!!
абе.. недомислил немецо в това отношение....
иначе и аз я имам същата дилема...
а меривата надали ще падне на 6-7 градско...
Бах - само 10 литра ли му е резервоара за бензин? Ако е така - верно не са го доизмислили. Нещо май не е оферта това. Ако примерно отодеш на почивка някъде из провинцията, къде ще търсиш метан станция - пълен резил - на чисто новата кола да и возиш туби с бенц в багажника - айде нема нужда.

- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Red Guy не смяташ ли че ако си вземеш стандартен бензинов автомобил и му сложиш метан ама наистина хубав, то тогава няма да чакаш толкова, а може да имат дори в наличност. Тъкмо и цената ще му е по-ниска. Дори да е на кантар не смяташ ли че ще ти е по-добре да караш чисто нов автомобил, който реално ще ти стъпи за без пари? Например - след три години при тези обстоятелства Меривата ще е на 7-8 години а ако вземеш новата кола ще е само на 3 години и 300 хил км по-малко реално без да дадеш лев горница. Ако това не си струва здраве му кажи!!!
- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
И какви са тия уж ''представителства'' които те карат да чакаш- до Нова Година за кола?!!!??
Някой работещ в такова на която и да е марка автомобили може ли да обясни защо е така.Смешно е да имаш парите или възможността да вземеш на лизинг някакъв нов автомобил а да те изгубят като клиент заради забавянето.
Извинявам се на колегата за спама,но ако някой може да обясни.
Някой работещ в такова на която и да е марка автомобили може ли да обясни защо е така.Смешно е да имаш парите или възможността да вземеш на лизинг някакъв нов автомобил а да те изгубят като клиент заради забавянето.
Извинявам се на колегата за спама,но ако някой може да обясни.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта