Joker стига рива.
Много си е добре ТСИ-то. Това че една помпа е изгърмяла не прави двигателя лош.
Ти карал ли си кола с TSI мотор че да имаш основание да не го харесваш??
И аз мрънкам че не ми трябва Бентли щото са грешни пари, ама ако се кача на някое вероятно няма да си погледна кирливия сеат повече...
Двигател TSI
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI
абе TSI мотора е все едно цял живот да се къпеш със студена вода и изведнъж да ти пуснат топлата ... 

- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Двигател TSI
nii написа:Joker стига рива.
Много си е добре ТСИ-то. Това че една помпа е изгърмяла не прави двигателя лош.
Ти карал ли си кола с TSI мотор че да имаш основание да не го харесваш??
И аз мрънкам че не ми трябва Бентли щото са грешни пари, ама ако се кача на някое вероятно няма да си погледна кирливия сеат повече...
Ами не става въпрос за каране бе човек,а за здравина и трайност...нали знаеш,че двг на Ф-1 са добри когато издържат цялото състезание без да се счупят

- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Двигател TSI
joker написа:Ами не става въпрос за каране бе човек,а за здравина и трайност...нали знаеш,че двг на Ф-1 са добри когато издържат цялото състезание без да се счупятИ аз не рИва....ще рЕвеш ТИ ама след някоя и друга година...е освен,ако не си натрупал голям излишък от финикийски знаци(аз за 25 г стаж и със седем дипломи тъй и не успях да натрупам).....Колкото до вярата....ами вярвам само на законите на физиката...а не на рекламата!!!!
аз много дипломи нямам, но за сметка на това си сменям колите през 3 години и няма да рива (не е правописна грешка) защото не ме интересува кой ще я кара тая кола след мен.
а ако си обърнал внимание, през последните години надеждността на колите всъщност се повишава (сравнено с преди 20г например), освен това в момента е относително евтино да си купиш нов необорудван двигател, дори е по-евтино от ремонт на стария, така че ако успеещ да скапеш двг - отиваш взимаш нов и караш още 400000км

- group®
- Темерут
- Мнения: 10075
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Това за 'калпавите нови коли' го слушам от сума години.
Всъщност от преди голф 3ките насам
Е да ама не - 4ките си пъплят и не дават признаци да спират.
5ците и те.
Да сме живи и 6ците ще видим.
Та апокалипсиса за 'новите' коли още не е дошъл.
И дядо ми мислеше, че по-Убава кола от ладата няма да направят, ама май си промени мнението.
Да, стават все по-сложни.
Колите имат все повече екстри.
Нормално и повече поддръжка да се иска.
Жокер малолитражки с много коне японците правят от времето на голф 2ките, ако не и от преди това.
Е още си пъплят по пътищата
Всъщност от преди голф 3ките насам

Е да ама не - 4ките си пъплят и не дават признаци да спират.
5ците и те.
Да сме живи и 6ците ще видим.
Та апокалипсиса за 'новите' коли още не е дошъл.
И дядо ми мислеше, че по-Убава кола от ладата няма да направят, ама май си промени мнението.
Да, стават все по-сложни.
Колите имат все повече екстри.
Нормално и повече поддръжка да се иска.
Жокер малолитражки с много коне японците правят от времето на голф 2ките, ако не и от преди това.
Е още си пъплят по пътищата

-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
nii написа:joker написа:а ако си обърнал внимание, през последните години надеждността на колите всъщност се повишава (сравнено с преди 20г например), освен това в момента е относително евтино да си купиш нов необорудван двигател, дори е по-евтино от ремонт на стария, така че ако успеещ да скапеш двг - отиваш взимаш нов и караш още 400000км
и да и не.
Кажи а двигателите преди 20 години колко елементи с единична цена 1000 и нагоре лева има - дюзи ли, турбо ли, колектори ли са късали...
Аз имам поглед върху надеждността на компютърните компоненти и за мен е очевидно, че мащкар сега да има много по-качествени такива, вероятността платка произведена днес да работи след 20 години ще е малка. А в къщи по тавана имам 20 годишни компютри, които биха си работили. Ами че в масовите телевизори нисък клас още на 2та година масово се появяват лоши спойки, вследствие използването на "екологични" припои и механизация с уклон към пестене материала.
Който може да си купува на 3 години нова кола - евала, ама от това да вадиш извод за надежността на колите
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Новината от днес че ФВ смятат да спрат скоро производството на TSI двигателите... да се молим което ще дойде в замяна да е и издръжливо, освен по-евтино.
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI
http://www.automedia.bg/news/article_11853.html
ето е новината, но истина ли е?
http://www.automedia.bg/news/article_11857.html а новата джета идва пак с ТСИ мотор .... ха сега какво да мислим? Спират ли го или не!
аз бих добавил, че е време да намесят и електромотор в този TSI и от там да дойде икономията на гориво и ....
ето е новината, но истина ли е?
http://www.automedia.bg/news/article_11857.html а новата джета идва пак с ТСИ мотор .... ха сега какво да мислим? Спират ли го или не!
аз бих добавил, че е време да намесят и електромотор в този TSI и от там да дойде икономията на гориво и ....
Последна промяна от group® на Пет 21 яну 2011 9:52, променено общо 2 пъти.
Причина: Събрах трите мнения в едно. Използвай бутона "Промени" другия път ;)
Причина: Събрах трите мнения в едно. Използвай бутона "Промени" другия път ;)
- group®
- Темерут
- Мнения: 10075
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Четете бре:
Хората търсят по-евтиното... Тепърва има да изпитват. Скоро няма да видим 'това ново нещо'
Всичко е в цената, а не защото е лоша технологията.
Затова и ТСИ може да остане само във високия клас.
Ще видим, какво ще роди инжинерната мисъл.
ОФф: Точно когато дизела, с новите си технологии, си помисли, че е спечелил - започна да се развива и бензиновия агрегат.

Хората търсят по-евтиното... Тепърва има да изпитват. Скоро няма да видим 'това ново нещо'
Всичко е в цената, а не защото е лоша технологията.
Затова и ТСИ може да остане само във високия клас.
Ще видим, какво ще роди инжинерната мисъл.
ОФф: Точно когато дизела, с новите си технологии, си помисли, че е спечелил - започна да се развива и бензиновия агрегат.


-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
group® написа:Четете бре:
Хората търсят по-евтиното...
Едно твърде удобно оправдание. Само че не звучи много убедително, защото VW отдавна не е символ на евтин автомобил. Мисля, че ИСТИНСКАТА причина да се вземе подобо решение не е тази (или поне не е единствена). Ще се разбере, но по-късно.
TSI безспорно е един много интересен двигател от техническа гледна точка, но...
Истината е, че колкото е по-сложна една система, толкова по-склонна е към откази.
Закон! Математически!
- group®
- Темерут
- Мнения: 10075
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
stil написа:
Едно твърде удобно оправдание. Само че не звучи много убедително, защото VW отдавна не е символ на евтин автомобил.
Погледни цените преди и сега и ще видиш, че VW поевтинява значително.
-
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
За да съществува един икономически субект, трябва да има печалба - тя е основният двигател в икономиката.
Но group®, едно такова елементарно сравнение на цени преди световната финансово-икономическа криза и сега (тя все оща не си е отищла) е некоректно. Каквито и изводи да си направиш въз основа на подобен "анализ", твърде вероятно е да бъдат грешни. Защото близкосрочните цели и политики на една компания се различават по време на нормална икономическа среда и по време на криза. Ако преди целите са били, например, максимално възможна печалба или увеличение на печалбата с ... %, или увеличаване на пазарен дял с ... %, то днес целите могат да бъдат от запазване на текущи печалби и пазарни дялове, през недопускане на загуби (0 % печалба), минимизиране на загубите (... % загуба), та чак до екзистенциалното "как да оцелеем".
Но group®, едно такова елементарно сравнение на цени преди световната финансово-икономическа криза и сега (тя все оща не си е отищла) е некоректно. Каквито и изводи да си направиш въз основа на подобен "анализ", твърде вероятно е да бъдат грешни. Защото близкосрочните цели и политики на една компания се различават по време на нормална икономическа среда и по време на криза. Ако преди целите са били, например, максимално възможна печалба или увеличение на печалбата с ... %, или увеличаване на пазарен дял с ... %, то днес целите могат да бъдат от запазване на текущи печалби и пазарни дялове, през недопускане на загуби (0 % печалба), минимизиране на загубите (... % загуба), та чак до екзистенциалното "как да оцелеем".
- group®
- Темерут
- Мнения: 10075
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
stil написа:..
И какво по-различно каза от моето мнение?
Или по-точно - каква теза искаш да изкажеш?
- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: Двигател TSI
group® написа:И да - финансовата криза оказа огромно влияние върху автомобилостроенето, както и глобалното затопляне и т.н.
погледни цените на най-високо ниво оборудване Пасат преди 5, 10 години и виж сега при В7.
Същото е и за голф предполагам и за другите модели. Дори и за другите марки.
Признавам, че за тях не съм проверявал, но по спомени и бегли наблюдения![]()
Та да се върнем на темата - оттам и търсенето на по евтин и ефективен агрегат от ТСИ.
Причината е в развитието на технологиите. Те цените не са се променили много, само където за същите пари ти дават повече екстри, което от друга страна си е поевтиняване. Преди 5 год. навигацията в пасат Б6 беше 7к лв, преди 2 год - 5к, а сега се предлага с/у скромната сума от 3878лв

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта