НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
ajaxus
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ajaxus » Сря 17 сеп 2008 13:39


Повече информация за мъника на VW UP!

ТУК!

Изображение




Потребителски аватар
ajaxus
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ajaxus » Вто 23 сеп 2008 11:27


ето и последните предположения как ще изглежда VW Robust

Изображение


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 23 сеп 2008 18:55


http://kamuscoop.blogspot.com/2008/09/v ... ncept.html
още снимки и малко инфо


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Чет 25 сеп 2008 6:31




Потребителски аватар
Golf4tdi2001
Мнения: 56
Регистриран на: Вто 17 юни 2008 10:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Golf4tdi2001 » Пет 26 сеп 2008 10:59


Golf GTI

Както се и очакваше, изцяло новият Volkswagen Golf GTI ще направи своя дебют по време на автомобилното изложение в Париж идната седмица. След това би трябвало да е готов за продажби към пролетта на следващата година.

Ентусиастите, които се надяват на значително нарастване в мощността, може да останат разочаровани, тъй като от Волфсбург просто са решили да оптимизират механичната част от настоящия GTI. Мощността на 2-литровия двигател с турбо и директен инжекцион е скочила с 10 к.с. на 207 к.с. Максималният въртящ момент пък вече е на разположение при по-ниски обороти – притежавате 280 Нм още при 1800 об/мин. Това е резултат от новата всмукателна система, която е спомогнала и за редуцирането на емисиите на СО2 с 10 г/км. Така този показател сега е 178 г/км. Ускорението до 100 км/ч отнема същото време като при настоящото поколение – 7.2 секунди. Максималната скорост е нараснала с 3 км/ч на 239 км/ч.

Четирицилиндровият двигател е куплиран стандартно с шестстепенна ръчна трансмисия. Опция е обаче шестстепенна DSG трансмисия с два съединителя. Нови допълнение към шестото поколение на GTI е диференциалът с ограничено приплъзване, наречен от VW – XDS. В модела е интегрирана и системата Adaptive Chassis Control, която е ползвана и от новия VW Scirocco.

Въпреки че шестата генерация на Golf притежава относително ограничен и еволюционен дизайн, то новият GTI видимо представлява по-смела стъпка. В дизайна на предницата правят впечатление двете хоризонтални червени ивици върху предната решетка, които свързват ксеноновите предни светлини. Предната броня също е различна – с тънки фарове за мъгла, монтирани в самите крайща на предницата, с които да се подчертае широчината на автомобила. Освен това има и нови странични прагове и 18-инчови колела (в сходен стил с тези при настоящия модел), които допринасят за красивия профил. Що се отнася до задницата, тя може би е една от най-красивите в класа – с нов стабилен заден спойлер, задна броня с вграден дифузьор, както и два ауспуха. Всичко това допринася новият GTI лесно да бъде различен от стандартния Golf.

Отвътре доминира карираният мотив, като той може да бъде забелязан по седалките. Отзад седалките изглежда да побират двама души, но в интерес на истината има предпазен колан и за средната секция. Отпред прави впечатление елегантният спортен волан с плоско дъно, както и уникалният скоростен лост. Това обаче изглежда да са единствените индикации, че се возите в по-спортен Golf.

Освен че автомобилът е по-добър по отношение на емисиите на СО2, същото важи и за разхода на гориво – новият GTI притежава среден разход на гориво от 7.5 л/100 км спрямо 8-те литра на петото поколение.

Когато се появи автомобилът, стартовата му цена се очаква да започва поне от 50 000 лв. Това важи за тривратият модел с ръчна трансмисия и 17-инчови колела. Иначе VW вече потвърдиха, че работят и върху нова R версия, като според слуховете мощността ще възлиза на 270 к.с.



Източник


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Съб 27 сеп 2008 0:03


Секси календар на VW Scirocco

http://www.spisanie.net/index.php?optio ... &Itemid=53


Потребителски аватар
ajaxus
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ajaxus » Пет 03 окт 2008 15:14


Първото официално видео на Голф 6!

Изображение


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

ABT с тунинг пакет за Volkswagen Scirocco

Мнениеот vasstop » Пон 06 окт 2008 13:15


source: http://news.ibox.bg/news/id_1847913932

ABT с тунинг пакет за Volkswagen Scirocco

Изображение

Един от първите тунери, които посягат на новото Scirocco е базираната в град Кемпен (Германия) фирма ABT Sportsline, съобщи autoblog.bg.

Нейните специалисти са подготвили агресивен аеродинамичен пакет с нова предна броня, странични престилки с въздушни отвори, по-голям спойлер на покрива и задна броня, с вградени в нея масивен дифузер и четири накрайника на изпускателната система.

Спортният пакет на ABT за Volkswagen Scirocco включва още спортно окачване, което е свалило нивото на автомобила с 30мм., както и нови алуминиеви джанти, налични в размери от 18 до 20-инча.
Цената на пакета в Германия ще варира от 5 990 до 8 300 евро, като той ще се предлага от началото на 2009г.

Като допълнителна опция, клиентите могат да поръчат модела и с увеличена мощност на двигателите.
При 1.4 TSI тя нараства от 160к.с. на 200к.с., при 2.0 TSI - от 200 на 240к.с., а при дизеловия 2.0 TDI - от 140 на 170к.с.

Желателно е при подобрение на двигателя спирачките да се заменят с такива с по-големи дискове за постигане на максимална сигурност.


Потребителски аватар
kamus11
Мнения: 851
Регистриран на: Съб 05 май 2007 18:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kamus11 » Вто 07 окт 2008 18:47


и Oettinger не остават на зад :) http://kamuscoopreview.blogspot.com/200 ... inger.html


Потребителски аватар
Kingpin
Мнения: 2020
Регистриран на: Пет 30 сеп 2005 20:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Пловдив

Мнениеот Kingpin » Вто 21 окт 2008 15:57


Ох на батко семейното комби :bowdown :bowdown :bowdown
http://speed-press.com/?pageId=9788

Излезe комби вариантът на VW Passat R36

Volkswagen Passat SW R36 разполага от седан версията с 3,6-литров V-образен 6-цилиндров двигател с директно впръскване.
Максималната мощност от 300 к.с. се предава на четирите колела чрез интегралната трансмисия 4Motion или автоматичната скоростна трансмисия DSG с 6 предавки и двоен съединител с пера за управление зад волана.
Шасито е по-ниско с 25 мм, като стъпва на 18-цолови джанти ( 19-ките са опция), обути в гуми с размер 235/40.
Относно възможностите, максималната скорост е електронно ограничена на 250 км/ч, а от 0 до 100 км/ч комбито спринтира за 5,8 сек.
Екстериорът на Passat SW R36 е взел същите черти като на седана с два хромирани ауспуха, ексклузивна предна и задна броня, боядисани в цвета на каросерията прагове и хромирани релси на тавана.
Забелязват се също боядисаните в синьо спирачни апарати - специфичния цвят за версиите R36. За вътрешното пространство е използван алуминий за праговете на вратите, педалите, триспицовия волан и скоростния лост.
Спортните седалки, белязани с логото R36, са с електрически настройки. Богатото серийно оборудване на Passat SW R36 включва автоматичен двузонален климатик, кожена тапицерия Vienna и Microfibre San Remo с предни и задни странични подгряващи седалки.
Hi-fi мултимедията е съставена от 8 високоговорителя с DVD плейър, с четец за SD карта и твърд диск с памет 30 Gb.
Сред останалата част от екипировката са предни и задни датчици за паркиране, камера за задно виждане, темпомат, система за следене налягането в гумите, ксенонови фарове със система за завиване и измиване, халогени за мъгла, както и голям екран 16/9 за навигацията.

Цената на Volkswagen Passat SW R36 в Германия е 50 000 евро.

Изображение Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Сря 22 окт 2008 8:04


Новият VW Golf VI с пет звездички от краш-теста Euro NCAP

http://news.automedia.bg/read/5321.html


Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Чет 23 окт 2008 8:35


Volkswagen може да възроди и SP-2

http://news.automedia.bg/read/5335.html

Изображение


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Пон 27 окт 2008 14:26


NUFC написа:И докато серия автомобилни производители в света бележат спадове в продажбите в следствие на финансовата криза, то изглежда, че в Германия не се представят толкова зле.

Наскоро Porsche обявиха, че са на печалба, а сега и Volkswagen също казаха, че до този момент от годината продажбите им са се увеличили с 3.9 % спрямо същия период на миналата. Благодарение на Китай, Бразилия, Русия и Източна Европа Volkswagen успя да отбележи ръст от 0.9 % за септември.

Шефът на операциите във VW, Детлеф Витиг, каза, че автомобилният производител е на път да продаде повече коли през 2008 година в сравнение с миналата. И това действително става в един етап, в който много големи компании и конгломерати са пред фалит.

Изпълнителният директор на VW, Мартин Винтеркорн, обаче каза пред Associated Press, че едва ли 2009 година ще бъде също толкова успешна.

„Не можем да знаем изцяло състоянието на бизнеса ни в момента, но поне VW се справя по-добре от конкуренцията засега” – казва Винтеркорн.


Потребителски аватар
N1P0
Мнения: 1228
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: | София | | 6N2 - 1.6 16V - GTi |
Контакти:

Мнениеот N1P0 » Пон 27 окт 2008 22:37


Polo
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 30 окт 2008 22:58


Днес, 30.10.2008 г. на Франкфуртската борса цените на акциите на VAG - Порше достигнаха 1005.01 евро за акция. При тази цена на акцията VAG се превърна в най-голямата компания в света, с обща капитализация в размер на 296 милиарда евро. Това е направи по-голяма от Exxon-Mobil, , която беше най-голямата при затварянето на борсите вчера.

Reuters цитира разговор на брокери на борсата: “Ние се шегувахме, точно преди това акциите да стигнат до 1000 евро, че това е невъзможно и в този момент това стана. Тове е перверзно!"

VВ края на работната сесия на борсата ценита за една акция падна до 650 евро или спад с 25% за деня.
mod edit: vasstop
VВ края на работната сесия на борсата ценита за една акция падна до 650 евро или спад с 25% за деня.
25 или 35%?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта