Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиране?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 04 фев 2008 15:12


dragomir1402 написа:... със задното предаване име едно известно недозавиване и има голяма опасност да изхвърчите от пътя, по редното е не човек да скача на спирачката а да си дръпне крака от газта-ефекта е същия, но не се блокират колелата и контролът върху автомобила е по добър.

при кола с предно предаване такова намаляване преди завой не е наложитално /все пак не влизайте със 160 в завоите/, защото задвижващите предни колела "издърпват" колата в завой :D

пиУе, ти май живееш в един друг свят, където не карат същите автомобили като нас :D




Калоян Крумов
Мнения: 2492
Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
Автомобил: vw mk2 Candy Blue
Двигател:

Мнениеот Калоян Крумов » Пон 21 апр 2008 12:15


.

Последна промяна от Калоян Крумов на Нед 12 авг 2012 0:48, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tinko » Пон 21 апр 2008 13:25


kokobraiz написа:2) Избягвайте подаването на много газ при остър завои - каретата им се е*ава мамата.


Аз така строших едно каре...направо се смля...много правилно, и вече си нося обецата
А за темата много е добра


От каре до каре има разлика.... ;)


Потребителски аватар
Дашо
Пернишки бек
Мнения: 6104
Регистриран на: Чет 22 фев 2007 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Градът на мечтите - Перник, щата Мошингтън

Мнениеот Дашо » Пон 21 апр 2008 16:02


Аз имам 2 въпроса,които не са ми ясни (не я прочетох цялата тема-но доста изчетох)-като изключиме охлаждането на двигателя при спускане,когато сме изключили от скорост,защо много хора казват,че като спускаш на скорост някой баир-колата ти харчи много по-малко,отколкото когато спускаш изключил от скорост :roll:
И още да питам-защо не трябва да се пали колата като си на скорост и си натиснал съединителя,а трябва да си изключил от скорост и да не си натиснал съединителя :idea:
Може да са ми дилетантски въпросите,но не ми е ясно,а пък ми е любопитно :wink:


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Пон 21 апр 2008 16:10


da6o_amvr написа:Аз имам 2 въпроса,които не са ми ясни (не я прочетох цялата тема-но доста изчетох)-като изключиме охлаждането на двигателя при спускане,когато сме изключили от скорост,защо много хора казват,че като спускаш на скорост някой баир-колата ти харчи много по-малко,отколкото когато спускаш изключил от скорост :roll:
И още да питам-защо не трябва да се пали колата като си на скорост и си натиснал съединителя,а трябва да си изключил от скорост и да не си натиснал съединителя :idea:
Може да са ми дилетантски въпросите,но не ми е ясно,а пък ми е любопитно :wink:


Вторият ти въпрос и мен ме интересува. Аз освен всичко съм чел на някои места, че е най-добре да се пали изключена от скорост и с натиснат съединител :shock .


Потребителски аватар
Bumer
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 17:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: G-wo

Мнениеот Bumer » Пон 21 апр 2008 16:28


в студено време е по-добре да е натиснат съединителя, за да не се товари стартера/а и акумулатора/ с въртенето и на вала в кутията
дали ще е на свободна или на скорост все едно


Потребителски аватар
pitona34
Мнения: 71
Регистриран на: Вто 08 апр 2008 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

стигни жив

Мнениеот pitona34 » Сря 23 апр 2008 1:35


Здравейте,изчетох цялата тема...много полезна.Но най важното е да изградим навика че,не сме сами на пътя и ще трябва да се съобразяваме със всички участници в движението-което ще рече,че всеки един от нас има свои темперамент/характер което се отразява на неговото шофиране,така че-каращият бавно или намаляващият преди завои водач на мпс пред вас,не бива да ви изнервя,защото с нерви кола не се кара...рано или късно-важното е да стигнеш там,за където си тръгнал.


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Мнениеот GRUEL » Сря 23 апр 2008 9:23


da6o_amvr написа:Аз имам 2 въпроса,които не са ми ясни (не я прочетох цялата тема-но доста изчетох)-като изключиме охлаждането на двигателя при спускане,когато сме изключили от скорост,защо много хора казват,че като спускаш на скорост някой баир-колата ти харчи много по-малко,отколкото когато спускаш изключил от скорост :roll:
И още да питам-защо не трябва да се пали колата като си на скорост и си натиснал съединителя,а трябва да си изключил от скорост и да не си натиснал съединителя :idea:
Може да са ми дилетантски въпросите,но не ми е ясно,а пък ми е любопитно :wink:


Наистина при спускане по нанадолнище колата гори по-малко(изобщо не гори) ако се спуска на скорост. Пробвано е многократно с различни коли с борд. комп. При спускане по инерция моментния разход варира от 0.8 до 1 л/100, а при спускане на същото надолнище на скорост с пуснат педал на газта моментния разход си е 0


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Сря 23 апр 2008 9:42


GRUEL написа:Наистина при спускане по нанадолнище колата гори по-малко(изобщо не гори) ако се спуска на скорост. Пробвано е многократно с различни коли с борд. комп. При спускане по инерция моментния разход варира от 0.8 до 1 л/100, а при спускане на същото надолнище на скорост с пуснат педал на газта моментния разход си е 0


Да, но нали се сещаш, че това е само на борд компютъра. Мисля всеки може да си даде сметка, че когато един автомобил е запален, не може разхода му да е нула.


Потребителски аватар
Jorge
Мнения: 175
Регистриран на: Чет 20 окт 2005 13:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jorge » Сря 23 апр 2008 9:56


Във връзка със спускането по надолнище искам да питам нещо - при дешифрирането на VIN-а на колата ми (Голф 3 АБД) част от информацията е следната - "without inertia benefit system/ deceleration fuel cut-off/idle stop valve"
Това как го тълкувате? Нямам ли ППХ?
:(


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 23 апр 2008 10:06


Marto0 написа:Да, но нали се сещаш, че това е само на борд компютъра. Мисля всеки може да си даде сметка, че когато един автомобил е запален, не може разхода му да е нула.

Да, но нали се сещаш, че просто пуснато ей така във въздуха твоето твърдение не струва 5 пари. Мисля, че всеки може да си даде сметка, че когато един автомобил е запален, няма никакъв проблем разходът на гориво да е нула и колата да се движи. Необходим е само достатъчен наклон.

Последна промяна от myrshavija на Сря 23 апр 2008 10:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Сря 23 апр 2008 10:22


myrshavija написа:
Marto0 написа:Да, но нали се сещаш, че това е само на борд компютъра. Мисля всеки може да си даде сметка, че когато един автомобил е запален, не може разхода му да е нула.

Да, но нали се сещаш, че просто пуснато ей така във въздуха твоето твърдение не струва 5 пари. Мисля, че всеки мож да си даде сметка, че когато един автомобил е запален, няма никакъв проблем разходът на гориво да е нула и колата да се движи. Необходим е само достатъчен наклон.


Дай да видим твоето дали струва повече :roll:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Сря 23 апр 2008 10:29


Пускаме се по надолнището на скорост, спираме притока на гориво ръчно и чакаме двигателя да "угасне". Или просто нещо да се случи. Ако се случи - печелиш, получаваш публично извинение, една седмица ходя със значка "дървен философ" и пиеш бири за моя сметка. Ако не се случи, печеля аз и се надувам.
Сделка?


Потребителски аватар
Мартин
Мнения: 1561
Регистриран на: Чет 29 ное 2007 11:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Мартин » Сря 23 апр 2008 10:38


Нито искам да ми се извиняваш, защото няма за какво, нито искам да ходиш със значка "дървен философ", защото не те смятам за такъв и като последно не пия алкохол. Просто аз казвам, че за да работи един двигател му трябва гориво, без да се заяждам ми обясни как е възможно обратното, не твърдя, че съм голям разбирач и за това те питам.


Потребителски аватар
Pichaga
Антиспамър №1
Антиспамър №1
Мнения: 16339
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
Автомобил: Opel Zafira B
Двигател: Z19DT
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Pichaga » Сря 23 апр 2008 10:40


за спора за ППХ има огромна тема, спора е безмислен тука



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта