Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: Двигател TSI

Мнениеот doubledTSI » Съб 22 яну 2011 20:24


Може би ни готвят изненада за Голф 7. 3 цилиндров TSI с електромотор??? Можем да гадаем и да чакаме :) Но е видимо как се развива бензиновия двигател и изпреварва дизела :да:

Оффф... Ице, кола и жена не се избират, каквато ти се падне! Но нека всичко лошо ти се насъбере в колата, защото ще я оправиш или смениш .... а всичко хубаво при жената .... :wink: :beer




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10075
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот group® » Съб 22 яну 2011 22:57


doubledTSI написа:Оффф... Ице, кола и жена не се избират, каквато ти се падне!


В тази връзка ще припомня една моя стара констатация от друга тема, която се оказа и черно пророчество :?

group® написа:Голф 6 има само един недостатък и той не е свързан с колата, а със шиба*яците, които я продават :idea: :!: (мисля Миланото ще подтвърди това мое твърдение).


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re:

Мнениеот nikson85 » Съб 22 яну 2011 23:26


Atanas14 написа:
stavrev написа:http://www.volkswagen.bg/modelle/golf_group/golf/zahlen_fakten/technische_daten/?motor=29

вдигал съм 220,ограничена с някаква електроника,
до 100 ускорява под 8 сек


ей, как успя под 8 с тоя сушоар.
извинявай, но имам много отрицателно мнение за даунсайзинга на ФВ. смятам че нищо не може да замени големия работен обем, та ако ще и трета турбина да му сложат.

няма такъв филм 140 кончета са си много добре поради 16те клапана и подобренито горивоподаване на TSI. Даже се едноче не е 1.4
и какво като си с по- голям обем с 8 клапана и ако ще да си и пълна инжекция пак ще си отзад до 220км ако ги развиеш.


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nikson85 » Съб 22 яну 2011 23:40


joker написа:Чета,чета и гледам как повечето от вас забравят за законите на физизката и онзи раздел от нея наречен механика....да! вярно е,че със съвременни технологии от 1.4 може да се изцедят 150 ,че и повече к.с....ама за колко години бе колеги???(а ние все пак живеем в най-бедната европейска държава).....ами това си е уловката на търговеца..да ти продаде "бясна" кола дето да ти грабне сърцето и тя да се скапе след 5 години за да си купиш нова...Времето е доказало,че колкото по-голям е обема на ДВГ толкова по-сигурен и траен е той и макар разхода на гориво да е по-голям реално той излиз далеч по-евтин...ама за какво му е на съвремения автопроизводител да произвежда коли дето ще се карат 20 години...за съжаление тези времена свършиха с последните Голф-3....
така,че не ми хвалете 1.4 пък дори да е TSI...просто ще купуваме това,което ни предлагат....за съжаление!!!!!

колега защо си мислиш че 1.4 не конструиран според железата да издържи тази мощност дълъг период, та дори е 16в с два вала
дори и големите двигатели могат да гробясат бързо.


Потребителски аватар
MiLaNoTo
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот MiLaNoTo » Нед 23 яну 2011 1:31


doubledTSI написа:Оффф... Ице, кола и жена не се избират, каквато ти се падне! Но нека всичко лошо ти се насъбере в колата, защото ще я оправиш или смениш .... а всичко хубаво при жената .... :wink: :beer


Дано, дано :)

Ще пиша за развитието Галине, накрая ще дръпна един очерк какво е сменено. :beat_butt2


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re:

Мнениеот nikson85 » Нед 23 яну 2011 10:20


kimif2008 написа:реално тея 1.4 са по 138 кончета ама на колелетата то и в топ гиър даваха два дино теста на сток голфчета 5 тси а и нема друга серийна кола между 2500 и 3500оборота на 1.5бара налягане при 10 степен на сгъстяване

И като си представим , че на 1.5 бара се трошат бутала какво мислите колеги за постигнатия резултат.
1.5 бара са си направо някакъв връх в турбо двигателя, а камоли за 1.4 . Значе наистина е проектиран по специална рецепта да издържи натоварването. И като си представям , че на някои вр6-тици с поставяне на турбо и дробят бутала още на няма и 1000 км , на 1.5 бара правете си изводите.


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот kimif2008 » Нед 23 яну 2011 10:31


на мен до 16к ми смениха заради същия проблем -дюзи,дроселови клапи,декоративния капак на двигателя там е вакума за дросела,главата на двигателя покрай нея и водната помпа щото заради главата и тя се сваля а веднъж свалена се подменя,6 пъти софтуера и др.И вьпреки това проблема си остана,вярно че е дребен проблем ма дразни,при мен не се появява винаги просто едно леко тресене което се усеща само на седалката какви ли не бензини съм и сипвал и сега съм решил да я чипосам и да опитам с нова ламбда сонда преди катализатора да видим дали ще се оправи.Та така тази кола до момента е 17000лв назад за фолксваген заради всички гаранциони ремонти.До миланото; има и други като теб явно това е някаква детска болест на този мотор ,не ги оставяй докато не го решат, при мен за две години не успяха :shock .Иначе съм много доволен от мотора и колата върви много харчи малко и като изключим този непостоянен проблем не я заменям за нищо друго :D


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Re:

Мнениеот kimif2008 » Нед 23 яну 2011 10:35


nikson85 написа:
kimif2008 написа:реално тея 1.4 са по 138 кончета ама на колелетата то и в топ гиър даваха два дино теста на сток голфчета 5 тси а и нема друга серийна кола между 2500 и 3500оборота на 1.5бара налягане при 10 степен на сгъстяване

И като си представим , че на 1.5 бара се трошат бутала какво мислите колеги за постигнатия резултат.
1.5 бара са си направо някакъв връх в турбо двигателя, а камоли за 1.4 . Значе наистина е проектиран по специална рецепта да издържи натоварването. И като си представям , че на някои вр6-тици с поставяне на турбо и дробят бутала още на няма и 1000 км , на 1.5 бара правете си изводите.

двигателя е направен по последните ТУНИНГ тенденций и тези налягания изобщо не му пречат,издържа дори и на тунинг до 220 кончета само с чип тъй наречения агресивен чип тунинг при това с гаранция за мотора,самия мотор е много усилен със специялни бутала и т.н. ако на някой му се рови в интернет може да го види


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 23 яну 2011 12:11


nikson85 написа:
kimif2008 написа:реално тея 1.4 са по 138 кончета ама на колелетата то и в топ гиър даваха два дино теста на сток голфчета 5 тси а и нема друга серийна кола между 2500 и 3500оборота на 1.5бара налягане при 10 степен на сгъстяване

И като си представим , че на 1.5 бара се трошат бутала какво мислите колеги за постигнатия резултат.
1.5 бара са си направо някакъв връх в турбо двигателя, а камоли за 1.4 . Значе наистина е проектиран по специална рецепта да издържи натоварването. И като си представям , че на някои вр6-тици с поставяне на турбо и дробят бутала още на няма и 1000 км , на 1.5 бара правете си изводите.



Налягането само по себеси нищо не означа важно е какъв е дебита и колко голяма е турбината.
Вр6-цата може да я караш с малката турбинка от 1.4 на 2бара и нищо няма да му стане и коне няма да изкара никакви mhihi
Едно е пик 1.5бара с малка турбинка К03 където ще извадиш 200коня, друго е 1.5бара с ГТ3076 където ще извадиш 400коня при 1.8/2.0литра мотор.
Или с други думи при 1.2бара с малка турбинка може да изкараш 180коня, а с по-голяма турбина на 0.9бара може да изкараш 300коня, на един и същи мотор, така че наляганията не са всичко mhihi . Сам може да прецениш в кой случай мотора ще е по-натоварен на 1.2бара или 0.9бара :lol:
Много често това каква е кубатурата на мотора няма отношение към здравината на мотора. 1.4ТСИ си е съвсем нормален турбо мотор като коляно мотовилков механизъм нищо извънземно няма, един архаичен 1.3литров 8клпанов G40 мотор също може да понесе над 160коня мощност без да има проблем, също така и един Фиатов мотор от Пунто ГТ 1.4 8клапана може понесе 230коня без да сменяш карантии, ако е бил в добро здраве преди това.


Потребителски аватар
MiLaNoTo
Мнения: 162
Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот MiLaNoTo » Вто 25 яну 2011 21:08


kimif2008 написа:на мен до 16к ми смениха заради същия проблем -дюзи,дроселови клапи,декоративния капак на двигателя там е вакума за дросела,главата на двигателя покрай нея и водната помпа щото заради главата и тя се сваля а веднъж свалена се подменя,6 пъти софтуера и др.


Между другото, всичките тези неща, които са сменени описани ли са ти в книжката? Или всичко е само "в компютъра им"?
При мен, всичко което смениха до този момент, никъде не е описано, освен при тях. Тоест нещо ако се преебе след като ми изтече гаранцията, няма да има значение дали е сменено преди 1 месец, или преди 3 години ...


dido_99
Мнения: 13
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 23:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот dido_99 » Вто 25 яну 2011 22:04


И аз да си кажа мнението. Карах новия 1.4TSi 160Ps Golf VI, толкова е приятен за каране: не се замисля, изтегля независимо от оборотите ниски или високи, прекрасен разход и много тих. От това по-добре здраве му кажи. А при 2.0TSi е уникално има съществена разлика с 2.0T FSI, по-чуствителен е и изтегля по-леко.


Потребителски аватар
kimif2008
Мнения: 564
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот kimif2008 » Вто 25 яну 2011 23:17


MiLaNoTo написа:
kimif2008 написа:на мен до 16к ми смениха заради същия проблем -дюзи,дроселови клапи,декоративния капак на двигателя там е вакума за дросела,главата на двигателя покрай нея и водната помпа щото заради главата и тя се сваля а веднъж свалена се подменя,6 пъти софтуера и др.


Между другото, всичките тези неща, които са сменени описани ли са ти в книжката? Или всичко е само "в компютъра им"?
При мен, всичко което смениха до този момент, никъде не е описано, освен при тях. Тоест нещо ако се преебе след като ми изтече гаранцията, няма да има значение дали е сменено преди 1 месец, или преди 3 години ...
само при тях е описано,ма то не се губи


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот restless » Сря 26 яну 2011 13:35


kimif2008 написа:
MiLaNoTo написа:
kimif2008 написа:на мен до 16к ми смениха заради същия проблем -дюзи,дроселови клапи,декоративния капак на двигателя там е вакума за дросела,главата на двигателя покрай нея и водната помпа щото заради главата и тя се сваля а веднъж свалена се подменя,6 пъти софтуера и др.


Между другото, всичките тези неща, които са сменени описани ли са ти в книжката? Или всичко е само "в компютъра им"?
При мен, всичко което смениха до този момент, никъде не е описано, освен при тях. Тоест нещо ако се преебе след като ми изтече гаранцията, няма да има значение дали е сменено преди 1 месец, или преди 3 години ...
само при тях е описано,ма то не се губи

Не се губи ако имаш познат да ти даде истинската информация. Имало е случаи в официален сервиз да дадат невярна информация за извършваните ремонти върху коли (не визирам конкретно Порше-БГ, за там по-скоро знам, че ако попиташ директно ще дадат информацията, но ако не попиташ просто може да премълчат)

А щастливият втори-трети собственик ще се радва на "чиста и редовно попълвана книжка" ...


Потребителски аватар
doubledTSI
Мнения: 539
Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009

Re: Двигател TSI

Мнениеот doubledTSI » Сря 26 яну 2011 15:21


restless написа:
kimif2008 написа:
MiLaNoTo написа:
kimif2008 написа:на мен до 16к ми смениха заради същия проблем -дюзи,дроселови клапи,декоративния капак на двигателя там е вакума за дросела,главата на двигателя покрай нея и водната помпа щото заради главата и тя се сваля а веднъж свалена се подменя,6 пъти софтуера и др.


Между другото, всичките тези неща, които са сменени описани ли са ти в книжката? Или всичко е само "в компютъра им"?
При мен, всичко което смениха до този момент, никъде не е описано, освен при тях. Тоест нещо ако се преебе след като ми изтече гаранцията, няма да има значение дали е сменено преди 1 месец, или преди 3 години ...
само при тях е описано,ма то не се губи

Не се губи ако имаш познат да ти даде истинската информация. Имало е случаи в официален сервиз да дадат невярна информация за извършваните ремонти върху коли (не визирам конкретно Порше-БГ, за там по-скоро знам, че ако попиташ директно ще дадат информацията, но ако не попиташ просто може да премълчат)

А щастливият втори-трети собственик ще се радва на "чиста и редовно попълвана книжка" ...


Колега, прав си за книжките .... и аз се нагледах на такива! Затова вярвам само на компютъра (архивите) на представителството .. (за кола до 2-3 години)


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот rmk » Съб 05 фев 2011 21:15


Днес имах възможност да покарам около 30 километра - Голф 6, 1.4 TSI, с DSG кутия, като колата е току що купена - на 200 километра беше. За съжаление единственото хубаво нещо което мога да кажа за тази кола е, че е много тиха, което предполагам не е учудващо като се има предвид, че карам 12 годишен дизел. Останалите ми впечатления не са особено добри както от двигателя, така и от кутията и затова няма да ги споделям понеже веднага ще ме обявите за дизелов сектант или ще ми разкажете историята за киселото грозде.

Имам само един въпрос - означението отзад беше "TSI", като "SI" бяха червени - колко коня е изобщо тази кола, ако по това може да се каже?

Предварително благодаря.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта