hooligan_sk написа:Чудомир написа:hooligan_sk написа:Това е кола от 2002г.

Между първия и последния Фаетон почти няма прилика от погледа на нормалния потребител. Не говоря за техническия концепт, а онова, дето може да се пипне и види в ежедневното ползване. Разликите са много повече отколкото между Пасат Б6 и Б7 примерно.
Съгласен, но модела е от 2002г.
Не си ме разбрал:
2002 е излязъл Фаетон 1ва генерация, а 2015 от конвейра слиза последния дизелов 1ва генерация 4. фейслифт (GP4). Между другото: Март месец поне половината от продукцията на Фаетон беше с 3.6. ФСИ двигател за китайския пазар, който не се предлага за Европа. Моделът още се произвежда с V8 бензин, така че още не е спрян изцяло.
За сравнение:
2005 излиза първия Пасат Б6, а края на 2014 все още се продава новия Б7. Това, че официално броят цифрата на модела нагоре не значи, че моделът е "нов". Ок, Фаетонът има малко по-дълга автобиография, но чак толкова необикновено дълъг lifecycle не е, въпрос на моделно обозначение (Б6-Б7-Б8 срещу Ген.1 GP0>GP1>GP2>GP3>GP4)