Къде е Хонда Сивик 1,5 16в сравнена с Голф2 ГТИ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 13 юни 2007 22:29


pacohaker написа:на летището ли


ахам :) сега сменям съединителя и смятам да стана една идея по-бърз :twisted:




pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 13 юни 2007 22:34


musura написа:
pacohaker написа:на летището ли


ахам :) сега сменям съединителя и смятам да стана една идея по-бърз :twisted:

и аз съм за съединител ама незнам кога ще да е


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Сря 13 юни 2007 22:36


се си мисля , че тайп ЕС е 140 коня, а Тайп ЕР е 200 коня 8)




Honda Civic Type S 1.8i-VTEC Advantage
max. vermogen 103 kW (140 pk)
topsnelheid 205 km/h
acceleratie 0-100 km/h 8,9 s
massa leeg 1196 kg



Honda Civic Type R 2.0i-VTEC Race
max. vermogen 148 kW (201 pk)
topsnelheid 235 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,6 s
massa leeg 1301 kg


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Сря 13 юни 2007 22:38


Ама не си разбрал,
говори се за Акорд не за Сивик :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 13 юни 2007 22:39


dimy написа:се си мисля , че тайп ЕС е 140 коня, а Тайп ЕР е 200 коня 8)


за акорд говорих колега, тайп ЕС е 195 к.с. :wink: и е по-тежичък де:)


Потребителски аватар
driver
Мнения: 2033
Регистриран на: Пет 02 юли 2004 8:34
Автомобил: diesel
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот driver » Сря 13 юни 2007 22:42


greenwather написа:отивам на бояна да видя има ли някой


Виж дано попаднеш на някой по-читав ABF да те покаже туй онуй. :wink:


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Сря 13 юни 2007 22:42


musura написа:
dimy написа:се си мисля , че тайп ЕС е 140 коня, а Тайп ЕР е 200 коня 8)


за акорд говорих колега, тайп ЕС е 195 к.с. :wink: и е по-тежичък де:)


а моя грешка

ма ако става въпрос за този е 190 коня

http://www.supercarsite.net/honda/accord-type--s/2003

Honda Accord 2.4i Type S
max. vermogen 140 kW (190 pk)
massa leeg 1356 kg
topsnelheid 227 km/h
acceleratie 0-100 km/h 7,9 s

Последна промяна от dimy на Сря 13 юни 2007 22:45, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 13 юни 2007 22:45


dimy написа:ма ако става въпрос за този пак не е 195 коня


Грешката е моя, дал съм му 5 коня бонус :)
Всъщност е 2.4 190 к.с. :)

В линка който си постнал е посочена мощността на гумите (поне аз така си го обяснявам, или е някаква щатска версия за нискооктанов бензин), а не на вала, както се води по документи :idea:


Потребителски аватар
greenwather
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот greenwather » Сря 13 юни 2007 22:48


niikoo_1 написа:Значи въпросния симпатяга с Хондата трябва да му снимам физиономията и колата някоя неделя на ОМВ-то.

Явно го гони яко заблудата.

Пич с тая хонда 108коня ти писах и преди изобщо не скачай на такива коли, щото колата ти е +17сек :lol: ходи и пусни едно време на Божурище и слезни на земята. :lol:

като не ми вярваш ела да премерим сили на пътя а не тук да си кривим пръстите по клавиатурата
на божура съм я мерил преди година със стари гуми без генерация и тежка даде 16,4 така ,че тия 17 ки си ги запази за теб :P и все пак ти писах 108+ този +не е просто печатна грешка :)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 13 юни 2007 22:50


greenwather написа:на божура съм я мерил преди година със стари гуми без генерация и тежка даде 16,4


еми то генерацията сваля секуда, а гумите поне половин, така че ниски 15-ки не ти мърдат. Треперете голфове и астри :twisted:
Ако я олекотиш, може и високи 14-ки да хванеш :wink:


Потребителски аватар
dimy
Мнения: 65
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 0:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dimy » Сря 13 юни 2007 22:51


musura написа:
dimy написа:ма ако става въпрос за този пак не е 195 коня


Грешката е моя, дал съм му 5 коня бонус :)
Всъщност е 2.4 190 к.с. :)

В линка който си постнал е посочена мощността на гумите (поне аз така си го обяснявам, или е някаква щатска версия за нискооктанов бензин), а не на вала, както се води по документи :idea:


може сега за 5 магарета няма проблем да правим , незнам по колко коне са кр-рите ма тук ги дават равни на 400м значи от ЗКУ е ефекта http://www.zeperfs.com/duel536-1088.htm :wink:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 13 юни 2007 22:53


dimy написа:тук ги дават равни на 400м значи от ЗКУ е ефекта http://www.zeperfs.com/duel536-1088.htm :wink:


Е голфето е с генерацийка и то, така че върви една идея по-добре от сток, иначе определено в този сайт акорда е надценен, защото съм го карал и аз и мога да усетя разликата между едната и другата :wink:

Определено виж данните в този сайт за виртуални гонки за КР-а :) от 0-100 го дават 9.1 което е пълна безумица :)

Достатъчно е да видиш разликата в показателя "килограми на конска сила" за да видиш реалната разлика между двата ватомобила :wink: на 400м


Потребителски аватар
greenwather
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот greenwather » Сря 13 юни 2007 22:59


musura написа:
greenwather написа:на божура съм я мерил преди година със стари гуми без генерация и тежка даде 16,4


еми то генерацията сваля секуда, а гумите поне половин, така че ниски 15-ки не ти мърдат. Треперете голфове и астри :twisted:
Ако я олекотиш, може и високи 14-ки да хванеш :wink:

тва са тънък опит за майтап ли е с мен или ? :)


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 13 юни 2007 23:02


greenwather написа:тва са тънък опит за майтап ли е с мен или ? :)


бая дебел даже :) Все пак, трябва да гледаме реално на нещата :) Като гледам как коли с по 250-260 кончета на гумите дават високи 14-ки и ниски 15-ки, не виждам как със 108+ кончета, като плюса е само генерация и филтър, ще прави някакви 15-ки (без олекотяване, разбира се).

Ама се отплеснахме от основната тема ...


Потребителски аватар
greenwather
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот greenwather » Сря 13 юни 2007 23:05


добре де значи по тази логика не вярваш на измерителните уреди на писта Божурище .



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта