Как да предпазим колите си от нас или маниери на шофиране?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пет 24 окт 2008 16:15


restless написа:
Gal написа:ама защо на първа, нали спираш, преди тва на първа ли си бил? или си включваш предварително и чакаш? :)
не знам кой ще се набира на педала сума си време в спряло положение... :)
и като е на хидравлика помпите не се прецакват?

Аз тръгвам на първа обикновено :roll: , а ти?
Питам кое е по-прецакващо и за коя част.
Честно си признавам, че не знам верния отговор.
Смешното е когато някой се прави на знаещ и непрекъснато си измисля нови условия и задава "уточняващи въпроси" и пак и пак и пак.

Можеш да кажеш "при такива и такива условия така е правилно", можеш да кажеш че не си сигурен, но мислиш еди-какво-си, а можеш и да продължиш да се правиш на интересен.


не се правя на интересНА
на едната ми кола, на която съм се учила на практика, щото на учебна съм се качвала само на изпита, след 250 000км съединителя още си отлепваше добре и не беше за смяна,жило късах, да
със сигурност съм държала повече съединител, да не говорим пък колко съм карала на полусъединител :)
и понеже сменях какво ли не и реших да сменя и съединител, та "майсторите" ми бяхя сменили само феродов диск-въпреки,че казах ВСИЧКО
след 2 месеца сменях пак, този път наистина всичко
на другата ми за нещастие умря горната помпа на 50 000км още
кое ли е по-скъпо? помпите, или дисковете?
всичко е много относително и не виждам защо трябва да коментираме такива тъпи идеи :lol:




Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 24 окт 2008 17:56


Аз пък винаги изключвам от скорост без съединител, когато колата не подтовар


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Съб 25 окт 2008 4:48


Аз съм мързелив човек и никога не натискам педалите повече от колкото е необходимо - когато спра изключвам от скорост защото ме мързи да държа съединителя, като чакам повече от няколко секунди на едно място дърпам ръчната, за да не държа натисната спирачката :D


Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Съб 25 окт 2008 7:38


myrshavija написа:Аз съм мързелив човек и никога не натискам педалите повече от колкото е необходимо - когато спра изключвам от скорост защото ме мързи да държа съединителя, като чакам повече от няколко секунди на едно място дърпам ръчната, за да не държа натисната спирачката :D


И аз съм така ...


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Съб 25 окт 2008 9:08


и аз съм си купила 2 чифта накладки, ама още не съм ги сменяла:)
как спирам не знам :lol:


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Нед 26 окт 2008 19:56


Не тормозете двигателите си докато са студени. (имам впредвид на вънка да е под 10 граудса)... да все едно да се качите и веднага хряс в лютеницата :shock един приятел така форсира жестото и ми вика "да загрее" :shock май няма да има много загрявания. Така в един автосервиз някой рацер беше издухал едно сеатче, под двигателя имаше едно откъртено парче от двг и се виждаха вътре чарколяците. Та в същия тоя сервиз като си тръгвах пича ми вика "Виждам те, че си млад шофьор, пък и май ти е първата колата. Като се качиш в колата не я настъвай веднага, сменяй плавно скоростите при някъде около 2к оборота и после като позагрее и си карай както искаш" (:

А относно ППХ ли какво му викате... леле... Аз съм с @Tinko. Как може да се ицепите, че разхода бил 0ла литра хях :lol:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 26 окт 2008 20:21


LiRiX написа:Аз съм с @Tinko. Как може да се ицепите, че разхода бил 0ла литра хях :lol:


Не захващай темата за ППХ! Това, че някой е неук не е оправдание. Прочети малко и после говори. За протокола - разхода при ППХ е НУЛА на автомобилите, които имат ППХ :idea:

Щом си още на нивото да ти дават акъл майсторите в кварталния сервиз, как да си караш колата, защо мислиш, че си достатъчно компетентен да изказваш мнение тук пред 20 000 потребителя, че чак даже подкрепяш или не някаква теза, която ни най-малко не ти е ясна :evil:

Въобще чудя на какво отгоре хора без никакъв или малко опит имат самочувствие да се изказват "компетентно" по всякакви въпроси :dontknow:


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Пон 27 окт 2008 7:59


musura написа:
LiRiX написа:Аз съм с @Tinko. Как може да се ицепите, че разхода бил 0ла литра хях :lol:


Не захващай темата за ППХ! Това, че някой е неук не е оправдание. Прочети малко и после говори. За протокола - разхода при ППХ е НУЛА на автомобилите, които имат ППХ :idea:

Щом си още на нивото да ти дават акъл майсторите в кварталния сервиз, как да си караш колата, защо мислиш, че си достатъчно компетентен да изказваш мнение тук пред 20 000 потребителя, че чак даже подкрепяш или не някаква теза, която ни най-малко не ти е ясна :evil:

Въобще чудя на какво отгоре хора без никакъв или малко опит имат самочувствие да се изказват "компетентно" по всякакви въпроси :dontknow:

Е как да не се смея, като не се чувате какво говорите. Ако двигателя е "запален" се чуват детонации. А двигателя е на положение "запален" и се чуват детонации значи има изгаряне. Ако няма детонации, тоест няма какво да гори вътре, двигателя ще изгасне. Това е елементарна култура.

П.С. И какво ще ми кажеш, че майстора ме е излъгал за студеното настъпване ли? :lol:


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Мнениеот snupeca » Пон 27 окт 2008 8:09


LiRiX написа: Ако двигателя е "запален" се чуват детонации. А двигателя е на положение "запален" и се чуват детонации значи има изгаряне. Ако няма детонации, тоест няма какво да гори вътре, двигателя ще изгасне.

Колега, в това положение(ППХ) колелата поддържат мотора в работен режим (няма детонации), всичко си работи нормало, само дето се спира подаването на гориво в цилиндрите :wink:


myrshavija
Мнения: 5553
Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот myrshavija » Пон 27 окт 2008 8:14


LiRiX написа:...Това е елементарна култура...

А ти си елементарен глупак.


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Пон 27 окт 2008 8:19


myrshavija написа:
LiRiX написа:...Това е елементарна култура...

А ти си елементарен глупак.

Айде ся като не можа да докажеш теорията си излезнах глупак :lol:


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пон 27 окт 2008 10:23


LiRiX написа:
myrshavija написа:
LiRiX написа:...Това е елементарна култура...

А ти си елементарен глупак.

Айде ся като не можа да докажеш теорията си излезнах глупак :lol:

Младеж,
ти правиш ли разлика между Празен Ход и Принудителен Празен Ход?
Питай кварталния майстор при кое от двете състояния е по-малък разхода и защо?
:lol:


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Пон 27 окт 2008 12:26


Gal написа:
LiRiX написа:
myrshavija написа:
LiRiX написа:...Това е елементарна култура...

А ти си елементарен глупак.

Айде ся като не можа да докажеш теорията си излезнах глупак :lol:

Младеж,
ти правиш ли разлика между Празен Ход и Принудителен Празен Ход?
Питай кварталния майстор при кое от двете състояния е по-малък разхода и защо?
:lol:

Близко е до акъла, че при ППХ разхода е много по-малък. :lol:
Хилите се обаче на теория нищо не сте доказали, прочетох предишните теми. Доказахте ли, че разхода е кръгла нула? или пак аджеба някой каза "Има, но е близък до 0ла" ае не се правете на :stll think: Карайте си на аванта и по-полека с езика...


Потребителски аватар
Gal
Мнения: 1482
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 12:37
Автомобил: МК7
Двигател: DCYA 2018
Местоположение: София

Мнениеот Gal » Пон 27 окт 2008 12:39


LiRiX написа:
Gal написа:
LiRiX написа:
myrshavija написа:
LiRiX написа:...Това е елементарна култура...

А ти си елементарен глупак.

Айде ся като не можа да докажеш теорията си излезнах глупак :lol:

Младеж,
ти правиш ли разлика между Празен Ход и Принудителен Празен Ход?
Питай кварталния майстор при кое от двете състояния е по-малък разхода и защо?
:lol:

Близко е до акъла, че при ППХ разхода е много по-малък. :lol:
Хилите се обаче на теория нищо не сте доказали, прочетох предишните теми. Доказахте ли, че разхода е кръгла нула? или пак аджеба някой каза "Има, но е близък до 0ла" ае не се правете на :stll think: Карайте си на аванта и по-полека с езика...

Хайде да те питам нещо.
Хипотетично.
Пускаш голям наклон на пета без газ в случай едно и същия наклон на свободна случай две. Кога е по-голям разхода? :)
А като се сетиш, че някои коли имат борд компютри с показания за моментен разход, и като пише НУЛА, тва кво значи?


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Пон 27 окт 2008 12:46


Тази на свободна ще кахрчи 1 литър за час, това се случва. Предолно ясно ми е, че като се спускам на ппх харчра по-малко. Но не 0ла ;) близко до нея, но баш аванта... не.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта