Двигател TSI
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Наскоро гледах тестове на Аутобилд за разход при 200. Беше доста по-висок разхода. Ще пробвам да го намеря
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Passat 1,8 tsi dsg 160hp при 180 -->15,6
Passat 2,0 tdi dsg 140hp при 180 -->11,4
Citroen 155hp бензин -->15,6
Citroen 156hp дизел -->10,8
BMW 740i 326hp -->16,5
BMW 740d 306hp -->13,0
Това са от сайта на Автобилд при 180км/ч.
Passat 2,0 tdi dsg 140hp при 180 -->11,4
Citroen 155hp бензин -->15,6
Citroen 156hp дизел -->10,8
BMW 740i 326hp -->16,5
BMW 740d 306hp -->13,0
Това са от сайта на Автобилд при 180км/ч.
Re: Двигател TSI
ама това е сравнение между бензин и дизел а ние говорим примерно за 1.4 турбо бензин и 3.3V6 атмосферен бензин
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Разлика почти няма да има
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Двигател TSI
Извинявам се,че пак се намесвам в тази високотехнологична тема за хора с далеч над моите финансови възможности,ама нека си спомним за "букварчето" ...просто дизеловия ДВГ има по-висок КПД от ДВГ на господин Otto...и това си е физиката.....останалото е търговия!
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Двигател TSI
ние това много добре го знаем, колега.
в поледните няколко поста коментираме разликите между малък турбиниран бензин и голям атмосферен бензин.
в поледните няколко поста коментираме разликите между малък турбиниран бензин и голям атмосферен бензин.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
разликата би дошла от трансмисията.
Но при оптимално настроена трансмисия не би трябвало да има разлика - поддържането на скорост иска една и съща сила независимо от това какъв мотор работи - логично за еднаква сила моторите да горят близко количество гориво.
На място/ниска скорост е друга бира - големия двигател просто иска повече гориво за да работи! - оттам старт-стоп системи или изключване подаването на гориво за цилиндри (за 6+ цилидрови, т.н. VCM режим на работа с 3 или 4 цилиндъра при поддържане на скорост или стоене на място)
Но при оптимално настроена трансмисия не би трябвало да има разлика - поддържането на скорост иска една и съща сила независимо от това какъв мотор работи - логично за еднаква сила моторите да горят близко количество гориво.
На място/ниска скорост е друга бира - големия двигател просто иска повече гориво за да работи! - оттам старт-стоп системи или изключване подаването на гориво за цилиндри (за 6+ цилидрови, т.н. VCM режим на работа с 3 или 4 цилиндъра при поддържане на скорост или стоене на място)
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI
bnick написа:Разлика почти няма да има
Няма да има .... дрън - дрън .... Защо толкова трудно приемаме новите технологии? Защо колегата със "леона" и моята кола правят разход 5/100 когато не се натоварва мотора? Защо когато ни трябва мощност е постигаме още на ниските обороти (1500 нагоре) и не ни се налага да връщаме предавки ... Защо когато срещнем по-големия "батко" на пътя постигаме същите резултати като него .... Защо когато дойде време за обслужване е по-евтино от останалите мотори.
Пример и цитат от друга тема: "Ето моите цифри в Порше-Изток. Трета смяна на 36к
Масло 4л. Кастрол Магнатек 505.01 - 111,98 лв
Маслен филтър - 22,45 лв
Въздушен филтър - 45,14 лв
Пробка - 3,94 лв
Смяна на възд. филтър - 6,6 лв
Смяна на масло - 33 лв
За поленовия нямам точни цифри, че не мога да си намеря фактурата, него го смених на 24к при втората смяна, но по спомен беше около 30-40 лв
Материали: 223,50 лв
Труд: 65 лв (1,9 TDI)


1. Колата ми беше първоначално заводски заредена с масло за 30к. Обаче Порше казват за да важи гаранцията, маслото трябва да се сменява на 15к или 1год. В нормалния свят това става на 30к или 2год. Обяснението на Порше за това е: В БГ въздуха бил много прашен и прецаква маслото и има опасност за мотора или втория вариант, гарбят ни за още една смяна за да ни е гадно

2. От края на 2007г или началото на 2008г всички коли са с асистент за смяна на маслата. Сиреч светне ли ти сървис асистента и отиваш за смяна. Това важи и за TDI-тата. Нормално и те могат да изкарат до 30к

И да добавя, мотора е с верига, пистовият ремък се сменя 120 000 км (каза ми го човек, който работи в HAAS), свещите се сменят на 60 000 км, обслужването му:
"Колега в НААС-Пловдив
- маслен филтър - 31,75 лв.
- въздушен филтър - 48,72 лв.
- поленов филтър - 27,59 лв.
- масло Castrol - 504,00 507,00 - 42,9925 лв за литър (3,5л.)
- проверка електроника с тестер - 42,00 лв.
Общо - 322,03 лв." за 30 000 км... (1,4 TSI 122 к.с., колегата с "леона" е 125 к.с. и моторите са само с турбини)Защо е по-евтин за обслужване от дизел? Защо последните години се набляга на развитието на бензиновия мотор? Защо печели 4 пъти наградата мотор на годината? Защо развиват TSI технологията като добавят и електромотор към него? Много въпроси .... Нямам намерение да се заяждам с никой, просто нахвърлях някои факти! И при сегашните цени на дизела, за мен си остава най-евтиния мотор за експлоатация, поддръжка, разход и най-малко да ти бърка в джоба. (осдтавете газовото настрана .... то си е бомба в колата). Казвате, че имало дефекти. Досега имало ли е ново поколение мотори без "детски болести" за отстраняване? Човешкият организъм е най-съвършен - и той боледува! Още веднъж казвам - не се заяждам! Хубав ден на всички

-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Двигател TSI
Колата ми беше първоначално заводски заредена с масло за 30к. Обаче Порше казват за да важи гаранцията, маслото трябва да се сменява на 15к или 1год. В нормалния свят това става на 30к или 2год. Обяснението на Порше за това е: В БГ въздуха бил много прашен и прецаква маслото и има опасност за мотора или втория вариант, гарбят ни за още една смяна за да ни е гадно
Това е чиста проба изнудване. Така че, втория ти вариант е верния отговор

- MiLaNoTo
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Предлагам да се съберем на кръгла маса и да обсъдим като хората нещата
Примерно ресторанта на Дамянката, така може да изчислиме и колко ще гори до Пловдив по "магистралата" и после да има нагледно цифри, база за коментари

Примерно ресторанта на Дамянката, така може да изчислиме и колко ще гори до Пловдив по "магистралата" и после да има нагледно цифри, база за коментари

- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI
MiLaNoTo написа:Предлагам да се съберем на кръгла маса и да обсъдим като хората нещата![]()
Примерно ресторанта на Дамянката, така може да изчислиме и колко ще гори до Пловдив по "магистралата" и после да има нагледно цифри, база за коментари




- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
да не забравите и мене
- MiLaNoTo
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Няма, как ще те забравиме. Казвайте, кой и кога е свободен в някои от уикендите и да действаме. Крайна дестинация - Кричим.
От София засега тръгваме Найден, аз, ? (мога да взема някои от колегите, които са без автомобил или не искат да пътуват с техния). Евентуално преди VW Club Fest? Какво мислите? Задължително и Галин искам да дойде!
Брабус също да се чувства поканен, като един голям ценител на бензиновите двигатели 
ПП @valgunga - да, никак не е приятно да се сменят дюзи и помпи на 10,000 км, но като цяло ако проблема беше по-чест, щяха да знаят какво да правят а не да ме мотаят толкова време. Така, че се надявам по-скоро да е било случайност и лош късмет. Станало е вече, неприятно е определено. Просто VW no more
От София засега тръгваме Найден, аз, ? (мога да взема някои от колегите, които са без автомобил или не искат да пътуват с техния). Евентуално преди VW Club Fest? Какво мислите? Задължително и Галин искам да дойде!


ПП @valgunga - да, никак не е приятно да се сменят дюзи и помпи на 10,000 км, но като цяло ако проблема беше по-чест, щяха да знаят какво да правят а не да ме мотаят толкова време. Така, че се надявам по-скоро да е било случайност и лош късмет. Станало е вече, неприятно е определено. Просто VW no more

- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI
Ицо, имаш ми телефона. Когато решите, аз съм на линия! 

- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Ще ви помоля да се придържате към темата и да организирате сбирките в друга тема!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта