Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
- Кайзен
- Мнения: 1639
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
За проверка по VIN за засегнати МПС: http://info.volkswagen.de/de/de/home.html?tab=check-own-car
- ssssl
- Мнения: 950
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Много автомобили замърсяват повече от заявеното, при реален пътен тест на ADAC. http://www.theguardian.com/environment/2015/sep/30/wide-range-of-cars-emit-more-pollution-in-real-driving-conditions-tests-show
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
ssssl написа:Много автомобили замърсяват повече от заявеното, при реален пътен тест на ADAC. http://www.theguardian.com/environment/2015/sep/30/wide-range-of-cars-emit-more-pollution-in-real-driving-conditions-tests-show
Защо им отваряш очите? Тях ги интересува, че VW е "излъгал" този смешен тест, който и да го лъжеш и да не го лъжеш, той си остава НЕреален и НЕ показва какво се случва на пътя. А на пътя в твоя линк се вижда какво се случва...ама другите само викат ние нямаме defeat device и готово все едно са чисти и тровят по-малко. Апък това надуване на балона със цифрите 10 пъти над изскванията 20 пъти...а не казват, че надвишават с 0.5 единици...щото изскването е 0.08.
Как звучи: надвишават изскването с половин грам и надвишават изискването 10 пъти.
Всеки ще каже е колко е половин грам.. ама като чуе 10 пъти

- genevaboy2
- Мнения: 348
- Регистриран на: Вто 17 апр 2012 22:00
- Автомобил: Volkswagen CC
- Двигател: CUVC 2016
- Местоположение: Конфедерация Хелвеция
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Новини от Швейцарските федерлани власти :
"Берн спасява дизeлoвите Фау Ве коли втора ръка"

(Tолкова ми стана интeресно, че дадох 4 франка за вестника !!!)
Малко резюме от статията :
" Авто Салонът за коли втора ръка отвори врати в Женева. Същият ден, Федерална Агенция Пътища, забрани вносът на
марките Фау Ве, Сеат , Ауди и Шкода произведени между 2009 и 2014, екипирани със дизелов агрегат 1.2 ТДИ, 1.6 ТДИ и 2.0 ТДИ.
Fедералната Агенция пояснява, че това не се отняса за коли който вече са регистрирани в Швейцария. Последните могат да се карат или да бъдат продавани на пазара за коли 2ра употреба. 130 000 МПС-та засегнати от скандала се карат в Швейцария "
Вестник "Женевска Трубина" , 03.10.2015

"Берн спасява дизeлoвите Фау Ве коли втора ръка"

(Tолкова ми стана интeресно, че дадох 4 франка за вестника !!!)



Малко резюме от статията :
" Авто Салонът за коли втора ръка отвори врати в Женева. Същият ден, Федерална Агенция Пътища, забрани вносът на
марките Фау Ве, Сеат , Ауди и Шкода произведени между 2009 и 2014, екипирани със дизелов агрегат 1.2 ТДИ, 1.6 ТДИ и 2.0 ТДИ.
Fедералната Агенция пояснява, че това не се отняса за коли който вече са регистрирани в Швейцария. Последните могат да се карат или да бъдат продавани на пазара за коли 2ра употреба. 130 000 МПС-та засегнати от скандала се карат в Швейцария "
Вестник "Женевска Трубина" , 03.10.2015

- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20260
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
В сряда изтича срокът за предоставяне на план за справяне с проблема. За сряда е насрочено и ново общо събрание на всички 20 членове на надзорния съвет, където ще бъде избран нов председател. Очаква се това да е финансовия шеф Hans Dieter Poetsch.
Ден по-рано, във вторник, ще има вътрешнофирмена среща на около 20000 работници на концерна с новия шеф на VW - Matthias Mueller. На тази среща се очаква той да представи своя план за развитие и преодоляване на кризата.
Ден по-рано, във вторник, ще има вътрешнофирмена среща на около 20000 работници на концерна с новия шеф на VW - Matthias Mueller. На тази среща се очаква той да представи своя план за развитие и преодоляване на кризата.
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
а днес някой щеше да минава TUV, надяваме се да пише как е :)
http://www.theguardian.com/environment/2015/sep/30/wide-range-of-cars-emit-more-pollution-in-real-driving-conditions-tests-show
най-накрая общо сравнение на всички марки и модели
общо взето всички са отгоре, разликата е само в "пътите".
А и какви са тези глупави тестове, които всички потвърдиха, че нямат нищо общо с поведението на автомобила в реални условия.
Те ти искат чушки, ти караш на домати, как да не сетъпнеп автомобила да работи и на двете
http://www.theguardian.com/environment/2015/sep/30/wide-range-of-cars-emit-more-pollution-in-real-driving-conditions-tests-show
най-накрая общо сравнение на всички марки и модели
общо взето всички са отгоре, разликата е само в "пътите".
А и какви са тези глупави тестове, които всички потвърдиха, че нямат нищо общо с поведението на автомобила в реални условия.
Те ти искат чушки, ти караш на домати, как да не сетъпнеп автомобила да работи и на двете

- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
VWGT написа:а днес някой щеше да минава TUV, надяваме се да пише как е :)...
Както и се очакваше, мина без забележки.
Всъщност, имаше една, че аптечката не била сертифицирана. Довечера ще купя нова.
По-интересно ще е след няколко месеца, като мине кампанията, дето още не са я обявили. Дали тогава ще може да се мине със стария софтуер.
icoico написа:Журналистът си е тръгнал с оферта за малко над 5 000 евро отстъпка, като за самонаети лица(т.нар. "свободни професии"). Това да или не означава......
Такава отстъпка с малко пазарене можеш да получиш при който и да е дилър на която и да е марка. Не познавам никой, който да си е купил колата на обявената цена. А има едни фирми, дето вкарват коли от Белгия. При тях е още по-тънко.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 04 яну 2013 16:14
- Автомобил: Passat 7 bluemotion
- Двигател: EA189 2011
- Местоположение: uk
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
А някой знае ли,дали е възможно да не се сменя софтуера?Има предположения че ще падне мощноста на колата.Дали е възможно това?
На мен колата така си ми харесва.Казвам го защото преди няколко дни карах и ауди със същия двигател,уж една и съща мощност(140 к.с.),същата година(2011) а някак си сякаш нямаше тяга.
На мен колата така си ми харесва.Казвам го защото преди няколко дни карах и ауди със същия двигател,уж една и съща мощност(140 к.с.),същата година(2011) а някак си сякаш нямаше тяга.
- НарКол
- Мнения: 888
- Регистриран на: Чет 31 мар 2011 8:00
- Автомобил: Polo Classic
- Двигател: AFT
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
lik79, какво ти пука, след ъпдейта на софтуера чипосваш вагена и си готов. 

- Piqndurnik
- Мнения: 574
- Регистриран на: Сря 04 сеп 2013 12:01
- Автомобил: Passat Variant
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: около Мюнхен
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
lik79 написа:А някой знае ли,дали е възможно да не се сменя софтуера?Има предположения че ще падне мощноста на колата.Дали е възможно това?
На мен колата така си ми харесва.Казвам го защото преди няколко дни карах и ауди със същия двигател,уж една и съща мощност(140 к.с.),същата година(2011) а някак си сякаш нямаше тяга.
Естествено че е възможно, никой няма да ти го смени насила. Дали обаче после ще минеш прегледа, зависи от местното законодателство. И то от решения, които тепърва предстои да бъдат взети.
А понеже се говори и за хардуерни промени, няма да мине номерът да си бекъпнеш стария софтуер и после да го върнеш, а новия да го слагаш само за преглед. Ако все пак падне мощността, винаги можеш да я ремапнеш.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
това е от Кади 1.9тди 105к.с. евро 4.
на място при 3000об/мин, като вали дъжд и сондата е на 2.5м от земята и пак толкова зад колата. Предполагам че всеки може да обърне от ppb в микрограм/m3.
(NO ppb + NO2 ppb) * 1.91 = NOx µgm-3
p.s.SO2 също го замерих но поради високата относителна влажност (валеше дъжд) показанията са занижени, но пак високи.
на място при 3000об/мин, като вали дъжд и сондата е на 2.5м от земята и пак толкова зад колата. Предполагам че всеки може да обърне от ppb в микрограм/m3.

(NO ppb + NO2 ppb) * 1.91 = NOx µgm-3
p.s.SO2 също го замерих но поради високата относителна влажност (валеше дъжд) показанията са занижени, но пак високи.
Последна промяна от Andonov на Вто 06 окт 2015 14:04, променено общо 2 пъти.
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Andonov написа:Предполагам че всеки може да обърне от ppb в микрограм/m3.![]()
Всички тук по цял ден с това се занимаваме, даже не ползваме калкулатори ....
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Тайната на екологичните дизели на VW и скандалът в USA
Това е "новина" от 2014та: http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/sviat/2014/12/02/2431032_franciia_se_otkazva_poetapno_ot_dizelovite_avtomobili/
Колите се изтеглят и по план всички засегнати трябва да минат сервиз до края на 2016та.
Колите се изтеглят и по план всички засегнати трябва да минат сервиз до края на 2016та.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта