Кое въже за теглене е правилното: стоманено или еластично?
-
- Мнения: 43
- Регистриран на: Чет 27 окт 2005 18:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Определено с еластичното въже е по-безопасно. Необходимо е обаче, да се вземат мерки за разплитането (развързването). Моето е от Метро. Оплетен сезал с ластик. Краищата съм ги пъхнал в самото въже, след сгъфката и съм ги овил с изолационно тиксо. А отгоре, гумената "джаджа", която служеше против развързване. Издържа теглене на Опел на разтояние 20 км. Дано се справя все така, когато ми потрябва. Всъщност, най-добре е да не ми портябва.
- keksa
- Мнения: 967
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 2:55
- Автомобил: Golf VI
- Двигател: CAXA
- Местоположение: София
- Контакти:
редовно се дърпам с някой, дърпал съм дори лада с твърда връзка (добре че пича дето ме теглеше беше много добър шофер та не ми се строшиха зъбите), минал съм на въже над 100км в софия за последната една година по- голям ужас от стоманено въже не съм срещал... само еластичното си е истината, но наистина са много слаби особено тия найлоновите но с един два възела стават... има в OMV продават едно като колани... доста са добри, но честно казано според мен истината е да си купиш 2 карабинера и 5м алпинистко въже...
ДАНО НИКОЙ ОТ ФОРУМА НЯМА НУЖДА ОТ ДЪРПАНЕ- БЕЗАВАРИЙНО КАРАНЕ НА ВСИЧКИ
ДАНО НИКОЙ ОТ ФОРУМА НЯМА НУЖДА ОТ ДЪРПАНЕ- БЕЗАВАРИЙНО КАРАНЕ НА ВСИЧКИ
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта