Колко KW сваля климатика на автомобила?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Bratt
Drivers wanted
Мнения: 2441
Регистриран на: Пон 01 ное 2004 10:37
Автомобил: MKII
Двигател: EZhko
Местоположение: София

Мнениеот Bratt » Съб 21 яну 2006 9:53


ANNIHILATOR написа:....


"Диавиа" ти е 'ладилника ;)
opipva4a знае повече.




Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 21 яну 2006 15:58


versace написа:Направи една снимка отвътре да видим, че ми възбуди любопитството !



Ето снимка:
Изображение

Със стрелка съм отбелязал копето за смяна скалите


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Съб 21 яну 2006 18:32


versace написа: ... По принцип в Италия всички коли имат клима а защо този е слаган допълнително нямам идея ...


На моят е обикновен климатик, но също е слаган допълнително.
Знам поне още 4 Пасата, на които са слагани отделно, и всичките са италианки.

Това се получава, защото първия собственик си купува колата "Stock" щото не му стигат кинтите сигурно, или пък му се досвидяват за фабрична клима.
Обаче по някое време му идва на акъла, че ако има клима нема да му е толкова горещо.
Отива в някой сервиз и си поръчва клима. И хората му слагат - нали си плаща за това...

Същото е и положението с ел.стъклата, люковете и други фабрични екстри.


Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Съб 21 яну 2006 20:25


vasset верно че нямаш копче ЕКОН. До сега не бях виждал, а мога да кажа че съм виждал много и всякакви модели на Фолксваген. И каво компресора ти постоянно работи дори и зимата?
От каде си вкарал колата и коя година беше?

Pav3l иамх предвид че в Италия специално са супер гъзари и контета и там колата е натоварена със всички възможни екстри - климата е задължителна екстра. Когато Фолксваген произвеждат коли за Италия правят отделни от другите серии само за тях с цяло оборудване;-), . Представяш ли си колко е трудоемко слагането на климатроник специално на такава кола: ел система и електроника, ами моторчета на клапите - направо е нечовешко усилие. Сигурно собственикът е платил повече за последваща инсталация отколкото ако си го беше взел като нов!
Обратното е в Германия. Там кола с клима трудно се намира. Преди 2 месеца бях там и гледах Пасати 1999 и 2000 година като моя без клима. Направо паднах.


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Съб 21 яну 2006 21:03


Това че повечето колите в германия са без клима или климатроник си е истина!!!Аз като тръгнах да търся исках германка, самоче жена ми каза че кола без климатик не иска, и човекът който викнах да ме съветва при избора ми се исмя като му казах, че искам кола от германия с климатик.КАза че може и да намеря ама ще е много много трудно.Та затова в крайна сметка взех италианка!


Потребителски аватар
Vasseto
Мнения: 2704
Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
Автомобил: Passat B7 Passat B5_5 Jetta V
Двигател: CFFB AVF BXE
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Vasseto » Съб 21 яну 2006 22:00


Този е от Австрия.Предишния ми беше със същия климатроник и от Италия,самоче имаше допълнително копче за влкючване на компресора.Беше на свободното място на снимката и беше с копче от задните реотани на стъклото.


provigo
Мнения: 96
Регистриран на: Пон 23 яну 2006 4:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Канада

Мнениеот provigo » Пон 23 яну 2006 23:18


Здравейте на всики VW фенове,
Аз съм един от най-новите регистрирани във форума, и това ще ми е първо мнение. Много благодарности на създателите на този форум, и на всички вас които давате полезна информация.
Та бих искал и аз да се включа по тая тема.
Видях някой е зачекнал тема за домашни климатици 9000 BTU и т.н. после друг споменава че това е за 60 кубика ако не се лъжа. И всичко това е вярно, и е вярно че двигателя е 1,2 кВт.
Само че, при колите не седят точно така нещата, при автомобилите компресорите дърпат 4-5 hp от двигателя, защото климатика е доста по-мощен от 9000 BTU. А кубатурата на купето е малка, е тогава идва другия въпрос, така наречените ТОПЛОПРИТОЦИ. Всеки се е качвал в кола без климатик и знае как се нагрява тая ламарина и навсякъде има стъкла откъдето влиза слънце. Значи за да се покрие тази топлинна енергия е необходима и мощна климатична система.
Това е накратко обяснението за по-голямата мощност на климатиците на колите.
Чувал съм мои познати как коментират и си мислят, че като имат климатик, или климатороник, зимата купето се топли с климатика. Та кой ще направи това, при наличието на такъв голям топлоизточник какъвто е двигателя. Просто не е необходимо да се амортизира компресора на климатика, пък и да не говорим за ефективността му зимата. А същевременно топлинната енергия на двигателя да се отнема и изхвърля !!!
И още нещо накрая, чувал съм че VOLVО при тестовете си на колите, при -50 С , постигат в купето 22 С, и то само за 2 мин, е това вече дали е истина, и как става и аз не знам :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pac_man и 44 госта