Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
- Lion_Heart
- Мнения: 119
- Регистриран на: Съб 29 дек 2007 23:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
То с тези български пенсии народа работи докато може...докато е жив тоест...
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
с течен азот се впресоват леглата на клапаните .втулките се набиват! ех ,колко сме стари ? това са технологии от преди 35 години ! и ако не са пенсиите да учат чираците дето ви правят колите , много ще ходите пеша! 

- kirhadj
- Мнения: 719
- Регистриран на: Съб 19 май 2007 14:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
siem написа:Ето нещо ново по темата макар,че то измества малко въпроса.Вчера се върнах от море-изминати около 1200км в двете посоки.Средна скорост около 130 км/ч(карах бързичко).Пълна кола с хора и багаж.
Изгори ми не повече от 150 гр.масло.![]()
Преди да заминем смених маслото и при смяната използвах добавка за почистване на маслените отлагания.
Старото масло беше Мобил 10W40 и с него ми гореше около 700-800 гр.на 1000км.
Новото е Кастрол 0W30 (неодобрено от VAG за съответния двигател) НО 100% оригинално с доказан произход.Чудя се от къде ли идва тази разлика която никак не е малка.
Колега,каква добавка използва?
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
Колега добавката е на "Моторекс",(щвейцарска е)не и зная точно спецификацията(те не продават друга), но я взех от "Хеед-91"в Надежда на цена около 20 лв.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Лозница
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
Колега, виждам нежелание да се рещи кардинално проблема и вероятната причина е "солената" цена на труда.Жалко'
че сте далеко,бих Ви помогнал с диагностиката.
-За да сте сигурни за състоянието на двигателя ВИ е необходим редуцилвентил-разходомер.Диагностиката не е сложна,но трябва грамотен диагностик.Втория уред е обикновен вакумметър.Замерването на налягането в края на такта сгъстяване,не е най -добрият критерий.
че сте далеко,бих Ви помогнал с диагностиката.
-За да сте сигурни за състоянието на двигателя ВИ е необходим редуцилвентил-разходомер.Диагностиката не е сложна,но трябва грамотен диагностик.Втория уред е обикновен вакумметър.Замерването на налягането в края на такта сгъстяване,не е най -добрият критерий.
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
Благодаря колега, За жалост пред мен седи следния въпрос-дали гори масло от главата или от сегментите.Защото в единия случай 500-700лв ме оправят а в другия е по добре да сменя целия мотор.
За жалост до този момент не съм случил на свестен диагностик.Тези за които зная,че са добри са свободни "след месец" а за некъдърните не ми се говори...
Почти съм се навил да я ремонтирам основно тая глава, но ако след като се отвори се окажат сегменти ще бъде жалко за труда и парите...
За жалост до този момент не съм случил на свестен диагностик.Тези за които зная,че са добри са свободни "след месец" а за некъдърните не ми се говори...
Почти съм се навил да я ремонтирам основно тая глава, но ако след като се отвори се окажат сегменти ще бъде жалко за труда и парите...
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
ДОбре ти защо си карал с полусинтетика. ТОзи мотор само с пълна синтетика се кара заради маслените магистрлаи към турбото. А и сега си взел мобил който не е от препоръчаните. Купи си 5в-40 от одобренито от audi/vw и виж как ще ти харчи. Не е като да не се е случвало на този мотор да спре харча ил инамали като смениш маслото. А това, че имаш масло по резбата на свещите е от гарнитурата на капака на клапаните, да не кажа силна дума но не съм забелязал АЕБ да не пуска оттам. Аз смених гарнитурата с Елринг и след 5-6 месеца пак протече, сега я намазах със силикон и ще видим след колко време ще протече.
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пон 07 юли 2008 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
Гумички? Ха!!! Някой да е чувал за шийки или водачи на клапаните и въобще" затваряне на клапан", нагарчета и т.н.т. Без отваряне на мотора не може да се говори какво може да се постигне с едно сменяне на клапани, на сигменти, биелни лагери, гумички или каквото и да е. А да не говорим за турбото!!!
- batsasho1
- Мнения: 152
- Регистриран на: Пет 10 фев 2006 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
и друго, този мотор ако му разкопчаеш клапаните трябва да ги смениш!!! иначе ...салатааааа 

-
- Мнения: 206
- Регистриран на: Пон 07 юли 2008 17:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели
batsasho1 написа:и друго, този мотор ако му разкопчаеш клапаните трябва да ги смениш!!! иначе ...салатааааа
Абе не е задължително амаа!!!
Re: Теоретичен въпрос към специалистите по двигатели

Тук по скоро са сколонни да ти направят основен ремонт на здрав двигател-само и само за да ти вземат парите.
Патил съм много от майстори и за това вече си правя колата само при хора които не възразяват да им вися над главите докато работят и ако трябва

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта