спирачни дискове ... тема с продължение ... и добър финал

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 12 фев 2006 17:01


Rumen написа:как да си сигурен че това което купуваш е наистина това, което пише че ти продават


хехехе :) няма начин да си сигурен :) аз прилагам формулата - пазарувам от едно място, от което съм доволен и с течение на времето, съм установил, че стоките са истински, пък и дори да не са най-марковите. Обикновенно най-популярните марки се фалшифицират най-много. Приятел, който търгува с масла ме е съветвал, да си купувам "тотал" примерно, защото не били популярна марка в БГ и никой не ги фалшифицирал :)




Потребителски аватар
Sir T
the STIG
Мнения: 1403
Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Sir T » Нед 12 фев 2006 17:05


Rumen написа:Е, аз все пак не съм се насочил към престъргване, а към замяна с нови и поради тази причина отворих тази тема. И колкото и идиотски да е въпроса: как да си сигурен че това което купуваш е наистина това, което пише че ти продават (в тая държава ...)


... как да ти кажа .. НИКАК! :roll: Това е най-големия проблем с частите у нас. Може би трябва някой, който е сменял и е проверен магазина или фирма да каже .. ?!
Попадал съм на еднакви накладки, от един и същ магазин, на една и съща фирма .. едната партида спират чудно, не скърцат и не загряват лесно, следващия път сменям накладки, слагам същите - скрибучат, загряват и не спират така добре .. ?!

Аз мога да гарантирам за частите, които се продават в Камор Ауто и Дару Кар, че са истински и се доставят от BMW Group AG, но са ... за BMW :(

ps. Всички сме се скрили от студа в неделния следобед и му дръпнахме ебати чата тук :ihihih: Докато си напиша мнението и те се появили още две .. яко F5


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Нед 12 фев 2006 17:43


Sir T написа:Всички сме се скрили от студа в неделния следобед и му дръпнахме ебати чата тук.
Какаво по-хубаво от това да научиш от колегите с какво са се сблъсквали и какво ще те посъветват.

Та както си говорим за дискове пишете и за накладки (щото и те ще заминат) Аз преди бях взимал FERODO (не спортни) от D&N и бях доволен.
За момента в мен се оформя следното - дискове Zimmermann (но не надупчени/спортни) или Brembo като нещо по ми се ще Brembo-то ако е с канали и освен останалото ще достави и удоволствие за окото (поправяйте ако греша, но останах с впечатление, че има такива, които обаче не са типично sport). А за накладките - за сега гледам към Ferodo. Разбира се отворен съм и за всякакви други предложения. Никой нищо не каза за тоя Brembo Carbon.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 12 фев 2006 17:47


аз лично съм много доволен от накладки текстар - няма скърцане и свирене, на мокоро и сухо спират по еднакъв начин. Обаче явно са много меки и ще заминат бързо (съдя по черния прах по джантите, който се натрупва за нула време).


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 12 фев 2006 17:55


Това са Brembo Max, така изглеждат като нови, после (при употреба) стават светли. Не гледай, че са с 4 дупки просто такава снимка намерих.

Изображение

За Карбона не мога лично да ти кажа нищо, но изхождайки от името не вярвам да са евтини.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 12 фев 2006 18:29


Попринцип, ако искаш да си поръчаш 911, Бокстер или Кайман със карбоно-керамични спирачки (PCCB-porsche ceramic composit brakes - или нещо подобно) трябва да се заплати 8хил евро за тази екстра.
Керамичо-карбоновите дискове при тази марка се различават по жълтите спирачни апарати (стандартно на Поршетата са червени)
Предисмтвата са следните:
1. Почти два пъти по-леки (значи като умножим по 4 излича, че се спестяват над 30кг. само от дисковете)
2. ИЗдържат на нечовешки натоварвания, без да се губят спирачните качества при интензивно спортно каране

А за Ферари мисля, че за да се поръча такава спирачна система трябва да се доплати към 10хил ойро става дума за Ф430.

Сори, че пиша за такива автомобили, но серийно този пит спирачки се сещам да се използват само там.

Така, че ако тези дискове дето брабус ги е показал са найстина от Керамика и композитни материали цената трябва да е много висока.
Аз залагам 3-4хил $ за комплекта


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Нед 12 фев 2006 18:34


Не, тези за които говориш са Керамичните и наистина ценита са толкова.
Наистина има някакви карбониеви, но до колкото знам, те на се на керамична основа, просто стоманата е с по-високо съдържание на въглерод (карбон).


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Нед 12 фев 2006 18:45


В такъв слуай т.нар. Carbon за който говорят в АутоПлюс при предложението си за Brembo намя нищо общо с Carbon-a за който споменава колегата niikoo_1. Само информативно ето кка изглеждат нещата ценово в АутоПлюс (като уточнявам, това касае VW Passat 1999, Variant - т.е. изисква по-големия диск 288х255/112):
Pagid: 69лв.
Zimmermann Standart: 69лв.
Zimmermenn Sport (с дупки): 142лв.
Brembo Standart: 83.72лв.
Brembo Carbon: 112.80лв.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 12 фев 2006 18:49


Да ей това е карбона, за който говоря при МБ МЦларен СЛР, грешката е в моя телевизор, но като чук карбон и сетих за тези суперавтомобили
http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... _id=403241

Тези цени, които си дал са за един диск, нали?
Темата и мен ме зайнтересува, защото и на мойта кола дисковете за заминали - много са тънки и ми казаха при следващата смяна на накладки да ги смена задължително.
А като ми смениха накладките (купих си паджит) една седмица след това спирах по зле и от колело - найситина след смяна на накладки трябва да се внимава


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 20259
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vlad777 » Нед 12 фев 2006 18:57


niikoo_1 написа:Да ей това е карбона, за който говоря при МБ МЦларен СЛР, грешката е в моя телевизор, но като чук карбон и сетих за тези суперавтомобили
http://www.snimka.bg/profile.php?edit_p ... _id=403241


"Fibre-reinforced ceramic" според мене няма нищо общо с карбон, или греша нещо?


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Нед 12 фев 2006 19:00


niikoo_1 написа:Тези цени, които си дал са за един диск, нали?

ДА!
Съжалявам, че пропуснах да уточня - ЦЕНИТЕ СА ЗА ЕДНИНИЧНА БРОЙКА


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Нед 12 фев 2006 19:13


Да цените са добри и предполагам за мойта колица ще са малко надолу.
В нета гледах на едно място странично перфорирани дискове и накладки за 160$, така че цената в Ауто+ не е лоша. Само накладите незнам на колко пари ще се вържат при положение, че нормалните са 40лева.


Потребителски аватар
crazzy
Мнения: 159
Регистриран на: Нед 18 дек 2005 11:09
Автомобил: VW Passat B7 Ecofuel
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот crazzy » Нед 12 фев 2006 21:48


По темата за Brembo Max може много дълго да се говори и всеки да говори неща които е чул от тук от там. От моx личен опит мога да кажа точно за какво става въпрос. Лятото смених сп.си дискове с Brembo Max точно като тезиq които Брабуса е показал на снимката, в комбинация с накладки на Ferodo. Резултата през първите няколко спирания беше нормално поведение, но след като сработиха напълно мога да кажа че автомобила спира поне с 20% по-добре отпреди. Разликата най-вече се усеща когато дисковете са мокри-при дъжд или когато са загрети силно, тогава колата спира точно така когато дисковете са студени.Всеки е усещал неприятното поведение при спиране със загрети дискове как автомобила не може да спре...
За мен лично няма по-добър избор от дискове на Brembo независимо дали става въпрос за спортно шофиране или нормално. Ако не вярвате нека някой попита Sunny за стила ми на каране и за въпросните дискове!!!


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 12 фев 2006 21:50


Аз да подкрепя колегата rado_mit за престърганите дискове, гледам че само той процедира така.Аз също съм за престъргването на дискове, едното условие е да не са прегрявани(напукани), защото структурата им се променя, а от там и качествата.Другото условие е да са достатъчно дебели и след отнемането на материал, да не останат прекалено тънки.Който е работил на струг знае за какво става на въпрос и в какво се състои процеса.
Друго важно нещо, дисковете трябва да имат минимално биене и да изтласкват накладките на някакви части от милиметъра, когато автомобила не е в процес на спиране.Както писаха Sir T и др. боклучивите дискове се измятат при по-екстремални спирания и натоварвания, което не трябва да става, това означава че са некачествени.
А за корозията мога да кажа, че няма как да не се появи в този случай, когато вали дъжд или диска просто е изложен на по-влажна среда.Наличието на електролит подпомага за корозията(окисляването) и от там този кафяв цвят(окиси).
Аз си престъргах дисковете, защото имаше още живот в тях, но бяха неравномерно износени и новата накладка нямаше как да легне на цялата си площ.Всеки си решава за себе си, все пак не е е въпрос само на българщина, а и на практичност и средства.
Сега на другата кола пак ще занеса дисковете на стругар, ако се налага, това е.За мен си е напълно нормално.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 13 фев 2006 22:43


Ето така се тестват спирачни дискове при температури до 700грд.



Изображение

Става въпрос за АТЕ power disk.

http://www.mjauto.cz/powerdisk.htm

Изображение


Замислям се за такива напролет какво ще кажете.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта