Ето и малко актуално инфо от нетинфо:
"Фолксваген" възроди "Сироко"
На автосалона в Женева "Фолксваген" представи възродения "Сироко". Автомобилът се появява 34 години след оригиналния модел, чийто дизайн е дело на Джорджето Джуджаро.
Новият модел, който следва линиите на студията "Ирок", е изграден на платформата на "Голф GTI" и стъпва върху абсолютно същата база, но има по-компактни размери, информира "Спийд-прес".
В купето на автомобила има четири индивидуални места. Интериорът е подобен на този при "Голф GTI", но с още повече спортни акценти.
Въпреки спортното си излъчване, автомобилът е и практичен - багажникът му е с обем 292 л, а задните седалки могат да се сгъват.
"Фолксваген" представя нова опция със "Сироко". Автомобилът има динамично шаси с възможност за три вида настройки според желанието на водача.
При дебюта си той ще се предлага с 2.0 TFSI двигател с максимална мощност 200 к.с. Mоже да се куплира с 6-степенна механична или с DSG скоростна кутия.
По-късно моделът ще се предлага и с новите TSI двигатели и с дизелов TDI мотор.
http://netinfo.bg/?tid=40&oid=1169761
Volkswagen представи IROC
- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- Veso101
- Мнения: 913
- Регистриран на: Съб 22 яну 2005 22:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
Пак се осраха, не им стиска да произведат един сериен модел който да е като концепта.
Концепт Тигуан, красив и агресивен беше пуснат в серийно производство като Голф плюс със сменена и натруфена предница.
Същото стана с Ирока, добро концепт купе беше превърнато в хечбек с претенциозна предница.
Обаче ФВтата не са за гледане само отпред, засега има печалба концерна поради еднотипността на шаситата и интериора, но ако не разнообразят дизайна , ще загазят.

Концепт Тигуан, красив и агресивен беше пуснат в серийно производство като Голф плюс със сменена и натруфена предница.
Същото стана с Ирока, добро концепт купе беше превърнато в хечбек с претенциозна предница.
Обаче ФВтата не са за гледане само отпред, засега има печалба концерна поради еднотипността на шаситата и интериора, но ако не разнообразят дизайна , ще загазят.


Последна промяна от Veso101 на Чет 06 мар 2008 12:44, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Вто 05 фев 2008 23:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: http://www.avtosklad.bg
- Контакти:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта