Ми като че ли..
Бора....
Пасат или Бора
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Колега,
мислех че днес като попита в Благоевград, ти стана ясно. Но щом желаеш да имаш и някакви писмени доказателства ... Аз ще ти препоръчам Пасат. Не защото аз карам. Аз също като теб се чудех преди година и половина. Но избрах Пасат. И не съжалявам. Моите уважения към всички, каращи Бора, но Пасат-а винаги ще е по-масовата кола /за добро или не чак толкова/. Мисля, че ти сам каза - цените са почти едни и същи /на Пасат и Бора/. Но Пасат-а е по-висок клас кола. Имам точните числа, и ако искаш, мога да ти ги цитирам. Пасат-а е по-дълъг /не много, но има значение/ - като база /предна-задна ос/, и оттам е по-устойчив, и вози по-добре. Мисля, че като цяло разликата в дължината /броня-броня/ не е чак толкова голяма, и няма какво толкова да се притесняваш за паркиране. Пасат-а е малко по-голям и като ширина /коловоз/ - оттам и устойчивостта. Във височината разликата беше пренебрежителна. Пасат-а предлага повече място на задната седалка - мисля че ти ще го оцениш /не си с размерите на Наполеон, а и си семеен - засега с 1 дете, дано скоро и повече .../
Разправят, че на Пасат-а му било слабо място окачването. Може. Ама я ми кажи окачване на кола, което по нашите пътища д аможе да издържи. И какво, като на Голф & Бора им е по-добо окачването, да не би да не се чупи ? Може и да е малко по-скъпо, но пък за сметка на това возията на Пасат е по-добра. Пасат-а е кола за дълъг път - доколкото знам, ти често пътуваш, и ще го оцениш.
Желая ти успех, и да намериш хубав Пасат, и да си го караш дълго, а после да го смениш с чисто нов Пасат !
P.S. В Благоевград май ти спомена нещо за Октавия ? Октавията е на базата на Бора-та, но има малко повече вид на Пасат /и май по размери е между тях/. А какво мислиш за СуперБ - този модел е ИЗЦЯЛО на базата на Пасат ? Въпреки че и аз се замислях за Шкода, но ме разубедиха ...
мислех че днес като попита в Благоевград, ти стана ясно. Но щом желаеш да имаш и някакви писмени доказателства ... Аз ще ти препоръчам Пасат. Не защото аз карам. Аз също като теб се чудех преди година и половина. Но избрах Пасат. И не съжалявам. Моите уважения към всички, каращи Бора, но Пасат-а винаги ще е по-масовата кола /за добро или не чак толкова/. Мисля, че ти сам каза - цените са почти едни и същи /на Пасат и Бора/. Но Пасат-а е по-висок клас кола. Имам точните числа, и ако искаш, мога да ти ги цитирам. Пасат-а е по-дълъг /не много, но има значение/ - като база /предна-задна ос/, и оттам е по-устойчив, и вози по-добре. Мисля, че като цяло разликата в дължината /броня-броня/ не е чак толкова голяма, и няма какво толкова да се притесняваш за паркиране. Пасат-а е малко по-голям и като ширина /коловоз/ - оттам и устойчивостта. Във височината разликата беше пренебрежителна. Пасат-а предлага повече място на задната седалка - мисля че ти ще го оцениш /не си с размерите на Наполеон, а и си семеен - засега с 1 дете, дано скоро и повече .../
Разправят, че на Пасат-а му било слабо място окачването. Може. Ама я ми кажи окачване на кола, което по нашите пътища д аможе да издържи. И какво, като на Голф & Бора им е по-добо окачването, да не би да не се чупи ? Може и да е малко по-скъпо, но пък за сметка на това возията на Пасат е по-добра. Пасат-а е кола за дълъг път - доколкото знам, ти често пътуваш, и ще го оцениш.
Желая ти успех, и да намериш хубав Пасат, и да си го караш дълго, а после да го смениш с чисто нов Пасат !
P.S. В Благоевград май ти спомена нещо за Октавия ? Октавията е на базата на Бора-та, но има малко повече вид на Пасат /и май по размери е между тях/. А какво мислиш за СуперБ - този модел е ИЗЦЯЛО на базата на Пасат ? Въпреки че и аз се замислях за Шкода, но ме разубедиха ...
golfer написа:<KrIs> написа:Пасата е за улегнал мъж, а Бора-та за младеж със спортен дух.
а голфа е за сополанковци![]()
L&R трябва да те почерпи.
Бора-та е Голф Седан, така приема ли се колега

Да споделя и за колегата с Пасата "изтребител" ... не споря, но определено ако си сериозен мъж на години, процентите клонят към Пасат (дал бог Файтон) отколкото към компактния клас. Вече, коя колко е бърза ... е съвсем друга тема.
Колега ти ме пита на ЛС за Пасата.Ще ти достава удоволствието да покараш Пасат 1.9тди п.д. и убеден съм че ще забравиш за Бората.
А това за окачването,нека да не те притеснява,почти 25к съм навъртял от както е в мен предницата не е мръднала.Ако си я караш нормално,без да минаваш пез дупките като див,няма да имаш проблеми.
Бива си я и Бората,обаче Пасата с Бора никога не бих го заместил!
А това за окачването,нека да не те притеснява,почти 25к съм навъртял от както е в мен предницата не е мръднала.Ако си я караш нормално,без да минаваш пез дупките като див,няма да имаш проблеми.
Бива си я и Бората,обаче Пасата с Бора никога не бих го заместил!
- poGo
- Мнения: 637
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз съм за Бора! С 2 ръце! Пък и като гледам %-те нещата са на кантар.
Бората е много по красив и модерно изглеждащ автомобил (според мене, колегите с Пасатите да не ми се сърдят). При еднакви (или поне подобни) други условия и без да правиш компромиси с техничеаски параметри за мене просто тука няма дилема!

Бората е много по красив и модерно изглеждащ автомобил (според мене, колегите с Пасатите да не ми се сърдят). При еднакви (или поне подобни) други условия и без да правиш компромиси с техничеаски параметри за мене просто тука няма дилема!
- poGo
- Мнения: 637
- Регистриран на: Сря 01 мар 2006 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
madmen написа:poGo написа:Аз съм за Бора! С 2 ръце!
Бората е много по красив и модерно изглеждащ автомобил (според мене, колегите с Пасатите да не ми се сърдят).
Едно към едно - съгласен!![]()
Само че мен ме брои за предубеден и необективен
ХАХАХАХА И аз съм предубеден, макар че никога даже не съм се качвал на Бора!!

Двата основни "+", които повлияха на решението ми да купя моето Поло бяха, че е 2002г. и че на мене ми напомня отпред на Бора, а отзад на Голф 4.



- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Един 100% ов глас за Пасата.Бора-та е много добра за класа си ама аз много много не се кефя на половинчатите многофункционални неща.Ако искаш нещо за града и по спортно си земи Голф,ако ти трябва голяма кола с принадлежащия комфорт и имидж-клас си зимай Пасат.Случея на Бората е ни риба ни рак-хем има и от Голфа ем и от Пасата ама не надминава нито едното от двете.Да не се обидят колегите с Бората.Пасата е друг клас ,а и спициално визията на Б5 и просто феноменална.В крайна сметка за работа можеш да си вземеш ено поло чист дизел за 4к и сутрин да си ходиш с него хем да не му береш много дерта пък и можеш да го даваш на жената
P.S.Един познат преди месец продаваше Ауди А4 130 к.с. и Пасат 115 к.с. от Швеицария ако имаш интерес пиши Л.С. да питам и да ти дам телефона.

P.S.Един познат преди месец продаваше Ауди А4 130 к.с. и Пасат 115 к.с. от Швеицария ако имаш интерес пиши Л.С. да питам и да ти дам телефона.
- imedarov
- Мнения: 1722
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
От темата "Смяна на носачи на В5"
От темата "Цени" в Сервизи
Здравейте трябва сменям носачите от ляво.
Два долни и един горен.
Това средно по 200лв на носач са доста париSmile
Какво мислите за рециклираните.
Знам че има няколко човека из софия които ги рециклират и сменят само тампона и шарнира в носа4а.
Някои кара ли с такива.
Иначе от дясно съм с оригинални на Ленфьордер но дадох 1000лв за носачи и смяна
От темата "Цени" в Сервизи
Части:
1. Комплект накрайници къси+дълги - 2бр. Febi
2. Шарнири - 2бр. Febi
3. Тампони носачи - 2бр. Boguet
4. Тампони стабилизираща щанга - 2бр. Topran
От 1 до 4 - 260лв. Частите са набавени от Dosy
5. Предни амортисьори - 2бр Bilstein
6. Маншони на кормилната рейка - 2бр.
7. Разни дребни крепежни елементи
От 5 до 7 - 240 лв Хеед 91
Колата е VW Bora 1.9 TDI PD - 99г.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
наи ве4е се усеща с товаР 4е пасата е по добре,защото няма 4овек да спори 4е с 200кила в багажника и няколко 4овека в купето бората губи возията;докато пасата се справя що годе успешно.още едно плюс4е за по големия клас е резултата при краштестовете,останалите доводи за междуосие ве4е са дадени.и няма смисъл да се спори защото и двете коли имат плюсове и минуси но не са един клас;и двете са ФВ и двете са хубави 

SLO написа:imedarov написа:Амо кажи кога ти е удобно и ела покарай и Бора ТДИ п.д. и сам ще си избереш след като направиш сравнение между мойта бора и пасата на SLO.
Колега,карал съм Борчето на колегата Wizi,също 1.9 тди п.д. и просто няма место за сравнение,и той е карал моя Пасат ще си каже и той мнението.Бива си я и Бората,всичко хубаво,обаче чувството е като в голф,помалко,потясно,друга е возията,просто друг клас кола.
И как така кола от един и същи производител,помалкия клас ще превъзхожда поголемия?!
Можеби само като цени за поддръжка,всичко друго е в полза на Пасата!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта