да допълня - това а 90 / 100 вата крушки е така. мисълта ми беше светлината да е като 90 / 100 вата крушка, а не самата нея в същност.
точно в събота привечер подредих голфа до кола с ксенон 10 000К / леко синкавее /. имаше мъгла. и познайте - моите фарове по - ми харесаха / не защото са си мои /.
не ми е пробем да извадя 400 лева за ксенон, просто се убедих, че такава инвестиция освен многото ефект "wow" няма особено голяма друга файда.
мисля, че както каза колегата - добре настроени фарове + отлично работещи крушки = чудесно осветление без селски изпълнения.



фарове за Голф 4, питанка
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Колега, извинявай, но от постовете ти разбрах че искаш лампа с голяма мощност. Относно ксенона - прочети статията /статиите/ - няма смисъл (дори напротив) ксенона да е над 4000 К. Лично аз не съм чувал да има 10 000 К ксенон - стига да не е "изхвърляне" на продавач /навремето беше много модно да пишат по касетофоните че са стотици и хиляди даже ватове/. Специално за ксенона НЕ важи правилото "колкото повече, толкова по-добре". Но си прочети статията - там си пише всичко /мисля че колега ти беше пратил линк към нея/. Ако искаш да се ограмотяваш още, а и разбираш руски, мога да ти пратя допълнителни материали.
Успех, и приятен ден !
Успех, и приятен ден !
TDI-RS написа:да допълня - това а 90 / 100 вата крушки е така. мисълта ми беше светлината да е като 90 / 100 вата крушка, а не самата нея в същност.
точно в събота привечер подредих голфа до кола с ксенон 10 000К / леко синкавее /. имаше мъгла. и познайте - моите фарове по - ми харесаха / не защото са си мои /.
не ми е пробем да извадя 400 лева за ксенон, просто се убедих, че такава инвестиция освен многото ефект "wow" няма особено голяма друга файда.
мисля, че както каза колегата - добре настроени фарове + отлично работещи крушки = чудесно осветление без селски изпълнения.
10000к НЕ свети хубаво,сложи си до 5000к и ще видиш разликата,ще ти светят 3 пъти повече от колкото сега,имам мерцедес с оригинален ксенон,на който му смених крушките с 8000к и значително намаля видимостта.Истината е до 5000к,мах 6000к,а за този голф,за който говориш мисля,че съм го виждал по Надежда,беше тъмна,двуврата 4-ка ГТИ с много син ксенон,който освен за визия за друго не става!
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
8000k свети по-слабо от хубава халогенна крушка!
Оригинално автомобилните производители вграждат 4100к, което е максимално близо до дневна светлина - сиреч бяло! Всичко нагоре е за сметка на осветеността. Philips предлагат едни крушки ColorMatch, чието предназначение е да заместят изгоряла ксенонова крушка и са на 5000к. Синеето не се получава от температурата на цвета, а от пречупването през лещите. От 8000к нагоре се ползват повече за естетика, отколкото за реална осветеност. Масово китайските производители правят подобни крушки и китове. Почти всички автомобилни производители ползват за първоначално вграждане Osram или Philips. Аз бях си сложил 4100к Philips bi-xenon кит на предишния ми автомобил, но цената му беше доста солена. Сега се оглеждам отново за някой, който работи с истински китове като тези на Philips, защото CNS, фирмата от която ги купих май фалира ..
Оригинално автомобилните производители вграждат 4100к, което е максимално близо до дневна светлина - сиреч бяло! Всичко нагоре е за сметка на осветеността. Philips предлагат едни крушки ColorMatch, чието предназначение е да заместят изгоряла ксенонова крушка и са на 5000к. Синеето не се получава от температурата на цвета, а от пречупването през лещите. От 8000к нагоре се ползват повече за естетика, отколкото за реална осветеност. Масово китайските производители правят подобни крушки и китове. Почти всички автомобилни производители ползват за първоначално вграждане Osram или Philips. Аз бях си сложил 4100к Philips bi-xenon кит на предишния ми автомобил, но цената му беше доста солена. Сега се оглеждам отново за някой, който работи с истински китове като тези на Philips, защото CNS, фирмата от която ги купих май фалира ..
-
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Какви ксенони какви 100 ватови работи бре. Ако не знаете питайте всеки опитен шофьор ще ви каже, че от жълти крушки за мълга специално няма по-добри.
Пък жълтите без мъгла знаете колко добре се справят. Почти нищо не се вижда.
В мъглата колкото е по силна светлината и по-бяла е по-лошо щото ще виждате само нея без да можете да видите колите отсреща или пътя. Изводите ги оставям на вас...
Пък ако някоя вечер се чудите що ви карат в насрешното с тия 100 ватови като сте, пак се върнете и прочетете тука. Щото всеки като кара особено извънградско и го облъчите с 200 вата къси ще ви влезе в насрешното, а няма да излезе през мантинелата заради ваще фарове, нали се сещате.
А ксенона колко е добър е спорно. Щото през лятото е действително по-добър от всчки, но зимата ... едва ли.
Пък тея сините ако искате да сте селтик или рейнджър и да се отличавате сред другите простодушни стават. Но не предполагам че са върха на сладоледа. Ефекта се получава и със сини габарити за по 2 лева абсолютно същия. Че даже и по добре.
Не е нужно да давате по 50 лева за сини крушки.
А човека питаше за крушки все пак .... Не за ксенонови системи и тн.
Пък жълтите без мъгла знаете колко добре се справят. Почти нищо не се вижда.










Пък тея сините ако искате да сте селтик или рейнджър и да се отличавате сред другите простодушни стават. Но не предполагам че са върха на сладоледа. Ефекта се получава и със сини габарити за по 2 лева абсолютно същия. Че даже и по добре.



А човека питаше за крушки все пак .... Не за ксенонови системи и тн.

- Svetilio
- Мнения: 376
- Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
blacki написа: Не е нужно да давате по 50 лева за сини крушки.
синьо им е само името, светят си напълно бяло, светлина максимално близката до дневната!
Та както обещах - днес мнение за Osram Cool Blue - Philips определено е по-добър, но Osram с цена 12 лв за брой си е BEST BUY решение. Ако парите не са ви чак такъв проблем - Philips е избора 100%. Общо взето мнението ми съвпада с това което прочетох по тестове ,ревюта и т.н.
И още нещо...никой не може да ме убеди , че 12 лв за добра крушка са пари на вятъра, пък били те и "СИНИ"
P.S. предишните ми крушки бяха General Electric - или са били мн. зле или новите са наистина добри

- Svetilio
- Мнения: 376
- Регистриран на: Чет 04 май 2006 20:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
при мен габаритите от Филипс комплекта са по-сини от крушките. Виждат се сини през стъклото на фара и ме дразнеше отначало. Но светят много силно и бяло! Утре снимка
А Osram мисля че мярнах в Praktiker /не съм 100 % сигурен дали бяха COOL BLUE/
Philips има в спец.магазин на ул. Проф М. Бичев 5 ,срещу Алианц до Ауто+ тел 946 15 70 , продават и xenon на Philips......но май бяха скъпи отделно само габаритите

Philips има в спец.магазин на ул. Проф М. Бичев 5 ,срещу Алианц до Ауто+ тел 946 15 70 , продават и xenon на Philips......но май бяха скъпи отделно само габаритите
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 95 госта