За колко време ви затопля парното?;-)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 28 дек 2006 10:59


Rabbit_TDI написа:
Memo написа:.Ако парното ти тепърва почва да духа топло след 15 мин. надали проблемва ще е само термостат.За да духа топло на парното му трябват 30-40 градуса на водата.

От 30 градуса ще се стоплят само ескимосите- :D Температурата на човешкото тяло е 36 градуса.
Преди да си сменя термостата показанията бяха максимум 70 градуса на дълъг път и в колата само миришеше на топло
:wink:




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Чет 28 дек 2006 11:23


Днес сутринта в 05.30ч, при - 5 градуса и никакъв трафик по улиците в Русе, за да отлепи стрелката на Пасата, му бяха нужни 2.5 километра и 4 минути, а за да стигне 90 градуса - 8 минути и 8 километра. Това е при спокойно каране, включен климатроник, подгряване на шофьорската седалка и фарове.


Потребителски аватар
tbs_niki
Мнения: 270
Регистриран на: Пон 18 дек 2006 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот tbs_niki » Чет 28 дек 2006 11:49


при тези ниските температури след километар започва да подухва сравнително топло. преди това не го пускам за да може да загрява колата


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 28 дек 2006 12:17


kaloyan22 написа:
Rabbit_TDI написа:
Memo написа:.Ако парното ти тепърва почва да духа топло след 15 мин. надали проблемва ще е само термостат.За да духа топло на парното му трябват 30-40 градуса на водата.

От 30 градуса ще се стоплят само ескимосите- :D Температурата на човешкото тяло е 36 градуса.
Преди да си сменя термостата показанията бяха максимум 70 градуса на дълъг път и в колата само миришеше на топло
:wink:

Май не се резбираш много с отоплителните уреди.Поне това което съм учил по тихнически инсталации беше ,че най-ниската температура за работещо парно е 30-40 градуса.Ако ти духа постоянно над темепературата на човешкото тяло и отгоре ще се потиш яко.На човешкото тяло е нужна околна температура 18-20 градуса.


Потребителски аватар
many
Мнения: 816
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот many » Чет 28 дек 2006 12:30


tbs_niki написа:при тези ниските температури след километар започва да подухва сравнително топло. преди това не го пускам за да може да загрява колата



:да: И аз съм така


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Чет 28 дек 2006 17:40


трябваше и да дадете пояснение мята ли ви изгорял дунапрен от клапата през духалките в купето :) Моята мята - парното сигурно е нажежено ама вътре - дудук :) ама защо ми трябваше да разглеждам снимките на Ваското1 - направо ми е кошмар при мисълта аз или някой друг да ми изкорми колицата така ! :cry:


Потребителски аватар
Emo
Мнения: 314
Регистриран на: Пет 18 юни 2004 13:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Emo » Чет 28 дек 2006 17:46


Rabbit_TDI написа:
kaloyan22 написа:
Memo написа:.Ако парното ти тепърва почва да духа топло след 15 мин. надали проблемва ще е само термостат.За да духа топло на парното му трябват 30-40 градуса на водата.

От 30 градуса ще се стоплят само ескимосите- :D Температурата на човешкото тяло е 36 градуса.
Преди да си сменя термостата показанията бяха максимум 70 градуса на дълъг път и в колата само миришеше на топло
:wink:

Май не се резбираш много с отоплителните уреди.Поне това което съм учил по тихнически инсталации беше ,че най-ниската температура за работещо парно е 30-40 градуса.Ако ти духа постоянно над темепературата на човешкото тяло и отгоре ще се потиш яко.На човешкото тяло е нужна околна температура 18-20 градуса.


Температура на топлоносителя 30-40С в топлообменника при естествена конвекция като в къщи - става, за да си охлаждаш бирата, но ако пуснеш и духалка си добре дошъл в Лапландия, тая аналогия с това което си учил не е много на място. 18-20С при скорост на въздуха до 1m/s, ако подухне става страшно щото ти 'размазва' граничния слой (в тая връзка има едно понятие индекс на студа). Въобще температурният комфорт е сложна работа.

Моята загрява между 5 и 20 минути до 90С, зависи как я карам и каква е външната температура.

п.п. мале какви обърквации станаха с тия цитати . . .


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Чет 28 дек 2006 18:10


Тук трябва да се започне с това при каква експлоатация /градско,извънградско,магистрала,на място/ за колко време задухва топло понеже разликата е значителна-на място TDi то има да го чаааакам да ме стопли докато на магистралата /понеже имам само 2км за да се кача на нея/ след 5мин спирам свалям якето и продължавам ! Така че от 100мнения може да има 100различни версий :lol:


Потребителски аватар
Mury
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 15 юли 2005 21:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Mury » Чет 28 дек 2006 21:08


kaloyan22 написа:По принцип VW двигатели са конструирани да работят на по-високи температурни режими и през зимата е гот. На Опелите вентилатора се включва веднъж в годината :lol: Та на който по -бавно му затопля парното явно термостата не е напълно изряден.


Незнам за ФВ ама на Алфата ми нормалната работна температура лятото е 90-100 гр. :wink:


Потребителски аватар
divna_
Мнения: 555
Регистриран на: Вто 30 ное 2004 0:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот divna_ » Чет 28 дек 2006 22:55


Аз съм 1.4 и след 4-5 минути си духа топло


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Чет 28 дек 2006 23:32


За 2-4 мин. става жега,адска жега е след 4-та минута,при студент двигател и 1050 оборота.


Потребителски аватар
bu4komobil
Мнения: 804
Регистриран на: Вто 25 апр 2006 11:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Труро

Мнениеот bu4komobil » Пет 29 дек 2006 6:26


а дали няма значение и ако колата има агу,каде е свързан изпарителя,защото много газаджии твардят че ако е свързан към парното ще загрява побавно
Stivi написа:Тук трябва да се започне с това при каква експлоатация /градско,извънградско,магистрала,на място/ за колко време задухва топло понеже разликата е значителна-на място TDi то има да го чаааакам да ме стопли докато на магистралата /понеже имам само 2км за да се кача на нея/ след 5мин спирам свалям якето и продължавам ! Така че от 100мнения може да има 100различни версий


Потребителски аватар
shenko
Мнения: 1115
Регистриран на: Сря 04 май 2005 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот shenko » Пет 29 дек 2006 9:45


имах една Астра, като тръгна от Хасково чак на Вакарел се стопляше :Mr Green Fun , но сега с пасатите за 2-3 мин. лъха топличко :D


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Пет 29 дек 2006 9:45


pacoboy написа:За 2-4 мин. става жега,адска жега е след 4-та минута,при студент двигател и 1050 оборота.

Това сигурно е през лятото :lol: , пиши как е през зимата?


Потребителски аватар
bobo7
форумно КГБ
Мнения: 9453
Регистриран на: Чет 16 юни 2005 20:43
Автомобил:
Двигател: AGN
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот bobo7 » Пет 29 дек 2006 9:51


4-5 минути без климатик, духа само в кръката и затварям към купето.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта