Палене с пуснати фарове?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Сря 03 яну 2007 16:17


bomber написа:
Scarchu написа:
А най-добре е при студено време и да бъде натиснат амбриажа с цел освобождаването на двигателя от гъстото масло на диференцияла+СК.

Да и на мен инстуктора ми го беше казал това :)


То по принцип трябва да е навик зиме и лете защото освен казаното предотвратяваш и евентуално палене на скорост ако си се разсеял и не си изключил.




Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 04 яну 2007 15:29


1/ Ако искаш да имаш по-дълъг живот на акумулатора, палиш с натиснат съединител и изключени други консуматори!
2/Изключването на плеара по време на палене, е екстра на самия плеар, щото трудно ще чуеш шума на запалилия двигател ако си надул музиката :D


Потребителски аватар
joro_kem
VW експерт
VW експерт
Мнения: 3974
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
Двигател: AXR DFFA
Местоположение: Пловдив

Мнениеот joro_kem » Чет 04 яну 2007 15:45


kaloyan22 написа:Изключването на плеара по време на палене, е екстра на самия плеар
не съм съгласен с теб, колега. това не е въпрос на екстра, а въпрос на взимане на захранване от определено място.


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 04 яну 2007 15:56


joro_kem написа:не съм съгласен с теб, колега. това не е въпрос на екстра, а въпрос на взимане на захранване от определено място.


И аз си мислех така, като си взех тази кола - винаги при стартер се гасеше. Докато не издъхна оригиналния акумулатор /на 6,5 години/. Смених го, и престана да се изключва /без да променям нищо по захранването на музиката/. Просто акумулатора е "клякал", и са се задействали защитите на музиката.


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Мнениеот K22 » Чет 04 яну 2007 16:09


joro_kem написа:
kaloyan22 написа:Изключването на плеара по време на палене, е екстра на самия плеар
не съм съгласен с теб, колега. това не е въпрос на екстра, а въпрос на взимане на захранване от определено място.


Знаачи:
1/акумулатора е супер-колата пали от раз и на запалени фарове и в студа!
2/На моята кола си свързвах по един и същи начин 3 плеара-старо Сони, Санг и само Блаупункта който ми откраднаха имаше такава екстра на която много се кефех!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anton76 и 118 госта