Писна ми! Завъртях се за пореден път...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Anonymous

Мнениеот Anonymous » Сря 21 юли 2004 12:55


vaskoto1 написа:то няма рецепта за тия случаи дето да е безгрешна. пък и да има то няма многомного време да мислиш.
маи всичко опира до вестибуларен апарат и координация на движенията.
иначе казано трябва да си майстор на меча... :lol:

Ами прави сте, така е. Решил съм като взема следващото дзверче да ходя малко да потренирам овладяване на такива ситуации на полигона :twisted: че нещо явно координацията ми я няма :(




Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 21 юли 2004 13:38


S666 написа:
vaskoto1 написа:то няма рецепта за тия случаи дето да е безгрешна. пък и да има то няма многомного време да мислиш.
маи всичко опира до вестибуларен апарат и координация на движенията.
иначе казано трябва да си майстор на меча... :lol:

Ами прави сте, така е. Решил съм като взема следващото дзверче да ходя малко да потренирам овладяване на такива ситуации на полигона :twisted: че нещо явно координацията ми я няма :(

Ами честно казано ми се струва безмислено, защото не можеш да предвидиш ситуация, та да я тренираш, пък и условията на пътя със сигурност няма да са като тези на полигона. Освен това ама хич не изпитвам желание да си тормозя умишлено почти 14-годишната каручка с разни въртенета и т.н., и да я изпитвам какво ще ми се строши първо. :D


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 21 юли 2004 13:42


не не полезно е не си прав.
почваш да усещаш кога колата е добре и кога не е. това усещане за сцепление с пътя можеш да го получиш само с въртележки и с нищо друго. а и хич не е задължително да си трошиш колата. може и по друг начин-зимата на широко и си правиш всякакви експерименти. само да има сняг или лед. и няма проблем.


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Сря 21 юли 2004 14:19


vaskoto1 написа:не не полезно е не си прав.
почваш да усещаш кога колата е добре и кога не е. това усещане за сцепление с пътя можеш да го получиш само с въртележки и с нищо друго. а и хич не е задължително да си трошиш колата. може и по друг начин-зимата на широко и си правиш всякакви експерименти. само да има сняг или лед. и няма проблем.

За снега и леда съм напълно съгласен. Тогава не товариш колата чак толкова, но пък и сцеплението й и поведението й са коренно различни.
Иначе, вярно дори и тогава ще получиш усещане за контрола върху нея и самото и държане, но върху лед. :D


IvanIvanov
Мнения: 8
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Писна ми! Завъртях се за пореден път...

Мнениеот IvanIvanov » Пет 23 юли 2004 13:49


feb написа:Днес за пореден път при ляв завой и нагорещен гладък асфалт задницата ми поднесе и се развъртях по пътя от Железница на абсолютно сухо място, а определено не карах бързо! Добре че нямаше много коли, а тази която беше най-близо спря навреме, за което силно благодаря на шофьора й!
Едва ли има значение, но окачването ми е доста меко. Колата е Г2 GL.
В задните гуми най-вероятно ми е проблема и явно ще трябва да ги сменям, освен ако не може да има друга причина, за която не се сещам.
Ще препоръчате ли някакви свястни гуми 185/60 14", на прилична цена?
Сегашните са Мишелинки, но дясната ми е поизтрита (останал е около 4-5 мм грайфер), а и явно са доста поостарели вече. Апропо, как се разбираше коя година са произведени?
Благодаря! :wink:


абсолютно си провери амортисьорите и тампоните отзад, както и тампоните на задния мост.... това не става от гуми, освен ако няма пясък в завоя, а вслучая явно няма.... и аз така се въртях на кръстовището на к.Величков и пътя за О.Купел... и то с читави гуми.... оказаха се амортисьори


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Пет 23 юли 2004 15:49


ок
ще се проверя задължително
мерси :D


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 04 авг 2004 9:44


Мхм, доколкото съм чувал (не съм пробвал) :D За да изправиш подаваш газ като си със задно предаване, а при предно отпускаш газта... то е и логично ми се струва, въпреки че почнеш ли да се въртиш отърване няма, мене на подбалканския как ми занесе... овладях го беше нанагорнище... ама и аз луд със 70 в остър завой... гонех един форд фокус...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 04 авг 2004 9:47


точно обратното е!
задното те избутва а предното те издърпва.
ако поднесе със задно-просто натискаш спирачки и готово.
а с предно-газ!


Потребителски аватар
Nova
Мнения: 806
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 0:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Nova » Сря 04 авг 2004 10:12


Е да де, ама като си със задно и натиснеш спирачка, ако си тръгнал да се завърташ ще продължиш, а ако дадеш газ би трябвало да изправи. Както и да е не споря и ще слушам знаещите :) дано не ми се наложи. :)


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Сря 04 авг 2004 11:48


:P ...може да попредам няколко урока... :P
for a small fee, of course... 8)
бих пийнал биричка например... :lol:


Потребителски аватар
feb
Мнения: 174
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 20:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот feb » Пон 16 авг 2004 21:52


Смених си гуменките. Сложих предните отзад, а задните ги смених с новички и са отпред. Не мога да кажа със 100% сигурност, но като че ли сега е доста по-стабилна каручката. :wink:
Иначе ходих и на шок тест за амортесьорите. Всички с изключение на предния ляв са поостарели но с още живот, според човека който ми прави теста. Никоя от графиките не навлиза дори в жълтата зона, ама аз не знам какво трябва да се гледа друго!?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 17 авг 2004 1:16


vaskoto1 написа:по принцип си прав. аз лично имам ниско мнение за голфа точно поради това че е много къс. колкото е по къса базата толкова по кофти-ако си забелязал всички голфове бегачки без изключение в завоя са на 3 колела. същото важи и за другите по късички колици.
това ти поставя много особени въпросчета по отношение на окачването.


Батка това нещо с трите колела знаеш ли от къде идва..така е понеже тежеста на колата в завои остава предимно на трите колела..а това което не е натоварено в завоя виси в въздуха понеже пружината е къса и твърда и не се опитва да се разтегне(избута гумата)а също и амортесьора е прекалено твърд за да пусне гумата да опира в земята....
това явление го има i при нормалното окачване,но там не натоварената гума се влачи по земята( върху нея пак няма тежест и тя не играе никфа роля в точно този момент)понеже пружината се разтяга и амортесьора е мек и я пуска да се разтегне докрай:) дано си разбрал кфо искам да кажа ...
ако не си пусни си някой път ВРЦ rally шампионата и го изгледай ..там ше видиш Импресата 555 как и се вдига гумата и на нея :)Ако кажеш че и тя не е стабилна защото zадната гума и е в въздуха .....не че съм им фен но може да ти прозвучи по убедително:)

Аз наскоро си сложих червени пружини Апех с Газови Амортесьори(Най твърдите които имаше)И сега и при мен става ефекта на вдигнатата задна гума но мога да ти кажа че колата ми е много по стабилна от един "Дълъг и Тежък" Пасат или която и да е по голяма кола (Не говорим са А6 или А8) е вярно е че няма такова друсане но пак си заслужава като я видиш как е легнала,а и как се държи в завоите ...
P.С. Дано сте ме разбрали правилно
опитах се да се изразя взможно най ясно


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 17 авг 2004 16:34


геометрия му се вика...
паралелепипед и силите които му влияят...
а ако вкараш голфче в завой при същите условия и същата скорост като импрезата ще разбереш че размера има значение...
правилно ли съм те разбрал?


Потребителски аватар
Sachko
Мнения: 643
Регистриран на: Нед 15 авг 2004 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bansko/Sofia
Контакти:

Мнениеот Sachko » Вто 17 авг 2004 17:10


ами май не сме се разбрали...аз имах предвид че когато гумата на колата се вдига това не означава че не е стабилна и исках да ти кажа че на всички коли с ниско и твърдо окачване става така няма значение дали е Голф или кфото и да е
а ако пускаме импресата и голфа нека поне и голфа е 4Х4 Rally примерно и тогава не се знае кое ще излезне по добре от завоя (според мен де)
значи ако е с голяма скорост сяка кола би тръгнала да се завърта (както на момчето му се е случило)само че от там нататък зависи от задкърмилното устройство
в единия случеи си се върти докът спре а в другия просто минава с вратите напред през завоя и излиза...:)
пак дано сме се разбрали
щото ако не сме може да почерпиш по биричка някъде и да се разберем :)


Потребителски аватар
gti_power
Мнения: 429
Регистриран на: Нед 04 юли 2004 18:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: сф.

Мнениеот gti_power » Вто 17 авг 2004 18:11


аз не че много разбирам но това с поднасянето е много странно !
3 неща

1- лоши гуми
2- лоши amortersiori
3- тампони по задницата ( мене са ми за смяна и имам чувството че сам със задно много ми се клатушка , на малко да влеза в едим магазин миналия ден )

а за карането няколко пъти сам го докарвал като поднесе(ръчна яко) с гас да иа оправя не трябва да се прекалава с газта и въртенето в другата посока ;-)

поздрави! ;-)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта