
колата е перфектна ...и като качество и като експлоатация, за двигателя нама какво да говорим стандартен ФВ дизел, имай в предвид, че дизеловия Шаран го скъсват от каране, затова не бъди сигурен в км. които ти обявяват, друг е въпроса с бензиновия, той е повече семеен автомобил за събота и неделя и може да се намери на малко км. за цени около 12-14 хил. лв. дизелите на тази цена са 250 хил. км. и ако са карани нормално имат ресурс до някаква ревизия още 100 най-много ....
провери турбината ...там можеш да има ядове ремонта и е около 500 лв., не се вълнувай много от годината на производство ...купетата са здрави, виж предницата, колата не трябва да бяга от фобричните допуски иначе може да имала удър и от там да е избягало нещо...което не подлежи на реглаж, виж задницата ако се е отворила на стенда означава, че задните тампони са тръгнали не да се разбиват а да гният и мачкат .... ауспуха си е ауспух проверяваш, виж там ли му е катализатора, кога е сменян щото на около 200 хил. си за нов, задължително виж дали има печка и трябва да работи ...ако няма някой я е свалил, провери каретата и биалетките 8те са дребен кахър/, гледай да си вземеш кола от по предна година с разглобяеми шарнири /40 лв./ отколкото да си с цял носач /140 лв./ , провери дали има вой в скоростите .... те трябва да са с масло декстрон и там няма смяна и доливане ... ако вият е лошо

абе накратко метай се на колицата и не пести 1000 лв. за някя по добра ...тези пари ще ти се върнат колата е много добра ... мани дето ти обясняват някой небивалици ...от хора дето искат вертикално излитане

а относно Зафирата .... колега моля те недей .... първия проблем с рейката ще си с 2500 лв. назад недеееееей
