16-то място за VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 юни 2007 18:17


Жигулите и московците са в движение на толкоз години щото някога се е чакало по 5-15 години за кола от Мототехника и слуд туй като се земат се гледат като писано яйце-в гараж,разработване и т.н./половината Лади особенно гъзарската 1500С са карани само на сватби ,а собственицит им на море са ходили с влака/.Ако бяха експлоатринаи като западните/кола дет си я зимаш от магазина и след 5 години като изкараш повече пари зимаш нова/ до ся да са умрели 100 пъти.Ако не ме лъже паметта на соц колите основен ремонт на 100-200 к ,което за един Г2 е смешна цифра.Отделно че не могат да се наречат и руски щото сички мотори са крадени ,а Жужа е Фиат-че :wink:




Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пет 29 юни 2007 18:49


А те западните не ги гледат-специализирани сервизи,специални масла,от скъпи по-скъпи.Карат ги само по асфалт и т.н.Баба Жужа всяка събота или неделя е по язовири и чукари :lol: Масло- каквото има,промишлен (бял) бензин с малко масло да е по-мазничък и газ :D


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пет 29 юни 2007 18:58


Ами колко западни коли стоят в гараж и колко от тях на 10 годишна възраст нямат 300 к километри - отговора е много малко :idea: Колко от тях сяка неделя им сменят нещо :wink: Пък в БГ Жигулите нямат нужда от специализиран сервиз щото секи сервиз е специализиран за тях/та 70% от майсторите на кво мислиш са се учили :wink: /.Отделно западните коли ако мислиш че не ходат по къра.Спомням си преди доста години баща ми докара едно Ауди 80 на вуйчо ми колата беше нещо 79-81ва 1.5 дизел и беше карана от кравар -майко кво миене вън и вътре падна.После след няклко години 3-4 имаше смяна на сегменти и гумички на клапани пред блока :lol: .Преди 7-8 години я продаде и колата е сменила 10 собственика с пълномощно.Миналата година един циганин го издири да му я прехвърли -колата още е змей и се движи цялата накичена в "тюнинги" и кувиорчета ,че и не е ръждясала.


Потребителски аватар
dekata
Мнения: 314
Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот dekata » Пет 29 юни 2007 19:17


Знам че ходят по къра,но и там остават някои :D А на това Ауди за което пишеш му остават още 10години да стигне годините на Жужа.Не отричам ,че има(или имаше)корави западни автомобили,но не трябва да отричаме и съветската материална част :wink: По Дискавъри гледах как една учукана УАЗка дърпа разни модерни джипове и пикапи закъсали в калта.И там казаха''Тук без проблем минават само руските машини" :wink:


Потребителски аватар
walentin
Мнения: 519
Регистриран на: Чет 22 мар 2007 19:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот walentin » Съб 30 юни 2007 14:20


Дани бой, по скоро е вярно , че който е взел веднъж ФВ ,не посегнал към друга марка , камо ли японска. Смяната на всеки японски чарк е велико приключение.За нова пружина и аморт. в маздамоторс ми искаха 1000лв и две седмици за доставка. По моргите обикаляш и нема и нема. Ангренажен ремък за мазда е 75 лв на Гейтс ,а за пасат'96 е 9.50лв.пак на Гейтс. Никога вече японска кола !!!По-добре некоя френска кочина, за която има секви железа евтини и трошиш - сменяваш .Това го казвам въпреки че от всички коли най - омразни са ми френските.

Последна промяна от walentin на Нед 01 юли 2007 13:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Съб 30 юни 2007 20:03


Четох няколко пъти статията, и се натъжавам още повече!Клиентите купуват технологии вградени в колите , които все още не са с висока степен на надеждност / с цел експанзия на пазара и смъкване на себестойността се правят редица компромиси / Да изкара 5 години максимум и после - айде към България! :(


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Пон 02 юли 2007 12:20


musura написа:Аз доколкото стоплих, май иде реч за класация на база тестовете на ауто-билд, а там са тествали само Туаран и няма как да поставят Шкода примерно пред VW :)

Класациите се правят на базата на TUV в Германия и данните са от всички сервизи събрани заедно.Смятам всеки знае какво е TUV....
Така че не може да се отрече достоверността на данните,пък и това е най-големия пазар на автомобили в Европа. :wink:
Също така се взимат в предвид и това дали са доволни шофьорите от надежноста на колите си.

Последна промяна от peshoxx на Пон 02 юли 2007 12:28, променено общо 1 път.


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пон 02 юли 2007 12:24


класацията изобщо не е коректна - да се обощава за марките като цяло
нека е по класове, картинката ще е друга
на мазда модела 3 -равним с голфа няма да е на 1 место - гаранте, твърде много кусури има ;)
а примерно фв имат един крив модел - турана дето дърпа яко всички от марката надолу....


Потребителски аватар
peshoxx
Мнения: 631
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 1:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот peshoxx » Пон 02 юли 2007 12:33


One написа:класацията изобщо не е коректна - да се обощава за марките като цяло
нека е по класове, картинката ще е друга
на мазда модела 3 -равним с голфа няма да е на 1 место - гаранте, твърде много кусури има ;)
а примерно фв имат един крив модел - турана дето дърпа яко всички от марката надолу....

Колега,в на ТUV извадките ,всичко е по модели и марки и повреди ,които са се случили и отстранили и то в най-големия пазар в Европа. Няма как да вярвам на сульо и пульо и на разни там майстори,които са видяли някои развалени коли от някой си модел и казват ,че е боклук. През извадката са минали десетки милиони автомобила и мисля,че е по-коректна.Това е и най-издаваното и реномирано списание в Европа с най-добра техническа база все пак. :!:
Гледал съм класацията по класове и модели и да ти кажа Голфа сега е в доста незавидна позиция,колкото и да не ни се иска.Просто факти..... :!:


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 02 юли 2007 12:41


Не знам колко са хубави новите японки, но един приятел има чисто нова Corolla от магазина, само на 40к км е разхода й на масло е на 1л/1000км.Тази кола винаги е карана с възможно най-добрите масла на Castrol....проблема обаче е друг, просто тая серия са дефектни и са маслари, в Toyota вдигат рамене въпреки че май още е в гаранция :?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта