babayagaaa написа:на магистралата се качих, подгоних се с неква S-класа, занулих комютъра и под 240 не паднах, даде ми разход 23/100км
Батка как така не падна под 240, то малко трудно се стига с тоя двигател, АКО не е пипан нещо де

babayagaaa написа:на магистралата се качих, подгоних се с неква S-класа, занулих комютъра и под 240 не паднах, даде ми разход 23/100км
madmen написа:Я тука да питам и аз. Има ли някой с 1.8Т на метан. Ако може да сподели цена на уредбата, евентуално проблеми, как върви, колко пари на сто км. примерно .... все в тоя род. Става дума за Пасат.
Че нещо ми е влязъл в полезрението един такъв, но искам да съм подготвен предварително -> метан или газов инжекцион. Карам средно по около 35 - 40 хил.км годишно, така че горивото трябва да е алтернативно...... Не ме убеждаваите за дизел моля, аз съм си убеден, но не открих нито едно ТДИ на под 300хил.км ........
Я тука да питам и аз. Има ли някой с 1.8Т на метан. Ако може да сподели цена на уредбата, евентуално проблеми, как върви, колко пари на сто км. примерно .... все в тоя род. Става дума за Пасат.
Че нещо ми е влязъл в полезрението един такъв, но искам да съм подготвен предварително -> метан или газов инжекцион. Карам средно по около 35 - 40 хил.км годишно, така че горивото трябва да е алтернативно...... Не ме убеждаваите за дизел моля, аз съм си убеден, но не открих нито едно ТДИ на под 300хил.км ........
Dan4ote написа:VW-fenka написа:Ами колега то нали и метанът е газ. Разбира се, че метан се слага и на бензинови двигателиДруг е въпросът дали е икономически изгодно...
Е по-евтино от метан не знам да има:)
VW-fenka написа:Знам, че метана е най-евтин..., но колко ти излиза да си сложиш метанова уредба? Метановата уредба стува от 800 до 2000 лева ( докато избиеш тея пари с евтиния метан...)....газовата уредба най-скъпата е 1000 лева. В някои случаи е по-добре колата да си се кара на бензин или дизел!
Dan4ote написа:..много, много, много по-евтино на метан.
DTS-GOLF 4 написа:..А по добре не слагай газ или метан на 1.8Т-защото се съсипва двигателя.
Jerom написа:DTS-GOLF 4 написа:..А по добре не слагай газ или метан на 1.8Т-защото се съсипва двигателя.
Защо пък да се съсипва?ако е добре сложена и читава уредбата какъв е проблема?Верно гавра си е ама от техническа гледна точка?Най много се ебават дюзите когато се кара на газ...Е, и ако случайно гръмне нещо...ама то тва ако се поддържа двг неправилно.
babayagaaa написа:Jerom написа:DTS-GOLF 4 написа:..А по добре не слагай газ или метан на 1.8Т-защото се съсипва двигателя.
Защо пък да се съсипва?ако е добре сложена и читава уредбата какъв е проблема?Верно гавра си е ама от техническа гледна точка?Най много се ебават дюзите когато се кара на газ...Е, и ако случайно гръмне нещо...ама то тва ако се поддържа двг неправилно.
то ако беше тая кола за метан - щеше от завода да излиза с метан ...
ще кажете че по онова време не е имало метан ...
Защо пък да се съсипва?ако е добре сложена и читава уредбата какъв е проблема?Верно гавра си е ама от техническа гледна точка?Най много се ебават дюзите когато се кара на газ...Е, и ако случайно гръмне нещо...ама то тва ако се поддържа двг неправилно.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Rosen Stankov и 95 госта