Дизелова Jetta с пробег 900 000 км

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Cherepaha
Мнения: 951
Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Дизелова Jetta с пробег 900 000 км

Мнениеот Cherepaha » Вто 28 авг 2007 9:31


Stoi написа:Като награда за дългото ползване на колата, представителството на VW му дало да използва безплатно за 6 месеца SUV Touareg с десет цилиндров турбодизелов двигател.


Деееба и скръндзите. Четох (пак в щатите), че некъв пич направил 1 000 000 км на СААБ 9000 и веднага му подаряват чистак бърсак нов 9-5, а не са му го дали да го покара 6 месеца ... :banghead:




Потребителски аватар
realityman
Мнения: 206
Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот realityman » Вто 28 авг 2007 9:34


ChernoGTI написа:чудо голямо.....моя голф е на 650000....поне така пише а всъщност колко са?никой не знае
е, колега спокойно може да минеш джетата след време!
много яка машинка имаш! браво!


Потребителски аватар
веселин
Мнения: 8226
Регистриран на: Пет 20 май 2005 18:36
Автомобил: SkodaFabia 1 sedan
Двигател: BNM 1.4 TDI-PD 2007
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот веселин » Вто 28 авг 2007 11:08


Аааааааааа нема да се давам на некъв хъмериканец - напук на нашите пътни и горивни условия - мисля да го бия тоя рекорд - ако тоя спре сега ми трябват още 650 000 :drive Тражим спонсор да ми финансира околосветско пътешествие и екип механици /сещам се за двама добри - скоро даже се и бракуваха :wink: - хем ще си направят и туристическа обиколка за медения месец/ Че утепем сички нови дизели по отношение на надеждност - олд скуул рииш ли :023: :012: :012: :012: :drive :drive :drive Алооо - Порше Бг - звънете,не ме жалете!!! :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 28 авг 2007 14:03


connor cane написа:Съвсем нормално е за атмосферен дизел да навърти толкова без проблеми. Съвременните турбодизели обаче са съвсем друга бира - те ако изкарат 200 К си е добре. Просто старите печки са тромави и шумни, ама просто устроени, здрави и надеждни, докато сега с тия турбини, интеркулери, хиляди датчици и какви ли не простоттии максималния пробег на двигателя е много намален. То и какъв е смисълът да е много де - тези автомобили са конструирани да изкарат 5 години или 200 К км и след това да бъдат заменени с по-новия модел. Просто и ясно - но не по джоба на нашего брата.
А в Америка пътищата са хубави, горивата качествени, а като я гледам тази Джета, 100% е гаражна - човекът си я е гледал. Да е жив и здрав и още да си я кара с кеф. :lol:

Не се изказвай неподготвен :lol:


Потребителски аватар
flash
Мнения: 751
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
Автомобил: Golf III GT TDI
Двигател: 1z 1994
Местоположение: София/Плевен

Мнениеот flash » Вто 28 авг 2007 14:15


Rabbit_TDI написа:
connor cane написа:Съвсем нормално е за атмосферен дизел да навърти толкова без проблеми. Съвременните турбодизели обаче са съвсем друга бира - те ако изкарат 200 К си е добре. Просто старите печки са тромави и шумни, ама просто устроени, здрави и надеждни, докато сега с тия турбини, интеркулери, хиляди датчици и какви ли не простоттии максималния пробег на двигателя е много намален. То и какъв е смисълът да е много де - тези автомобили са конструирани да изкарат 5 години или 200 К км и след това да бъдат заменени с по-новия модел. Просто и ясно - но не по джоба на нашего брата.
А в Америка пътищата са хубави, горивата качествени, а като я гледам тази Джета, 100% е гаражна - човекът си я е гледал. Да е жив и здрав и още да си я кара с кеф. :lol:

Не се изказвай неподготвен :lol:



И аз не съм съгласен че нафтата в USA е по-качествена от европейската , а пък и пътищата не са по-добри от немските ;)


Потребителски аватар
tskostov
Мнения: 494
Регистриран на: Нед 11 фев 2007 0:39
Автомобил: Seat Ibiza MK III 2002
Двигател: 1.4 16V
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот tskostov » Вто 28 авг 2007 14:29


ебаси....дано и моя дизел да издържи толкова!!!!! :) не бих го сменил ако изкара!!!!


Vento_Power
Мнения: 979
Регистриран на: Вто 28 авг 2007 20:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vento_Power » Сря 29 авг 2007 10:42


ДИЗЕЛ ЗАВИНАГИИИ :birthday


Потребителски аватар
fourkoa
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 18 авг 2007 12:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот fourkoa » Вто 11 сеп 2007 17:20


eeeee бая пъти е ходил до ранчото дедото.да е жив и здрав да е кара още толкоз
иначе швабчо е стиснат като менгеме--топлийка да му вкараш в гъза струшки ше излезат


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Вто 11 сеп 2007 18:50


connor cane написа:.... Съвременните турбодизели обаче са съвсем друга бира - те ако изкарат 200 К си е добре. Просто старите печки са тромави и шумни, ама просто устроени, здрави и надеждни, докато сега с тия турбини, интеркулери, хиляди датчици и какви ли не простоттии максималния пробег на двигателя е много намален....

Ела и кажи на мойта да мре , че вече е на 210000км(по километраж) , а ако дойдеш на 23-и на пистата може да ги пробваме с твойто 1,4 :lol: А по темата на мойте майстори на служебния голф 2 1,6Д километража му е стпрял на 7++++++ км преди 1 година :!: а на въпроса дали го бива ........ последния подвиг с него беше прибиране на Фият купе на платформа (двете тежат можеби 2 тона ) и 4-ма вътре у голфо от София до Пловдив и карахме само със 80 защото много се люшкаше платформата , заради купето че го качихме с гъзъ напред :lol:


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Вто 11 сеп 2007 22:21


учебната ми кола(шофиорските курсове) беше голф 2 1.6 ТД на
600 000 км, с добра подръжка, това е 2-ри двигател на колата

: vw fen


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Съб 15 сеп 2007 18:23


.

Последна промяна от misho_GTI на Пон 19 мар 2012 22:06, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
vodoo
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vodoo » Нед 16 сеп 2007 0:42


това с хубавия дизел в Америка си е направо заблуда. Стиснатите немци от Auto Bild правиха сравнение между Мерцедес ML 320 CDI и Тойота Лексъс Хибрид, да пробват кое е по на сметка. този тест беше проведен в Америка - от единия до другия край. заради ниското качество на нафтата по онези крайща екипа си караше и нафта от Германия. това са си го написали те. но за атмосферен дизел става. мойто Г2 1,6 ТД го откраднаха на 372 хиляди (по километраж), а доста живот ми се виждаше да има в него.


Потребителски аватар
Denko_be_maina
Мнения: 180
Регистриран на: Пон 08 яну 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Denko_be_maina » Пон 17 сеп 2007 18:02


Голем праз
открили топлата вода :D
баща ми имаше преди 10 години мерцедес 123-ка на 1 милион км 240д
след това имаше бмв 524тд на 670 00 км

а сега една история за моя голф
голф 2-ка излезнал зимата на 84-та година месец малък сечко
бил е пощаджиика в град бремен
имам незнаино как но запазена документация на голфа до 92-ра година
там стойностите по книжка са някви си 320 000 км
97-ма година голфа е купен от един приятел на баща ми
за километрите който са изминати през периода 92-ра 97-ма можем само да гадаем но голфа е каран 2-3 години от приятеля на баща ми който е минал около 200 000 км с него като е сменявал консумативи само и разни работи по окачване
след което голфа е продаден на полицай който го кара 2 години
и след това колата попада в мен
от както е в мен е минала 140 000 км
преди 1 година отварях мотора да сменям гарнитура на главата че беше издухала
аз знам за едни 680 000 км
а колко са реалните едва ли някой знае а и на кой му пука :twisted:


Потребителски аватар
greda
Мнения: 727
Регистриран на: Вто 04 сеп 2007 14:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот greda » Вто 18 сеп 2007 7:27


Това е братя железният автомобил. Според мен той е в основата на любовта на повечето от нас :yeaha: към VW. Първата ни служебна кола е 2-ка дизел 1,6. Горкият "Гого", както го наричам, не си спомня колко човека са го карали да не говорим за километри.... Аз лично му навих 50к да не говорим за другите 8) А какво му се е случвало в Австрия само той си знае :twisted:
Честно казано мен лично тази кола ме запали на тема VW.

А че щатския дилър на марката е скръндза, съм напълно съгласен. Като не иска да му подарява SUV, можеха да прежалят някое правнуче на джетата :wink: :wink:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта