VW vs Fiat
Понеже искаш конкретни мнения -имам много близък приятел с браво и за сравнение с голф/баща ми е с голф/,мога да ти кажа следното-карал съм достатъчно и двете коли:усещането за комфорт при фиата е по-добро/дизайн,екстри/.От там нататък разликата в качеството на материалите е много голяма-говоря за счупени дръжки,копчета,лайсни и т.н при фиата.А за екстрите,които при фиат са повече-не се лъжи.Многото електроника на италианска кола около 95г. изкарва точно 5 г. и след това чака тебе да я оправяш.Окачването несъмнено на голф е по-здраво и по мое лично мнение не по-скъпо.За возия-въпрос на вкус-пробвай!Аз лично във фиата се чуствам по-несигурен,колата е по-литкава,не седи на пътя добре.Колегите по-горе много правилно са те насочили към голф 3-просто не го сравнявай с фиат.Такова сравнение е адекватно за коли след 2006г-там вече почти всичко е еднакво/без цените/ и емблемите отпред са различни.Обаче ако говорим за около 95г. това са едни от последните много здрави сглобки на VW и сравнение с аналози на фиат въобще не може да става.Успех с избора!!
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Вто 30 окт 2007 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Търговище
ufffffffffffff
az li4no sam imal fiat punto i to 99 godina i trqbva da ti kaja 4e egolqm bokluk...dobre 4e na vreme se otarvah ot nego i si kupih VW GOLF 3 1.9 TDI i se rodih
- Madj0
- Мнения: 1104
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: ufffffffffffff
svetulcho написа:az li4no sam imal fiat punto i to 99 godina i trqbva da ti kaja 4e egolqm bokluk...dobre 4e na vreme se otarvah ot nego i si kupih VW GOLF 3 1.9 TDI i se rodih
Ако се научиш да пишеш и на БГ ще се родиш пак !!!
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Понеже никои не каза нищо конкретно относно разходите за тая кола(фиата визирам), мисля че трябва и аз да се изкажата:
1.4 12в - вроден дефект кофти мазане на разпределителен вал, висок разход слаба гъвкавост демек не става.
1.6 16в върви доста
снощи даже го карах хареса ми ама братчеда каза 11-12 градско с климатика
( много е)
1.8 16в много върви и много харчи
2.0 20в същото
Да погледнем от към данъци значи 1.4 няма мощ няма и висок данък от тук 1 + за него (ама само толкова ). 1.6-103 коня което е с 2 коня над 1 ниво (до 74 kw-101 коня) което означава че само пътния данък ти е 124.96 лева ( според калкулатора на нап),а др 2 мотора са повече коня значи и повече данък
.
Дано съм бил полезен
1.4 12в - вроден дефект кофти мазане на разпределителен вал, висок разход слаба гъвкавост демек не става.
1.6 16в върви доста


1.8 16в много върви и много харчи
2.0 20в същото

Да погледнем от към данъци значи 1.4 няма мощ няма и висок данък от тук 1 + за него (ама само толкова ). 1.6-103 коня което е с 2 коня над 1 ниво (до 74 kw-101 коня) което означава че само пътния данък ти е 124.96 лева ( според калкулатора на нап),а др 2 мотора са повече коня значи и повече данък

Дано съм бил полезен

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
bbboiko2004 написа:Понеже никои не каза нищо конкретно относно разходите за тая кола(фиата визирам), мисля че трябва и аз да се изкажата:
1.4 12в - вроден дефект кофти мазане на разпределителен вал, висок разход слаба гъвкавост демек не става.
1.6 16в върви достаснощи даже го карах хареса ми ама братчеда каза 11-12 градско с климатика
( много е)
1.8 16в много върви и много харчи
2.0 20в същото![]()
Да погледнем от към данъци значи 1.4 няма мощ няма и висок данък от тук 1 + за него (ама само толкова ). 1.6-103 коня което е с 2 коня над 1 ниво (до 74 kw-101 коня) което означава че само пътния данък ти е 124.96 лева ( според калкулатора на нап),а др 2 мотора са повече коня значи и повече данък.
Дано съм бил полезен
за 1.4 100% съгласен, карал съм малко, но достатъчно и не става. се едно е 1.1 дизел така върви, даже и по-зле. 1.6 е моя, има 90 коня има и 103 като 103 е италианската версия, другото е правено за германия и разликата е само в софуера, на газ ако му туриш обикновенна газова предполагам няма да го има това ограничение, но не съм сигурен. при мен въри доста добре, аз лично съм доволен. наистина харчи около 12 ГАЗ градско с клима без клима там някъде. извънградско е между 7.5 до 8.5 газ. 1.8 съм чел само, че е добър избор, харчел като 1.6 ама въври повече. така и предполагам е. за 2000 кубика 5 цил. не бих го избрал, доста основни ремонти срещнах по него. данъка ми наистина е 125 лв, но се плаща 1 път годишно и горе долу не ме бърка, предпочитам да го плащам ама като тръгна да изпреварвам да не треперя като с 1.4. ходовата част нямам забележка засега, но колата е нов внос и не тропаше като я взех не тропа и сега без да съм сменял. не знам как са на голф 3 частите, но тук ще ти кажа- носач приличен 60-65 лв, кормилен накрайник 15-тина лв, биалетка комплект 15 кинта, накладки от 25 до + безкрайност, тпс 120 лв, радиаторче парно от 50 до 120 лв. тези неща не съм ги сменял, то аз и нищо не съм сменял хич де, но им знам цените горе долу. тва за носачите си зависи от тях колко са истински, но факт е, че шарнира е едно цяло с тях. а да, смених лагерчета на стартера по 1,5 е едното:)
- bbboiko2004
- Мнения: 4295
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
- doko
- Мнения: 487
- Регистриран на: Пон 18 сеп 2006 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:Е то и на Голф 1.4 не е никак добро решение
И защо да не е добро решение ??
Едиснтения му кусур е, че не върви кой знае колко, нормално е човек който взима 1.4 да не очаква чудеса.
24 лева годишен данък, евтино каско, гражданска, мотора си е мн здрав, харчи малко, понася газова без ядове, евтина подръжка и части

FIAT - Fehler In Alle Teilen най точно отговаря на духа на марката . Май само форд използват по гадни материали в интериора на колите си от фиат.Единствено двигателите им над 1.4 и комън рейл-дизела JTD са добри,но пък качествата им според мен не могат да компенсират калпавите материали и сглобка.Не е нормално за мен кола 97-8 г. да и избелеят пластмасите на стоповете и да е супер захабена отвътре ,да хлопа и трака всичко ,което може да се сети човек .Дизайна им е супер лигав ,подчинен на някаква моментна мода и не ми допада на мен лично,въпреки,че много хора ги кефи.Та фиат си струва ако търсиш непременно по-нова година кола с много екстри за малко пари,което според мен не е особено добро решение,защото хубаво и евтино няма,всичко се плаща ако не веднага в момента на покупката ,то след това при подръжката и ремонта.Необходим е много много късмет да случиш точно твоя фиат да се падне читав и да не създава проблеми по-големи от която и да е друга кола.Голфа естествено не е идеалната кола,която никога не се разваля,но поне е доста по-надежден ,лесен и евтин за подръжка с по-качествени материали и по-добра сглобка от фиат,което за мен го прави по-добрият автомобил ,независимо от това ,че за същите пари е няколко години по-стар от един фиат.За сравнение с пасат пък въобще не може да става и дума.Просто разликата в класовете и Класите е непреодолима за фиат. 

ми аз не съм запознат с цените на гражданските, не са много близки като цени на почти всички видове двигатели? така че основния разход да бъде само данъка? аз понеже голф 3 съм карал малко, пасат повечко, но не става дума за това тук- то не ги обсъждам, гледам другите кой какъвто лаф чул се опитва да го вкара тук, ама на фиат браво не знам колко от вас са се качвали да карат. мноо ясно че се чупи фиата, горе долу колкото голфа. а дали малко по-малко или малко повече зависи от какъв екземпляр намериш. може да се окаже, че голфа го правиш всеки ден, а аз фиата всеки 3 месеца. сеа за дизайна всеки лично си решава, но ако си купиш голф за примерно 4 бона то ще е 92-94 година, обикновенно без клима. след 1,5 година каране например той ще е на преклонна възраст, на възраст, на която трудно се продава автомобил вече. а фиата ще е поне 97, да не каже и по-нов. кой колко ще се чупи няма да коментирам щото никой не знае от нас. обаче едно е да продаваш кола 97-99, друго е 92-94, като голфа може би ще е без климатик, който с всеки изминал не месец, а ден става стандарт, докато фиата в повечето случай е с клима. поне аз така гледам на нещата. когато търсих кола гледах и голфове, имах бюджет 4 бона и по-нов голф от 94 без клима не намерих. а фиата го платих 3300 97 с клима и куп други простотии. засега не съжалявам и грам, времето ще покаже. гаранция коя няма да се чупи нямаш- може да я имаш на една единствена база и тя е на колко километра реално е колата, е моята е на истински 148 000 и смятах поне още 50 000 да нямам грижи, 7000 вече ги минах и имам сменени 4 тампонччета на биалетки, 2 лагерчета стартер, една антена ремонтирана от мен и тва е
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта