обороти в съотношение с разход!!! ВЪЗМОЖНО ЛИ Е КАЖЕТЕ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Чет 03 яну 2008 9:47






Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 03 яну 2008 9:50


бе незнам ама на хонда сивик 96г. 1.5 16В 90 коня въртящия и момент почваше от 4000 оборота.демек на тея обороти почваше да дърпа както си требе и според мен при тея обороти не е икономик по икономична ше е ако се кара в оборотите преди 4000 където нема толко нютони ама си върви ссокойно. :D


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 03 яну 2008 10:44


StS написа:http://www.volkswagen.bg/volkswagen_service/volkswagen_service/umwelt_technik/kraftstoffsparen/

Най-лесният начин да спестите гориво е да превключите възможно на бързо на по-горна предавка. При 50 км/ч на втора скорост двигателят има нужда от двойно повече гориво в сравнение с четвърта и три пъти повече в сравнение с пета. Модерните мотори могат да работят и при по-ниски обороти - под 1500 оборота на минута. такаааааа....а терминът възможно направи ли ти впечатление!"Възможно" означава ли натоварване на ДВГ на ниски обороти при лошо мазане?????!
Интересно за кои модерни мотори става въпрос....дизелови,бензинови?Доста неточно....още повече,че кой знае защо т.н МОДЕРНИ мотори са по-скоро високооборотни(защо-това е тема на друг разговор )......
Съвети с толкова неточни понятия бих поставил под сериозно съмнение....по-точно авторът им!


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 03 яну 2008 10:45


myrshavija написа:На някой от 1.6/101к.с. беше около 5000, ама не помня на кой точно. Дано не греша :D

Не позна!


Потребителски аватар
Damian01
Мнения: 169
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Damian01 » Чет 03 яну 2008 10:59


производителя ви казва, да превключвате на по-висока предавка, колкото е възможно по-рано (за мен поне това е въпрос на усещане, един шофьор винаги може да усети кога двигателя почва да се мъчи с излишно високи или излишно ниски обороти и съответно да смени предавката). щом като този който е произвел колата е написал това, не разбирам логиката на някои колеги които го оспорват. в града например как да караш при 2800 оборота да речем - това за моето венто са 85-90 км.ч на равен път.


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Чет 03 яну 2008 11:08


Damian01 написа:производителя ви казва, да превключвате на по-висока предавка, колкото е възможно по-рано (за мен поне това е въпрос на усещане, един шофьор винаги може да усети кога двигателя почва да се мъчи с излишно високи или излишно ниски обороти и съответно да смени предавката). щом като този който е произвел колата е написал това, не разбирам логиката на някои колеги които го оспорват. в града например как да караш при 2800 оборота да речем - това за моето венто са 85-90 км.ч на равен път.

Чак 2800.....но 2200-2500 при сменяне на 3-4 и 4-3 спокойно се поддържат...скоростта варира от 50 до 70 км/ч...


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Чет 03 яну 2008 12:06


martineli написа:бе незнам ама на хонда сивик 96г. 1.5 16В 90 коня въртящия и момент почваше от 4000 оборота.демек на тея обороти почваше да дърпа както си требе и според мен при тея обороти не е икономик по икономична ше е ако се кара в оборотите преди 4000 където нема толко нютони ама си върви ссокойно. :D
това ако е VTEC-E бирата е много различна :lol: ... пак пиша "добрите" обороти не са заковани точно на макс въртящ момент, желателно е колата да е в обороти при които разполага с поне 50% от максималния - демек около 2000-2500. Точно затова Приуса е с Аткинсън ДВГ, понеже там още при 15-20% се постига добро КПД и примерно спокойно може и с 1500 да движи... и точно затова най-новата vtec модификация на ниски обороти едниния входен клапан го държат отворен по време на сгъстяването с цел на ниски обороти да е по цикъл на Аткинсън, а при високи по Ото. Поне така е обяснено, не че съм карал такава :)


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Чет 03 яну 2008 12:23


restless написа:това ако е VTEC-E бирата е много различна :lol: ... пак пиша "добрите" обороти не са заковани точно на макс въртящ момент, желателно е колата да е в обороти при които разполага с поне 50% от максималния - демек около 2000-2500. Точно затова Приуса е с Аткинсън ДВГ, понеже там още при 15-20% се постига добро КПД и примерно спокойно може и с 1500 да движи... и точно затова най-новата vtec модификация на ниски обороти едниния входен клапан го държат отворен по време на сгъстяването с цел на ниски обороти да е по цикъл на Аткинсън, а при високи по Ото. Поне така е обяснено, не че съм карал такава :)

не не беше ви-тек .
ама и аз туй казвам защо (като се заговорихме за хондата) трябва примерно в града да се кара на оборотите в които въртящия момент е най голям примерно 4000-7000 като колата си върви леко и на по ниски обороти и така е по икономична.
пък за тея които толко се притесняват как ше качат баир на 5-та и колата ше е икономична-ми има ена много проста тактика -когато газта е натисната на едно полочение и не се мърда а колата почва осзаемо да губи мощност и скороста еми тогава се слага по-ниска предавка . те затва са ги измислили хората.
в крайна сметка то не може "и на работата лекото и на хлеба мекото". :D


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Пет 04 яну 2008 11:08


О максимален въртящ момент при 5000 оборота, много е това бе. За максимална мощност по става :wink:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот joker » Пет 04 яну 2008 11:25


zdravko_dimitrov1986 написа:О максимален въртящ момент при 5000 оборота, много е това бе. За максимална мощност по става :wink:

и аз мисля,че някои хора бъркат максималната мощност с максималния въртящ момент.. :wink:
От radotom съм запомнил една сентенция,която е много важна и обяснява всичко- Мощността продава автомобила,а максималният въртящ момент печели състезания!



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 98 госта