обороти в съотношение с разход!!! ВЪЗМОЖНО ЛИ Е КАЖЕТЕ?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
StS написа:http://www.volkswagen.bg/volkswagen_service/volkswagen_service/umwelt_technik/kraftstoffsparen/
Най-лесният начин да спестите гориво е да превключите възможно на бързо на по-горна предавка. При 50 км/ч на втора скорост двигателят има нужда от двойно повече гориво в сравнение с четвърта и три пъти повече в сравнение с пета. Модерните мотори могат да работят и при по-ниски обороти - под 1500 оборота на минута. такаааааа....а терминът възможно направи ли ти впечатление!"Възможно" означава ли натоварване на ДВГ на ниски обороти при лошо мазане?????!
Интересно за кои модерни мотори става въпрос....дизелови,бензинови?Доста неточно....още повече,че кой знае защо т.н МОДЕРНИ мотори са по-скоро високооборотни(защо-това е тема на друг разговор )......
Съвети с толкова неточни понятия бих поставил под сериозно съмнение....по-точно авторът им!
- Damian01
- Мнения: 169
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 12:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
производителя ви казва, да превключвате на по-висока предавка, колкото е възможно по-рано (за мен поне това е въпрос на усещане, един шофьор винаги може да усети кога двигателя почва да се мъчи с излишно високи или излишно ниски обороти и съответно да смени предавката). щом като този който е произвел колата е написал това, не разбирам логиката на някои колеги които го оспорват. в града например как да караш при 2800 оборота да речем - това за моето венто са 85-90 км.ч на равен път.
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Damian01 написа:производителя ви казва, да превключвате на по-висока предавка, колкото е възможно по-рано (за мен поне това е въпрос на усещане, един шофьор винаги може да усети кога двигателя почва да се мъчи с излишно високи или излишно ниски обороти и съответно да смени предавката). щом като този който е произвел колата е написал това, не разбирам логиката на някои колеги които го оспорват. в града например как да караш при 2800 оборота да речем - това за моето венто са 85-90 км.ч на равен път.
Чак 2800.....но 2200-2500 при сменяне на 3-4 и 4-3 спокойно се поддържат...скоростта варира от 50 до 70 км/ч...
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
това ако е VTEC-E бирата е много различнаmartineli написа:бе незнам ама на хонда сивик 96г. 1.5 16В 90 коня въртящия и момент почваше от 4000 оборота.демек на тея обороти почваше да дърпа както си требе и според мен при тея обороти не е икономик по икономична ше е ако се кара в оборотите преди 4000 където нема толко нютони ама си върви ссокойно.


- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
restless написа:това ако е VTEC-E бирата е много различна... пак пиша "добрите" обороти не са заковани точно на макс въртящ момент, желателно е колата да е в обороти при които разполага с поне 50% от максималния - демек около 2000-2500. Точно затова Приуса е с Аткинсън ДВГ, понеже там още при 15-20% се постига добро КПД и примерно спокойно може и с 1500 да движи... и точно затова най-новата vtec модификация на ниски обороти едниния входен клапан го държат отворен по време на сгъстяването с цел на ниски обороти да е по цикъл на Аткинсън, а при високи по Ото. Поне така е обяснено, не че съм карал такава
не не беше ви-тек .
ама и аз туй казвам защо (като се заговорихме за хондата) трябва примерно в града да се кара на оборотите в които въртящия момент е най голям примерно 4000-7000 като колата си върви леко и на по ниски обороти и така е по икономична.
пък за тея които толко се притесняват как ше качат баир на 5-та и колата ше е икономична-ми има ена много проста тактика -когато газта е натисната на едно полочение и не се мърда а колата почва осзаемо да губи мощност и скороста еми тогава се слага по-ниска предавка . те затва са ги измислили хората.
в крайна сметка то не може "и на работата лекото и на хлеба мекото".

- zdravko_dimitrov1986
- Мнения: 1769
- Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Самоков
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
zdravko_dimitrov1986 написа:О максимален въртящ момент при 5000 оборота, много е това бе. За максимална мощност по става
и аз мисля,че някои хора бъркат максималната мощност с максималния въртящ момент..

От radotom съм запомнил една сентенция,която е много важна и обяснява всичко- Мощността продава автомобила,а максималният въртящ момент печели състезания!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 98 госта