Колега и аз се сетих да потърся в YouTube, но къде от резултатите виждаш на новото Поло за което се интересувам краш тест с резултати и тн, както примерно имаше едно предаване по Explorer където сравняваха различни SUV-та ако си го гледал...
Новото Поло...дали ще е удачна покупка ?
- OldSchoolPassat
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега аз карам поло,което е купено декември 2004г,но купето е същото като това ,което си харесал.
тъй като преди карах поло 94г.,мога да кажа,че нямат нищо общо-купето е много по голямо от старото поло,по скоро е като голф тройка.
багажникът е доста голям,не е като на ярис
на мен ми служи перфектно за семейна кола,но задължително-5 врати
скоро го гледах в сакар ауто-ще ти излезе 24000лв с бензинов двигател
тъй като преди карах поло 94г.,мога да кажа,че нямат нищо общо-купето е много по голямо от старото поло,по скоро е като голф тройка.
багажникът е доста голям,не е като на ярис
на мен ми служи перфектно за семейна кола,но задължително-5 врати
скоро го гледах в сакар ауто-ще ти излезе 24000лв с бензинов двигател
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
http://www.euroncap.com/tests/vw_polo_2002/114.aspx
разгледай го в сайта им има почти всички европейски коли как се държат на краш тестовете.
разгледай го в сайта им има почти всички европейски коли как се държат на краш тестовете.
И на мен ми минаваха такива идеи точно преди месец ,но ентусиазма ми бързо се изпари като отидох до шоу рума на ФВ в Бургас.Оказа се ,че всичко е рекламен ташак и за тази цена от рекламата получаваш кирлив 1.2 мотор и три врати.За 1.4 бензин с 4 врати , ел.стъкла и климатик ми обадиха цена от близо от 25 хил.лв.,което ми се струва доста за кола-душегубка,на която на всичкото отгоре и предстои и смяна на модела съвсем скоро.Понеже стана дума и за астра и някой спомена,че можел да направи цена на астрата като на поло,не се сещам как може да стане това,при положение,че пак в Бургас за астра 1.6 с отстъпки и т.н. цената беше около 31 хил.,под 30 астрата може да падне само с 1.4 и без много много екстри,а с 1.4 определено не си заслужава .Корсата и тя идва на около 25.Изобщо за пари между 20 и 30 хил.може да се вземе само френска или италиянска пръчка,а такова чудо бих карал само като служебна и то с неудоволствие .Като цяло май пак съм на изходна позиция с МВ-С клас ,ФВ-Пасат,Голф,бора,или А4,квото изпадне читаво ,като всички изброени на пет-шест години не мисля,че са по-лоши от която и да е нова пластмасова душегубка за 25 хил.лв.Новата кола е хубаво нещо,но все пак човек като си купува кола ,тя трябва и да му харесва ,а за под 35 -40 хил.лв.се оказва,че трябва да се правят доста компромиси, които до голяма степен правят доста съмнително удоволствието от притежаването на нова кола .
- digigi
- Мнения: 192
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 9:24
- Автомобил: Audi A6 C8 50TDI
- Двигател: 2019
- Местоположение: Варна-->London
vw16v написа:................... .


Моето мнение е по добре 4-5 г. кола от по горен клас, с достатъчно екстри и с по нормално мощен мотор(а не смешните 60коня).
Дори и да се наложи някакъв ремонт после ще има само каране и колата ще те кефи изцяло и ще е удобна за семейна

За мен това е истината - но това си е мое мнение...

-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
OldSchoolPassat написа:
Колега и аз се сетих да потърся в YouTube, но къде от резултатите виждаш на новото Поло за което се интересувам краш тест с резултати и тн, както примерно имаше едно предаване по Explorer където сравняваха различни SUV-та ако си го гледал...
Ами това, което искаш да го купуваш просто е фейслифт на модела от 2001 г.

- OldSchoolPassat
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
я дай пак..
кво ще вземеш за 25 хилки.. поло ли викаш..
ма дизелово ли ще е..
едно такова трицилиндрово дизелово, дето ще му броиш на ум по вибрациите, кой цилиндър кога е в работен такт?
или такова дето багажника му ще сложиш един чадър, дамска чанта, и 3 топчета за пинг понг, и едвам ще го затвориш?
или такова дето има нема на 8 000 - до 9 -000 км градско ще ти светва и ще вика.. бегай ме карай у сервиза.. да видиш как се дават 600 кинта минимум за смяна на масло..
Това ли викаш е семейна кола?
И на финала ще гледаш некви низши типове с рена симболи.. некви турски... без електроника,
как се мъчат и плащат с 4-5 хилки по-малко за нова кола,
па да не говорим, че за "маслено" обслужване дават колосалните 150 лв..
олеле да ги ожалиш, и с куцият им 500 лтр багажник..
мани мани...па и ако знаеш колко рядко им се налага да влизат у сервизите.. бахти тъпите коли мани мани...
Пък ако знаеш, и едни 100 коньови колко хич не могат да вървят, и как не са по-икономични от полото.. мани мани...
Само да спомена..
нов VW за мен с цените в VW сервизите, е камик на шията.!
цъ...
чеки бе.. аз у VW форума ли пиша...
смятай добре,
премисли всички оферти,
позаинтересувай се от сервизните интервали
бакшиши с евтини коли колкот искаш .. .поразпитай
събери оферти
разбери колко струва смяна на масло/ангр.ремък
виж колко ти струва застраховката
виж колко ти струват зимните гумите
погледни обявите в mobile.bg
единствено тогава, ще знаеш за близките 3 години какво вземаш.!
и нещо към колегите дето мислят да си вземат нещо пасатче.. 2002-2003 .. или Ауди...
тези коли скъпи колеги.. са вече на 3-4 години.. това са коли от ерата на еднодневките... нямат нищо общо с Г2...
да ама за тях части по моргите няма...
да не говорим, че много от частите няма и ментета...
и кво се оказва.. и новата кола в официален сервиз, и старата в официален сервиз...
А как се поддържа кола клас Пасат, и как се поддържа кола клас ПОЛО?
кое според вас ще е по-скъпо в официалният сервиз..
я са турнете и по едно 3-4 годинки към пасата ... и да видим сметката как излиза...
кво ще вземеш за 25 хилки.. поло ли викаш..
ма дизелово ли ще е..
едно такова трицилиндрово дизелово, дето ще му броиш на ум по вибрациите, кой цилиндър кога е в работен такт?
или такова дето багажника му ще сложиш един чадър, дамска чанта, и 3 топчета за пинг понг, и едвам ще го затвориш?
или такова дето има нема на 8 000 - до 9 -000 км градско ще ти светва и ще вика.. бегай ме карай у сервиза.. да видиш как се дават 600 кинта минимум за смяна на масло..
Това ли викаш е семейна кола?
И на финала ще гледаш некви низши типове с рена симболи.. некви турски... без електроника,
как се мъчат и плащат с 4-5 хилки по-малко за нова кола,
па да не говорим, че за "маслено" обслужване дават колосалните 150 лв..
олеле да ги ожалиш, и с куцият им 500 лтр багажник..
мани мани...па и ако знаеш колко рядко им се налага да влизат у сервизите.. бахти тъпите коли мани мани...
Пък ако знаеш, и едни 100 коньови колко хич не могат да вървят, и как не са по-икономични от полото.. мани мани...
Само да спомена..
нов VW за мен с цените в VW сервизите, е камик на шията.!
цъ...
чеки бе.. аз у VW форума ли пиша...
смятай добре,
премисли всички оферти,
позаинтересувай се от сервизните интервали
бакшиши с евтини коли колкот искаш .. .поразпитай
събери оферти
разбери колко струва смяна на масло/ангр.ремък
виж колко ти струва застраховката
виж колко ти струват зимните гумите
погледни обявите в mobile.bg
единствено тогава, ще знаеш за близките 3 години какво вземаш.!
и нещо към колегите дето мислят да си вземат нещо пасатче.. 2002-2003 .. или Ауди...
тези коли скъпи колеги.. са вече на 3-4 години.. това са коли от ерата на еднодневките... нямат нищо общо с Г2...
да ама за тях части по моргите няма...
да не говорим, че много от частите няма и ментета...
и кво се оказва.. и новата кола в официален сервиз, и старата в официален сервиз...
А как се поддържа кола клас Пасат, и как се поддържа кола клас ПОЛО?
кое според вас ще е по-скъпо в официалният сервиз..
я са турнете и по едно 3-4 годинки към пасата ... и да видим сметката как излиза...

- Stiks
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Раднево
аз лично не съм привърженик на новите коли, най-вече за безбожните им цени и спадат им с около 50% за 2-3 години(може и да греша тука ама се тая)
Аз бих си карал едно Венто, Г3, А6-ца от тия до 95-96 година поддръжката им ще е по евтина а и ще вършат същата работа. Разбирам те че искаш да караш без да бараш ама стегни колата на 100% и гаранция ще издържи повече от това поло или коя да е клошавица от тия коли дето са в така наречения "нисък клас"
Аз бих си карал едно Венто, Г3, А6-ца от тия до 95-96 година поддръжката им ще е по евтина а и ще вършат същата работа. Разбирам те че искаш да караш без да бараш ама стегни колата на 100% и гаранция ще издържи повече от това поло или коя да е клошавица от тия коли дето са в така наречения "нисък клас"
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vw16v написа:И на мен ми минаваха такива идеи точно преди месец ,но ентусиазма ми бързо се изпари като отидох до шоу рума на ФВ в Бургас.Оказа се ,че всичко е рекламен ташак и за тази цена от рекламата получаваш кирлив 1.2 мотор и три врати.За 1.4 бензин с 4 врати , ел.стъкла и климатик ми обадиха цена от близо от 25 хил.лв.,което ми се струва доста за кола-душегубка,на която на всичкото отгоре и предстои и смяна на модела съвсем скоро.Понеже стана дума и за астра и някой спомена,че можел да направи цена на астрата като на поло,не се сещам как може да стане това,при положение,че пак в Бургас за астра 1.6 с отстъпки и т.н. цената беше около 31 хил.,под 30 астрата може да падне само с 1.4 и без много много екстри,а с 1.4 определено не си заслужава .Корсата и тя идва на около 25.Изобщо за пари между 20 и 30 хил.може да се вземе само френска или италиянска пръчка,а такова чудо бих карал само като служебна и то с неудоволствие .Като цяло май пак съм на изходна позиция с МВ-С клас ,ФВ-Пасат,Голф,бора,или А4,квото изпадне читаво ,като всички изброени на пет-шест години не мисля,че са по-лоши от която и да е нова пластмасова душегубка за 25 хил.лв.Новата кола е хубаво нещо,но все пак човек като си купува кола ,тя трябва и да му харесва ,а за под 35 -40 хил.лв.се оказва,че трябва да се правят доста компромиси, които до голяма степен правят доста съмнително удоволствието от притежаването на нова кола .
мисля че след като ги продавам тия астри, знам колко струват. повярвай ми под 30 000 ще ти направя чудна астричка, а ако си ми симпатичен може и да е дизел

- OldSchoolPassat
- Мнения: 202
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
wili98 написа:...
Нямах предвид дизел, защото по принцип не съм им много фен, но май си прав. Ще се иска сериозно проучване

- mladvampirTDI
- Мнения: 1398
- Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sale, UK
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mladvampirTDI написа:Както колегата wili98 спомена, погледни рено клио симбол. Миналата година един колега си купи нов и останах учуден от големината на багажника му. Обаче, винаги има обаче, вътре е доста по-тясно от Яриса например.
Да това е факт..
тясно е странично..
на дължина е съизмеримо.. но странично е тесничко..
Аз и Ваското1, си подпираме раменцата

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot], stanislav.yanakiev и 96 госта