
Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)
- embi4a
- Мнения: 695
- Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
Аз съм чувал от майстори, че не е никак добре без да е натоварен двигателя да се реже в червеното. Просто защото коляновия вал не е натоварен, се замислете какво натоварване на ангренажния ремък и на пистовия се получава като дгате оборотите от 900 до 6500 за 1-2 секунди. направо им се такова бойната слава 

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Ядове няма, стига двигателят да е загрял добре. Но се износва повече. Колко повече - никой не може да ти каже
Виждал съм КР-и, които се карат само и изключително в лютеницата, и на всеки 20-30000 им се прави основен ремонт...
Според мен всичко трябва да е с мярка. Аз лично никога не стигам до прекъсвач - ако прекъсвача е на 6000 - карам я до 5000, ако е до 4500, както е на дизела - над 4000 не съм я вкарвал...

Виждал съм КР-и, които се карат само и изключително в лютеницата, и на всеки 20-30000 им се прави основен ремонт...
Според мен всичко трябва да е с мярка. Аз лично никога не стигам до прекъсвач - ако прекъсвача е на 6000 - карам я до 5000, ако е до 4500, както е на дизела - над 4000 не съм я вкарвал...
- BAHKATA_TDi
- Мнения: 131
- Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
КР-а от снимките в гаража се кара предимно до лютеницата (90% от КР-ите са така) още не ми се оплакал от някакви болежкиACCELERATOR написа:...Виждал съм КР-и, които се карат само и изключително в лютеницата, и на всеки 20-30000 им се прави основен ремонт...



- StanTheMan
- Мнения: 211
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:09
- Автомобил:
- Двигател: AFT
- Местоположение: Смолян; София
- Контакти:
Има и нещо друго: триенето си е триене, кой к'вот ще да разправя, при по-големи обороти - по-често минава буталото нагоре-надолу = по-голямо износване на двигателя!
при този пример изключвам случая колко яко се износва двигателя, ако при ниски оборити (1500 - 2000 об/мин) настъпиш докрай - тогава и оборотите са ниски и износването е голямо
иначе, ако чат пат му даваш на ДВГ-то да опитва вкуса на лютеницата, няма нищо лошо, но не трябва да се прекалява
при този пример изключвам случая колко яко се износва двигателя, ако при ниски оборити (1500 - 2000 об/мин) настъпиш докрай - тогава и оборотите са ниски и износването е голямо

иначе, ако чат пат му даваш на ДВГ-то да опитва вкуса на лютеницата, няма нищо лошо, но не трябва да се прекалява

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта