Вредно ли е форсирането на двигателя (да се реже до червено)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
embi4a
Мнения: 695
Регистриран на: Чет 11 яну 2007 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот embi4a » Пон 28 яну 2008 16:56


Аз съм чувал от майстори, че не е никак добре без да е натоварен двигателя да се реже в червеното. Просто защото коляновия вал не е натоварен, се замислете какво натоварване на ангренажния ремък и на пистовия се получава като дгате оборотите от 900 до 6500 за 1-2 секунди. направо им се такова бойната слава :D




Потребителски аватар
Hertz
Мнения: 2016
Регистриран на: Пет 24 ное 2006 23:02
Автомобил: vw
Двигател:

Мнениеот Hertz » Пон 28 яну 2008 17:09


Днес като ходих до даскало се сетих за темата и забелязах че на 90 градуса на водата, маслото беше на 56 градуса ... не смятам че е достатачно да е загрял водата до 90, а поне да е работил 45 минути преди да се влиза в лютеницата! mhihi


Потребителски аватар
mimovento
Мнения: 237
Регистриран на: Чет 16 авг 2007 21:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Мнениеот mimovento » Пон 28 яну 2008 17:50


Колеги,мен са ме учили че здрав мотор/двигател/от газ не се плаши. :012:


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Пон 28 яну 2008 18:21


аз съм правел преходи по 350-400 км само в червеното или една идея преди него и никаква грижа... освен, че масалцето позаграва повечко... но с хубава синтетика, която не се скапва на 120-130 градуса, мисля, че няма ядове :twisted:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Пон 28 яну 2008 19:09


Ядове няма, стига двигателят да е загрял добре. Но се износва повече. Колко повече - никой не може да ти каже :wink:
Виждал съм КР-и, които се карат само и изключително в лютеницата, и на всеки 20-30000 им се прави основен ремонт...
Според мен всичко трябва да е с мярка. Аз лично никога не стигам до прекъсвач - ако прекъсвача е на 6000 - карам я до 5000, ако е до 4500, както е на дизела - над 4000 не съм я вкарвал...


Потребителски аватар
BAHKATA_TDi
Мнения: 131
Регистриран на: Нед 15 окт 2006 23:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот BAHKATA_TDi » Пон 28 яну 2008 19:24


Колеги, аз знам една приказка, че на кола с турбо ако не и даваш газ е все едно да си имах хубава жена и да не я е.еш Тъй че само газ ;)


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Пон 28 яну 2008 19:29


BAHKATA_TDi написа:Колеги, аз знам една приказка, че на кола с турбо ако не и даваш газ е все едно да си имах хубава жена и да не я е.еш Тъй че само газ ;)

Има верно :lol:


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 28 яну 2008 20:21


ACCELERATOR написа:...Виждал съм КР-и, които се карат само и изключително в лютеницата, и на всеки 20-30000 им се прави основен ремонт...
КР-а от снимките в гаража се кара предимно до лютеницата (90% от КР-ите са така) още не ми се оплакал от някакви болежки :lol: всъщност той затова е създаден конкретно да доставя удоволствие от ускорението, но има едно златно правило - Ако си гъзар на пътя ,бъди газар и в сервиза :!: та такаче всичко по него е "маде ин швабско" и не се прави компромис с части и навременни ремонти и обслужвания :idea:


Потребителски аватар
iceto_666
Мнения: 207
Регистриран на: Съб 07 юли 2007 15:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Търговище

Мнениеот iceto_666 » Пон 28 яну 2008 20:42


Най добре е да се избягват такива операции като да се докарва оборотомера в червената зона но не искам да кажа,че и не бива просто когато се наложи на мотора нищо няма да му стане ако е в загряло състояние.


Потребителски аватар
pacoboy
Мнения: 2699
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 22:49
Автомобил: passat b7 4motion
Двигател: CFGB
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот pacoboy » Пон 28 яну 2008 23:40


Вдига 70+ градуса и бой до лютеницата здраво :twisted:


Потребителски аватар
StanTheMan
Мнения: 211
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:09
Автомобил:
Двигател: AFT
Местоположение: Смолян; София
Контакти:

Мнениеот StanTheMan » Пон 28 яну 2008 23:52


Има и нещо друго: триенето си е триене, кой к'вот ще да разправя, при по-големи обороти - по-често минава буталото нагоре-надолу = по-голямо износване на двигателя!
при този пример изключвам случая колко яко се износва двигателя, ако при ниски оборити (1500 - 2000 об/мин) настъпиш докрай - тогава и оборотите са ниски и износването е голямо :wink:
иначе, ако чат пат му даваш на ДВГ-то да опитва вкуса на лютеницата, няма нищо лошо, но не трябва да се прекалява :twisted:


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Вто 29 яну 2008 0:11


Абе има го и момента че караме 10+ годишни коли и при постоянно каране у лютеницата всеки месец в бокса :lol:


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 29 яну 2008 9:29


chefito написа:
Veso101 написа:.......


Двувалките тръгват след 4000 оборота и реално до към 6000 изнасят много добре...по инерция сигурно влизаш и в червеното...


и с едновалка влязох в червеното - на първа на 6500 изключи прекъсвача и докато цъкна втората беше на 7000 оборота :oops:


Потребителски аватар
kacho
Мнения: 735
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kacho » Вто 29 яну 2008 10:05


много правилно е това за 10+ :да: [/quote]


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Вто 29 яну 2008 11:00


sick_fuck написа:Абе има го и момента че караме 10+ годишни коли и при постоянно каране у лютеницата всеки месец в бокса :lol:
Факт :да: а аз като нямам оборотомер какво да кажа... режеш докъто не забучи като трактор mhihi mhihi mhihi



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта